ماجرای قتل زن توسط همسرش کنار خیابان در ماهدشت کرج +عکس

منبع: شبونه

6

1402/6/8

10:01


قتل یک زن توسط همسرش با چاقو در میدان امام خمینی ماهدشت کرج جلو چشم مردم یکی از اتفاقات دلخراش در حوادث کشورمان بود. روز گذشته در میدان امام خمینی ماهدشت کرج یک مرد میانسال با چاقو به جان یک زن افتاده و او را مورد ضربات چاقو قرار می‌داد که صحنه بسیار وحشتناکی در …

قتل یک زن توسط همسرش با چاقو در میدان امام خمینی ماهدشت کرج جلو چشم مردم یکی از اتفاقات دلخراش در حوادث کشورمان بود.

روز گذشته در میدان امام خمینی ماهدشت کرج یک مرد میانسال با چاقو به جان یک زن افتاده و او را مورد ضربات چاقو قرار می‌داد که صحنه بسیار وحشتناکی در ملأ عام به وجود آمده بود رهگذران که از این اتفاق تعجب و هراسان شده بودند بلافاصله پلیس را در جریان کار قرار دادند.

بعد از رسیدن عوامل نیروی انتظامی متاسفانه این زن بر اثر خونریزی بسیار زیاد جانش را از دست داده بود.

ماجرای قتل زن توسط همسرش کنار خیابان در ماهدشت کرج +عکس

ماجرای قتل زن توسط همسرش در ماهدشت کرج

سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی کرج درباره این حادثه تلخ می‌گوید متاسفانه این اتفاق در میدان امام خمینی ماهدشت کرج رخ داده است که منجر به قتل یک زن میانسال شده است.

انگیزه قاتل

قاتل درباره انگیزه خود برای قتل همسرش می‌گوید من و این خانم دارای ۵ فرزند بودیم که به علت مسائل خانوادگی هر روز با یکدیگر مشاجره داشتیم تا اینکه همسرم فرزندانمان را به خانه مادرش برد و قهر کرد و بعد فهمیدم که با یک مرد غریبه به صورت مخفیانه رابطه دارد من هم از اینکه همسرم سر ناسازگاری با من داشت تصمیم گرفتم به محل کارش بیایم و وقتی که از محل کار تعطیل شد مسیر راه او را سد کردم و با هم صحبت کردیم اما باز هم به نتیجه‌ای نرسیدیم و من عصبانی شدم و او را مورد ضرب و شتم قرار دادم که چاقو به گردن او اصابت کرده و باعث شد که شاهرگ او پاره شود و بعد از چند دقیقه فوت کند.

ماجرای قتل زن توسط همسرش کنار خیابان در ماهدشت کرج +عکس

درباره ادعاهای این مرد میانسال اینکه همسرش با یک مرد غریبه رابطه پنهانی داشته است نمی‌توان اطمینان کرد چرا که در این گونه مواقع همیشه قاتل سعی می‌کند قضیه ناموسی را وسط بکشاند تا بتواند خود را تبرئه کند.

همچنین ببینید

پشت پرده مرگ حورا سادات قتل یوتیوبر افغانستان +عکس

فیلم کامل تهدید پلیس توسط محمد صادقی به قتل +حواشی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو