ماجرای کامل مرگ پسر جوان در پارتی شبانه مشهد (مجتمع آبادگران مشهد)

منبع: شبونه

5

1402/4/4

15:24


روز گذشته در یکی از ساختمان های مجتمع آبادگران شهر مشهد پارتی مختلط برگزار شده بود که با شکایت همسایه ها پلیس به محل ورود پیدا کرده و یکی از پسران جوان حین فرار از طبقه ششم به پایین پرتاب شد و جانش را از دست داد. در این مهمانی مختلط که در مجموعه توریستی …

روز گذشته در یکی از ساختمان های مجتمع آبادگران شهر مشهد پارتی مختلط برگزار شده بود که با شکایت همسایه ها پلیس به محل ورود پیدا کرده و یکی از پسران جوان حین فرار از طبقه ششم به پایین پرتاب شد و جانش را از دست داد.

در این مهمانی مختلط که در مجموعه توریستی آبادگران برگزار شده بود همسایه ها به سر و صدای بسیار زیاد آنها اعتراض کرده  اما افراد حاضر در پارتی به اعتراضات بی تفاوت بودند.

ماجرای کامل مرگ پسر جوان در پارتی شبانه مشهد

در نهایت همسایه ها پلیس را در جریان کار قرار داده و بعد از حضور پلیس یکی از پسران جوان حاضر در مهمانی برای فرار از تراس طبقه ششم تصمیم می گیرد که خود را به طبقه پایین برساند اما از طبقه ششم به پایین پرتاب می شود و جانش را از دست می دهد.

ماجرای کامل مرگ پسر جوان در پارتی شبانه مشهد (مجتمع آبادگران مشهد)

قاضی ویژه قتل بعد از ورود به موضوع دستور میدهد که این واحد در ساختمان پلمپ شود همچنین عاملان اصلی برگزاری این مهمانی بازداشت شده اند و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شد.

جزئیات سقوط پسر جوان در مهمانی مختلط شبانه مشهد

پنجشنبه شب در پی برگزاری یک پارتی مختلط در مجموعه توریستی ابادگران و ورود نیروی انتظامی به خاطر تماس همسایگان، یک جوان که قصد فرار داشته با سقوط از طبقه ششم این ساختمان جان خود را از دست میدهد.

ماجرای کامل مرگ پسر جوان در پارتی شبانه مشهد (مجتمع آبادگران مشهد)

قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد و در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد و گفت: پرونده در دست بررسی است و برای اظهار نظر باید تحقیقات بیشتری انجام شود.

همچنین ببینید:

فیلم پارتی شبانه بازیکنان استقلال لو رفت ماجرای بازداشت

بازداشت فوتبالیست های معروف در پارتی مختلط در دماوند را ببینید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو