فیلم کامل مصاحبه مهاجرت رتبه های برتر کنکور 1402 [ غم انگیز]

منبع: شبونه

3

1402/5/31

10:19


مصاحبه نفرات اول کنکور ۱۴۰۲ با خبرگزاری رکنا نشان می‌دهد که همه آنها تصمیم دارند که از ایران مهاجرت کنند نکته عجیبی که در این مصاحبه وجود دارد تمامی نفرات بر رتبه‌های برتر ۱۴۰۲ اعلام می‌کنند که می‌خواهند از ایران مهاجرت کنند و حتی خانواده‌هایشان نیز آنهاها را تشویق به مهاجرت می‌کنند. فیلم کامل مصاحبه …

فیلم کامل مصاحبه مهاجرت رتبه های برتر کنکور 1402 [ غم انگیز]

مصاحبه نفرات اول کنکور ۱۴۰۲ با خبرگزاری رکنا نشان می‌دهد که همه آنها تصمیم دارند که از ایران مهاجرت کنند نکته عجیبی که در این مصاحبه وجود دارد تمامی نفرات بر رتبه‌های برتر ۱۴۰۲ اعلام می‌کنند که می‌خواهند از ایران مهاجرت کنند و حتی خانواده‌هایشان نیز آنهاها را تشویق به مهاجرت می‌کنند.

فیلم کامل مصاحبه رتبه های برتر کنکور 1402

در مصاحبه ای نفرات و رتبه های برتر کنکور با یک خبرنگار کرده اند همگی تصمیم به مهاجرت از ایران دارند! اکثر آنها کشورهای استرالیا ، آمریکا و کانادا را مقصد خود عنوان میکنند.

بدون شک چنین اخبار و صحبت‌هایی برای مردم حسرت برانگیز است که چرا باید آینده سازان کشور تصمیم بگیرند ایران را ترک کنند و برای ادامه تحصیل و پیشرفت خود کشورهای خارجی را انتخاب کنند وضعیت اقتصادی و اجتماعی در کشورمان شاید یکی از دلایل اصلی برای مهاجرت نخبه‌های برتر کنکور باشد.

همچنین ببینید

تجاوز معلم خصوصی به دختر پشت کنکوری ؛ او خودکشی کرد

سرنوشت رتبه های 1 تا 3 کنکور ریاضی سال 81 تا 90

فرار مغزها خبری همیشگی

البته فرار مغزها یکی از اخبار قدیمی و همیشگی در رسانه‌های کشورمان بوده است متاسفانه برنامه‌ریزی برای جلوگیری از این اتفاق و بهبود شرایط برای نفرات برتر کنکور صورت نمی‌گیرد شاید یکی دیگر از مهمترین دلایلی که رغبت نخبه‌ها برای ماندن در کشور کاهش یافته است بحث فیلترینگ و مسدود سازی اینترنت می‌باشد که بدون شک شرایط را برای تحصیل و تحقیق به شدت کاسته است.

مهاجرت اولین گزینه رتبه‌های برتر کنکور

کاهش شدید پهنای باند اینترنت بین الملل سرورهای خارجی باعث شده که مشکلات زیادی برای نخبه‌های کشور و دانشجویان به وجود بیاید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو