با سو رادفورد، زن ۴۸ ساله دارای ۲۲ فرزند آشنا شوید!

با سو رادفورد، زن ۴۸ ساله دارای ۲۲ فرزند آشنا شوید!


منبع: خبرنما

4

1402/4/6

15:31


سو رادفورد، متولد 22 مارس 1975، سفر باورنکردنی مادر شدن خود را در سنین جوانی آغاز کرد. او در نوجوانی به اولین فرزندش کریس خوشامدگویی کرد و بعداً با نوئل رادفورد دکه دوست دبیرستانی‌اش بود و بعد شریک زندگی‌اش شد، به ساختن و رشد خانواده فوق‌العاده‌شان ادامه داد…

با سو رادفورد، زن ۴۸ ساله دارای ۲۲ فرزند آشنا شوید!

در دنیایی که در طی سال‌ها میانگین تعداد اعضای خانواده‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، این زن ۲۲ بار زایمان کرده است. او در 48 سالگی مادر 11 پسر و 11 دختر است و خانواده بزرگ او در حال بزرگ‌تر شدن است.

شروع یک سفر منحصر به فرد!

سو رادفورد

سو رادفورد، متولد 22 مارس 1975، سفر باورنکردنی مادر شدن خود را در سنین جوانی آغاز کرد. او در نوجوانی به اولین فرزندش کریس خوشامدگویی کرد و بعداً با نوئل رادفورد دکه دوست دبیرستانی‌اش بود و بعد شریک زندگی‌اش شد، به ساختن و رشد خانواده فوق‌العاده‌شان ادامه داد.

این زوج خیلی زود بعد از ازدواج بچه‌دار شدند و خیلی زود فرزند دومشان، سوفی هم به خانواده در حال رشد آنها اضافه شد. آنها نمی‌دانستند که این تازه شروع داستان شگفت انگیز آنهاست.

سو رادفورد

خانواده بیش از پیش شکوفا شد

سو رادفورد

هر سال که می‌گذشت، این زوج ورود افراد جدید به خانواده رو به رشدشان را جشن می‌گرفتند. خانواده رادفورد رشد کرد و شامل فرزندان دیگری شد. نام فرزندان این خانواده عبارتند از:

کریس 34 ساله، سوفی 29 ساله، کلوئی 27 ساله، جک 26 ساله، دانیل 24 ساله، لوک 22 ساله، میلی، 21 ساله، کتی، 20 ساله، جیمز، 19 ساله، الی، 18 ساله، ایمی، 17، جاش، 15، مکس، 14، تیلی، 13، اسکار، 11، کاسپر، 10، هالی، 8، فیبی، 6، آرچی، 5، بانی، 4، و هایدی، 3 ساله. متاسفانه هفدهمین نوزاد آنها آلفی مرده به دنیا آمد.

سو رادفورد

زندگی در یک خانواده بزرگ به چه صورت است؟

سو رادفورد

زندگی با ده‌ها کودک بدون شک چالش برانگیز است و دشواری‌های خاص خود را دارد، اما سو و نوئل محیطی خوب و حمایت کننده‌ای را برای خانواده خود ایجاد کرده اند. آنها همواره بر اهمیت عشق، نظم و انضباط و ارزش‌های قوی خانوادگی تأکید دارند. رادفوردها علی‌رغم بزرگی سایز خانواده‌شان، بدون اتکا به مزایای دولتی کشورشان، توانسته‌اند زندگی فرزندان خود را تامین کنند.

آنها صاحب یک نانوایی خانوادگی به نام فارادی هستند و در یک خانه بزرگ 10 خوابه که در سال 2004 خریداری کردند زندگی می‌کنند. فرزندان بزرگ آنها، کریس و سوفی، از خانه آن‌ها نقل مکان کردند تا با خانواده خودشان زندگی کنند.

سو رادفورد

رئالیتی شوی تلویزیون و برنامه‌های آینده

سو رادفورد

رادفوردها به لطف خانواده پرجمعیت خود توجه رسانه‌های زیادی را به خود جلب کرده‌اند و در مورد واقعیت‌های زندگی‌شان گفته‌اند. این خانواده بیش از 500 هزار طرفدار در اینستاگرام دارند. در مورد میل به داشتن کودکان بیشتر باید بگوییم که سو در سال 2020 کوچکترین نوزاد خود، هایدی را به دنیا آورد و قسم خورد که بیست و دومین نوزاد او آخرین فرزندش است. او بیش از 800 هفته از زندگی خود را صرف باردار بودن کرده است.

با این حال، فرزندان سو و نوئل، خانواده را حفظ می‌کنند. این زوج 13 نوه دارند و منتظر رسیدن 14 امین نوه خود هستند!

دارایی خالص سو رادفورد چقدر است؟

سو رادفورد

ثروت خالص خانواده رادفورد 975000 پوند برآورد می‌شود. سو در مورد ثروت خانواده‌شان گفت: «ما قطعا میلیونرهای پنهانی نیستیم.»

برای من ثروتمند بودن به معنای داشتن یک عمارت بزرگ، ماشین‌های خاص و چند صد هزار پوند در بانک است، اما ما اینطور نیستیم. این خانواده علناً اعلام کرده‌اند تمام پولی که به دست آورده اند خودشان با کار کردن به دست آورده اند.

کلام پایانی

خانواده‌های دیگری در سراسر جهان درست مانند رادفوردها، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده‌اند. بزرگ‌ترین خانواده‌ای که در زندگی‌تان دیده‌اید چند فرزند داشته‌اند؟ آیا چیزی از مشکلات و چالش‌های آن‌ها می‌دانید؟ لطفا برای ما در بخش نظرات خبرنامه در این رابطه بنویسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو