پشت پرده ثبت سند آپارتمان 5 میلیاردی به نام یک سگ در پونک تهران

منبع: شبونه

2

1402/5/29

10:34


کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در یک دفتر مشاور املاک زن و مرد جوانی حاضر شده و آپارتمان ۵ میلیارد تومانی در محله پونک تهران به نام سگ شان آقای چستر سند زدند. این ویدیو در فضای مجازی جنجال زیادی را به راه انداخت و با واکنش منفی و حمله کاربران شبکه‌های اجتماعی …

پشت پرده ثبت سند آپارتمان 5 میلیاردی به نام یک سگ در پونک تهران

کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در یک دفتر مشاور املاک زن و مرد جوانی حاضر شده و آپارتمان ۵ میلیارد تومانی در محله پونک تهران به نام سگ شان آقای چستر سند زدند.

این ویدیو در فضای مجازی جنجال زیادی را به راه انداخت و با واکنش منفی و حمله کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد

سند آپارتمان 5 میلیاردی به نام یک سگ در پونک تهران

هرچند که سند زدن یک خانه به نام سگ عملاً فقط نمایشی بوده و نمی‌تواند واقعیت داشته باشد و صرفاً یک کار نمایشی بود که در این دفتر املاک صورت گرفت چرا که برای ثبت ملک برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی باید کد ملی و یا شماره پروانه شرکت در سامانه ثنا ثبت شود که حیوانات از این قاعده مستثنا هستند.

در نهایت متوجه می‌شویم که این ویدیو کاملاً نمایشی است و برای جلب توجه در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده است

همچنین ببینید:

پشت پرده ثبت سند آپارتمان 5 میلیاردی به نام یک سگ در پونک تهران

علت طلاق و جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری مشخص شد +عکس

سن همسر بیژن مرتضوی مشخص شد چقدر خوب مانده است

پلمپ دفتر مشاور املاک خاطی

اما حالا خبر رسیده که دفتر املاکی که به یک سگ آپارتمان ۵ میلیاردی فروخته است پلمپ شده است گفته می‌شود که معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران از پلمپ دفتر مشاور املاک خاطی خبر داده است.

تاثیر بد بر افکار عمومی

متاسفانه برخی از افراد برای جلب توجه و نشان دادن ثروت و سرمایه خود دست به اقدامات عجیب و غریب در فضای مجازی می‌زنند که بدون شک آثار مخربی بر روی افکار عمومی به خصوص جوان‌ها و نوجوان‌ها خواهد داشت جوانانی که به دلیل نداشتن کار و سرمایه قید ازدواج را زده‌اند و زوج‌هایی که همچنان با اجاره نشینی باید روز به روز استرس افزایش رهن و اجاره را داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو