سریال ترکی سرنوشت (Kısmet) ؛ زمان پخش، داستان و معرفی بازیگران

سریال ترکی سرنوشت (Kısmet) ؛ زمان پخش، داستان و معرفی بازیگران


منبع: پلازا

4

1402/4/4

11:34


سریال ترکی سرنوشت (Kısmet) ؛ زمان پخش، داستان و معرفی بازیگران

سریال ترکی سرنوشت یکی از جدیدترین سریال‌های این کشور است که از شبکه فاکس ترکیه پخش می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به سراغ سریال Kısmet رفته و آن را معرفی کنیم‌.

ژانر رمانتیک-کمدی در کشور ترکیه طرفداران زیادی دارد اما اکثر آثار ساخته شده در این ژانر چندان قوی نیستند که امری دور از انتظار نیست، زیرا به طور کلی این ژانر بیشتر برای سرگرمی ساخته شده و مختص انتقال مفاهیم نیست. البته نمی‌توان از سریال‌هایی مانند لیلا و مجنون (Leyla and Mecnun) و عشق حرف حالیش نمیشه (Pyaar Lafzon Aşk Laftan Anlamaz) غافل شد، زیرا آثار بسیار جذاب و قوی‌ای بودند.

سریال ترکی قسمت یا سرنوشت به کارگردانی سمیح باغجی (Semih Bağcı) ساخته شد. فیلمنامه این اثر نیز از ماهینور ارگون (Mahinur Ergun) و یوسف رها آلپ (Yusuf Reha Alp) است و جزو جدیدترین آثار شبکه فاکس ترکیه، محسوب می‌شود. در ادامه این مقاله پلازا با معرفی سریال ترکی سرنوشت همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال ترکی قسمت

ژانر سریال ترکی سرنوشت رمانتیک و کمدی است. این سریال نخستین بار در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 خرداد 1402) بر روی آنتن شبکه FOX ترکیه رفت. این سریال جمعه‌ها ساعت 20:30 به وقت ایران پخش می‌شود و تعداد قسمت های سریال Kısmet تا کنون دو قسمت است.

داستان سریال ترکی سرنوشت

داستان سریال ترکی سرنوشت

در این قسمت به سراغ خلاصه سریال ترکی قسمت می‌رویم. داستان درباره دوغان و ملیکه دو همسایه است. دوغان یک وکیل موفق و دوست داشتنی و ملیکه دختر زیبای محله است که مدت‌هاست به‌هم علاقه‌مند شده‌اند اما هربار نمی‌شود که بهم برسند. درست در شب ازدواج دوغان، ملیکه دست به حرکت عجیبی می‌زند. او سوار بر موتور به مراسم عروسی می‌آید و داماد را می‌دزدد!

بازیگران سریال ترکی سرنوشت

در این بخش قصد داریم تا با بیوگرافی هنرپیشگان اصلی و سایر بازیگران همراه شما باشیم.

جم گلین اوغلو در نقش دوغان ساکا

بازیگران سریال ترکی سرنوشت

  • سن: 39 سال
  • محل تولد: دوزجه، ترکیه

جم گلین‌اوغلو (Cem Gelinoğlu) بازیگر و فیلمنامه‌نویس اهل ترکیه متولد 20 ژوئیه 1983 (29 تیر 1362) است. او کار خود را از فضای مجازی و نوشتن فیلمنامه شروع کرد و موفق شد در سال 2015 و 2016 با نوشتن فیلمنامه و ایفای نقش اصلی فیلم‌های علی کوندیلی (Ali Kundilli) 1 و 2 شهرت کسب کند. او عمدتا در آثار کمدی و طنز حضور دارد که می‌توان به سری فیلم‌های شوهر خواهر آیکوت (Aykut Enişte) و عاشق شانسم هستم (Şansımı Seveyim) اشاره کنیم. سریال ترکی سرنوشت اولین مجموعه تلویزیونی اوست.

اوزگه اوزاجار در نقش ملیکه

هنرپیشه های سریال ترکی قسمت

  • سن: 28 سال
  • محل تولد: استانبول، ترکیه

اوزگه اوزاجار (Özge Özacar) بازیگر اهل ترکیه در 22 آوریل سال 1995 (2 اردیبهشت 1374) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2015 و با سریال دروغگوهای کوچک شیرین (Tatlı Küçük Yalancılar) شروع کرد. از دیگر آثار معروف این بازیگر باید به سریال‌های مریم (Meryem)، گذشته عزیز (Sevgili Geçmiş) و بابا (Baba) اشاره کنیم. اوزگه اوزاجار در سال 2023 فیلم بلبل بورسا (Bursa Bülbülü) را بازی کرده و با جم گلین‌اوغلو در آن همکاری دارد. او در سریال Kısmet نقش اصلی را دارد.

جنان آدیگوزل در نقش تانر

زمان پخش سریال ترکی قسمت

  • سن: 28 سال
  • محل تولد: استانبول، ترکیه

جنان آدیگوزل (Cenan Adigüzel) متولد 1 ژوئیه 1994 (10 تیر 1373) است. او بازیگری را در زمان مدرسه و تئاتر شروع کرد. این هنرپیشه علاوه بر بازیگری، نویسندگی نیز انجام می‌دهد. از آثار معروف او باید به تئاتر تلویزیونی Çok Güzel Hareketler 2.Kusak و سریال ما فقط دوست هستیم (Sadece Arkadasiz) اشاره کنیم. او در سریال ترکی سرنوشت نقشی کلیدی دارد.

لاله منصور در نقش سما

معرفی سریال ترکی سرنوشت

  • سن: 66-67
  • محل تولد: استانبول، ترکیه

لاله یورداتاپان منصور (Lale Yurdatapan Mansur) بازیگر و بالرین ترک است که در سال 1956 (1334 یا 1335) متولد شد‌‌. او بازیگری را در سال 1988 با فیلم Umut Yarına Kaldı شروع کرد و سپس در آثار ترکیه نقش‌های اصلی و فرعی بازی می‌کرد. او در سال 1992 برای بازی در فیلم Düş Gezginleri برنده جایزه پرتقال طلایی (Golden Orange) بهترین بازیگر زن شد. از دیگر آثار این بازیگر باید به سریال‌های Beni Böyle Sev و Bonkis اشاره کنیم. او در سریال ترکی سرنوشت نقشی کلیدی دارد.

عارف پیشکین در نقش نامیک

خلاصه سریال ترکی قسمت

  • سن: 52 سال
  • محل تولد: استانبول، ترکیه

عارف پیشکین (Arif Pişkin) بازیگر اهل ترکیه متولد 30 نوامبر 1970 (9 آذر 1349) است. او ابتدا کار خود را با تئاتر شروع کرد و سپس در سال 1988 نخستین بار در فیلم یک ماه (A ay) حضور پیدا در کرد و در سال 1994 سریال Kurtuluş را بازی کرد. از آثار معروف او باید به سریال‌های آشیانه گرگ‌ها (Kurtlar Vadisi Pusu)، روزی روزگاری (Öyle Bir Geçer Zaman ki)، راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz)، پایتخت: عبدالحمید (Payitaht Abdülhamid) و بارباروس خیرالدین: دستور سلطان (Barbaros Hayreddin: Sultanın Fermanı) اشاره کنیم‌.

سایر هنرپیشه های سریال ترکی قسمت عبارتند از:

  • سردار اورچین (Serdar Orçin) در نقش ریس
  • کرم کوپاجی (Kerem Kupacı) در نقش جودت
  • اردال کوچوکومورجو (Erdal Küçükkömürcü) در نقش عثمان
  • زینب کانکونده (Zeynep Kankonde) یلیز شار
  • اجه یاشار (Ece Yaşar) در نقش جیلان
  • دغر سویسال آلپ (Değer Soysal Alp) در نقش نیلوفر
  • نشه بایکنت (Neşe Baykent) در نقش نرگس
  • و…

نقد سریال Kısmet

هنوز‌ تعداد قسمت‌های زیادی از این سریال نگذشته است که بتوان نظر ‌کلی را درباره آن داد. اما داستان این اثر، برخلاف همیشه دچار کلیشه که نشده هیچ، یک تابو شکنی بزرگ نیز انجام داده است. خلاصه داستان هم مخاطب را ترغیب به دیدن ادامه ماجرا می‌کند: یک زن موتور سوار که داماد را در شب عروسی می‌دزدد! در ادامه باید دید که آیا این اثر می‌تواند موفق شود و توجه‌ها را به خود جلب کند یا خیر. همچنین باید دید نمرات سریال ترکی قسمت چگونه خواهند بود و سریال با اقبال مواجه می‌شود یا فینال می‌خورد.

کلام آخر

نقد سریال Kısmet

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال ترکی قسمت همراه شما بودیم و سعی کردیم یک معرفی کامل از این سریال و روند آن برای شما داشته باشیم‌. سریال های طنز ترکی معمولا با استقبال زیادی مواجه می‌شوند زیرا می‌توانند انتخاب خوبی برای اوقات فراغت باشند. نظر شما درباره این سریال چیست؟ لطفا پس از تماشا و دانلود سریال Kısmet نظر خود را درباره این اثر با ما و سایر خوانندگان پلازا درمیان بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو