جزیره واسیلوسکی و جاذبه های زیبای این جزیره برای گردشگران

جزیره واسیلوسکی و جاذبه های زیبای این جزیره برای گردشگران


منبع: آرگا

3

1402/4/4

22:39


اگر به دنبال یکی از زیباترین دیدنی های روسیه هستید، می توانید در این بخش با جزیره واسیلوسکی آشنا شوید. جزیره ای که دارای مجسمه های زیبا و طبیعت دیدنی است.

یکی از  مجموعه جزایر دیدنی دنیا که شما با زیبایی های آن آشنا می شوید، جزیره واسیلوسکی بوده که در سن پترزبورگ قرار دارد. شما که از علاقه مندان به طبیعت هستید با سفر به این جزیره می توانید، تجربه های جذاب و جدیدی را کسب کنید. به ویژه درفصل های مختلف سال تنوع جاذبه ها بیشتر می شود.

جزیره واسیلوسکی

دیدنی های جزیره واسیلوسکی:

امروزه این جزیره را یکی از بزرگ ترین جزیره های سن پترزبورگ می دانند. این جزیره دارای دیدنی های شگفت انگیزی بوده و جذابیت های زیادی برای علاقه مندان دارد. از مهم ترین زیبایی های این جزیره می توان به چشم اندازهای آن و دو مجسمه ای اشاره کرد که متعلق به قرن ۱۵ می باشد. این جزیره امروزه از مهم ترین دیدنی های روسیه است.

جذابیت های واسیلوسکی

در بازدید از این جزیره می توانید، دو مجسمه ای را مشاهده کنید که به مجسمه ابولهول معروف است. این مجسمه متعلق به قرن ۱۵ بوده و مجسمه ای است که به دوران مصری اشاره دارد. در سمت دیگر رودخانه علاوه بر بازدید از این مجسمه ها می توانید با جاذبه هایی دیگر نیز مواجه شوید.

دیدنی های واسیلوسکی

موزه بیولوژیک:

یکی از علت های مهم شهرت این ناحیه برای گردشگران و بازدیدکنندگان این است که دارای موزه و مجسمه هایی است. موزه بیولوژیکی عجایب که یکی از پر بازدیدترین موزه های سن پترزبورگ بوده از مجموعه موزه های مهم می باشد که از آن بازدید خواهید کرد. اسکلت، قلب مستخدم و … از مهم ترین ویژگی های این موزه به شمار می آید.

طبیعت واسیلوسکی

در این موزه چه چیزهایی می بینید؟ در این موزه می توانید مجسمه یا اسکلت و قلب یک مستخدم غول پیکر را مشاهده کنید که با نام پتر کبیر شناخته می شود. این مجسمه دارای رویت های مختلفی می باشد. جزیره واسیلوسکی تنوع جاذبه های زیادی دارد.

بخش دیگری از این جزیره را ستون های روسترال تشکیل می دهند. قدمت این جزیره به قرن ۱۵ باز می گردد و قدمت این ستون ها نیز به قرن ۱۹ پس می توان به این ناحیه به عنوان یکی از جاذبه های طبیعی و تاریخی مهم دنیا نگاه کرد.

مشعل هایی که در حاشیه این رودخانه مشاهده می کنید تنها در مواقعی خاص روشن می شوند. این جزیره یکی از بهترین مکان ها برای تفریح و گشت و گزار می باشد. شما می توانید در ساعت های مختلفی از روز این منطقه رفته و با جاذبه های مختلفی از آن آشنا شوید.

جاذبه مهم واسیلوسکی

این جزیره کجا قرار دارد؟

همانطور که اشاره شد این جزیره یکی از دیدنی های سن پترزبورگ بوده و در کرانه رود نوا واقع شده است. شما با سفر به این منطقه می توانید، تجربه های بکر و ویژه ای داشته باشید. در لینک نیز برای شما علاقه مندان به معرفی مکان های دیدنی سن پترزبورگ پرداخته ایم که با آن ها بیشتر آشنا می شوید.

اگر راهی روسیه هستید، می توانید شهرهای دیگری را برای سفر خودتان انتخاب کنید. اما همانطور که می دانید، سن پترزبورگ دارای قدمت تاریخی بالایی بوده و پیشینه تاریخی و فرهنگی آن بالا است. علاوه بر این، این شهر دارای دیدنی های طبیعی مختلفی هم می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو