فیلم کتک زدن معلم شیرازی که دانش آموز را به باد کتک گرفت

منبع: شبونه

2

1402/9/27

11:55


کلیپ کتک زدن وحشتناک دانش آموزان توسط معلم ورزش شیرازی یکی از اتفاقات تکراری بوده که در فضای مجازی حسابی خبرساز شده است معلم شیرازی که از دست دانش آموزان عصبانی شده بود یکی از آنها را به باد کتک گرفت. فیلم کتک زدن معلم شیرازی https://video.shaboneh.com/news/kotak.mp4 مجله شبونه – اما به این نکته نیز …

کلیپ کتک زدن وحشتناک دانش آموزان توسط معلم ورزش شیرازی یکی از اتفاقات تکراری بوده که در فضای مجازی حسابی خبرساز شده است معلم شیرازی که از دست دانش آموزان عصبانی شده بود یکی از آنها را به باد کتک گرفت.

فیلم کتک زدن معلم شیرازی

مجله شبونه – اما به این نکته نیز باید توجه داشت که معلمان با توجه به شرایط اقتصادی در کشورمان حاکم است و مشکلات زیادی که گریبان این معلمان را گرفته است از نظر روحی و روانی به شدت تحت فشار هستند و دانش آموزان با شیطنت‌های خود باعث می‌شوند که این معلمان از کوره در بروند و چنین واکنش‌هایی را نشان بدهند.

حالا خبر رسیده که این کلیپ مربوط به روستای گچی شیراز بوده و آموزش و پرورش بعد از مشاهده این کلیپ معلم خاطی را به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش ارسال کرده است.

فیلم کتک زدن معلم شیرازی که دانش آموز را به باد کتک گرفت

آقای عبدالصمد موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز می‌گوید بعد از اینکه درگیری لفظی بین دانش آموز و معلم صورت می‌گیرد این معلم از گوره در رفته و اقدام به تنبیه بدنی و ضرب و شتم دانش‌آموز می‌کند.

آموزش و پرورش این موضوع را از طریق مدیر مدرسه و معلم ورزش خاطی پیگیری کرده است و مدیر مدرسه به همراه تعدادی از مسئولان آموزش و پرورش از این دانش آموز و والدین او عذرخواهی کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو