حسن روحانی الان کجاست و چکار میکند؟

منبع: شبونه

1

1402/12/11

13:24


حسن روحانی الان کجاست و چکاره است؟ حسن روحانی در حال حاضر نمایندهٔ مجلس خبرگان رهبری از استان تهران میباشد ایشان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد اما توسط شورای نگهبان رد صدلاحیت شد حسن روحانی برای شورای نگهبان نامه نوشت و علت رد صلاحیت خود را جویا شد اما پاسخی دریافت …

حسن روحانی الان کجاست و چکار میکند؟

حسن روحانی الان کجاست و چکاره است؟

حسن روحانی در حال حاضر نمایندهٔ مجلس خبرگان رهبری از استان تهران میباشد ایشان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد اما توسط شورای نگهبان رد صدلاحیت شد حسن روحانی برای شورای نگهبان نامه نوشت و علت رد صلاحیت خود را جویا شد اما پاسخی دریافت نکرد.

ریس دولت های یازدهم و دوازدهم گفت: رأی دادن باید یک رأی اعتراضی باشد به کسانی که امروز به شرایط موجود معترض هستند و خواهان یک تحول برای توسعه و امنیت بیشتر کشور و رفاه بیشتر، تحول برای معیشت مردم و تحولی برای آزادی بیشتر در جامعه هستند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق کشورمان و داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای پیرامون ردصلاحیتش برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان، صادر کرده است.

بخشی از این بیانیه به شرح زیر است:

هم‌اکنون باید بیش‌ از پیش بر اهمیت رأی مردم و تعیین‌کنندگی صندوق رأی پای فشرد. راه اعتراض هم جز صندوق نیست. باید راهی یافت که «رأی اعتراضی» صدای رسای مردم ایران شود.

باید با رأی، اعتراض کرد. رأی ندادن، عمل به خواست آن‌هاست که می‌خواهند ما رأی ندهیم و به‌ تدریج مردم را از حق مسلم «انتخاب» محروم نمایند.

درست است مردم با مشکلات فراوانی مواجه هستند. این مشکلات باید حل شود. حل این مشکلات از طریق تغییر در مجلس و تغییر در دولت خواهد بود و بنابراین راه آن اینست که در این شرایط مردم به هر کسی که معتقدند او از شرایط فعلی راضی نیست و به شرایط فعلی حاکم معترض است و دنبال تغییر و تحول در جامعه امروز است، رأی دهند و به هر کس که تردید دارند در اینکه معترض است یا معترض نیست، رأی ندهند.

رأی دادن باید یک رأی اعتراضی باشد به کسانی که امروز به شرایط موجود معترض هستند و خواهان یک تحول برای توسعه و امنیت بیشتر کشور و رفاه بیشتر، تحول برای معیشت مردم و تحولی برای آزادی بیشتر در جامعه هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو