خیابان آربات در روسیه و چند دلیل برای بازدید از این خیابان

خیابان آربات در روسیه و چند دلیل برای بازدید از این خیابان


منبع: آرگا

5

1402/4/13

11:42


اگر از علاقه مندان به جاذبه های مسکو هستید، می توانید در این بخش با خیابان آربات آشنا شوید. این خیابان ساختمانی زیبا داشته و جذاب می باشد.

در شهرهای مختلفی از دنیا می توانید، خیابان هایی را مشاهده کنید که با قدم زدن در خیابان های آن می توانید یک تجربه باور نکردنی داشته باشید. در این بخش نیز با خیابان آربات که یکی از زیباترین خیابان ها بوده آشنا شوید.

معماری های آربات

معرفی خیابان آربات:

این خیابان را می توان روح اصلی شهر دانست. خانه ها و ساختمان هایی که در اطراف این خیابان وجود دارند، تماشایی شده و حس خوبی به شما می دهد. برای بازدید از این خیابان و قدم زدن در بخش های مختلف این خیابان باید به مسکو و روسیه بروید. این خیابان از دیدنی های روسیه است و شما می توانید در لینک نگاهی به دیدنی های روسیه نیز بزنید.

قدم زدن در آربات

در حال حاضر اهمیت این خیابان ها را می توان به اندازه میدان سرخ دانست. تئاتر بولشوی نیز از مجموعه زیبایی های این خیابان ها بوده که از آن دیدن می کنید. کلیسای سنت باسیل نیز یکی از مهم ترین سازه های تاریخی است که از نزدیک معماری آن را مشاهده می کنید.

چرا از این خیابان دیدن کنیم؟

دلایل زیادی وجود داشته که شما را به سوی این خیابان می کشاند. این خیابان تلفیقی از زیبایی ها بوده به ویژه ترکیب سازه های تاریخی و فضای سبز و سرزنده آن می تواند برای شما جذاب باشد. از سال ۱۹۶۸ این خیابان ویژه پیاده روها شد. نقاشان و هنرمندان زیادی به این ناحیه جذب شدند که از توریستان هستند.

خرید از آربات

در حاشیه این خیابان نیز می توانید، کارهای هنری و ساخته دست را مشاهده کنید که به شدت زیبا هستند و شامل فرهنگ متنوعی خواهد بود. این خیابان نبض شهر بوده و شاید تجربه های خاطره انگیزی را برای شما به همراه داشته باشد. این خیابان را می توان یکی از معروف ترین خیابان های مسکو دانست و شما می توانید در لینک با مکان های دیدنی مسکو نیز بیشتر آشنا شوید.

سوغاتی های خیابان:

اگر به این خیابان می روید، حتما باید از سوغاتی های آن نیز خریداری کنید. شما می توانید، معروف ترین سوغاتی های مسکو را از این خیابان ها خریداری نمایید. این خیابان و بازارهای محلی آن از پر بازدیدترین بخش ها بوده که توسط توریستان نیز اهمیت دارد. شما با پیاده روی در بخش های مختلف این بازار می توانید از دیدنی های بیشتری بازدید کنید.

خیابان آربات

جاذبه های خیابان:

خیابان آربات دیدنی های زیادی داشته و مسیرهای زیادی برای پیاده روی خواهد داشت. ایستگاه مترو به این خیابان نیز نزدیک بوده و مسیر دسترسی را برای شما راحت تر می کند. کافه ها و رستوران های مختلفی نیز در این اطراف قرار دارند که دیدن می کنید.

شما می توانید، ساعاتی را در کافه ها و رستوران های اطراف باشید و از منوی عالی آن انتخاب کنید. رستوران روسی و قفقازی از مهم ترین رستوران ها هستند. از اوایل بهار تا پایان پاییز بخش های مختلفی از این خیابان دارای جذابیت است. قهوه های این کافه نیز طعم و مزه فوق العاده ای دارد.

آربات کجاست

در هنگام غروب نیز این خیابان تماشایی تر شده و شب نیز دیدنی های خاص خود را دارد. جذابیت این خیابان را می توان به خاطر جاذبه های دیگری هم دانست که شما از نزدیک آن ها را می شناسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو