چگونه از حمله زامبی ها جان سالم به در ببریم؟

چگونه از حمله زامبی ها جان سالم به در ببریم؟


منبع: خبرنما

3

1402/4/5

15:31


چگونه از آخرالزمان زامبی جان سالم به در ببریم؟ آیا واقعا قرار است زامبی‌ها هم سر برسند؟ خب، حتما تا کنون فیلم‌های زیادی در مورد زامبی‌ها دیده‌اید. هرچند زامبی‌ها تا رسیدن به دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم فاصله زیادی دارند، اما توانسته‌اند دنیای سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را تسخیر کنند. اگر روز وحشتناکی […]

چگونه از حمله زامبی ها جان سالم به در ببریم؟

چگونه از آخرالزمان زامبی جان سالم به در ببریم؟ آیا واقعا قرار است زامبی‌ها هم سر برسند؟ خب، حتما تا کنون فیلم‌های زیادی در مورد زامبی‌ها دیده‌اید. هرچند زامبی‌ها تا رسیدن به دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم فاصله زیادی دارند، اما توانسته‌اند دنیای سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را تسخیر کنند.

اگر روز وحشتناکی که قرار است مردگان دوباره زنده شوند تا زنده‌ها را بخورند فرا رسد، آیا می‌توانیم زنده بمانیم؟ باید بگوییم که اگر با غریزه اولیه انسان برای بقا و مهارت ‌آن‌ها برای زنده ماندن به این قضیه نگاه کنیم، می‌توانیم به این سوال پاسخ مثبت بدهیم. اگر به توانایی و مهارت انسان‌های اولیه دقت کنید به این 10 نکته می‌رسید که می‌توانند به شما در زنده ماندن در حمله زامبی‌ها کمک کنند.

همیشه ورزش کنید

اگر جانتان را دوست دارید و می‌خواهید در زمان حمله زامبی‌ها زنده بمانید، پس هیچ وقت ورزشعجیب را ترک نکنید و سعی کنید بدن رو فرمی داشته باشید. شما باید بتوانید سریع بدوید و بدانید چگونه از خود در برابر زامبی‌ها و همچنین انسان‌هایی که جانتان را به خطر می‌اندازند، دفاع کنید. فراموش نکنید که شما تنها یک جان دارید و می‌توانید از خودتان مراقبت کنید تا دنیای بعد از زامبی‌ها را هم ببینید.

تعدادی چاقو و اشیاء نوک تیز آماده کنید

داشتن تعداد زیادی چاقو و اشیاه نوک تیز در خانه به شما این امکان را می‌دهد تا یک صلاح دائمی در برابر زامبی‌ها داشته باشید. با این که شاید فکر کنید باید اسلحله تهیه کنید اما فراموش نکنید که هر نوع اسلحه‌ای به مهمات و تیر نیاز دارد، در حالی که با یک چاقو می‌توانید همیشه از خودتان دفاع کنید. استفاده از چاقو یکی از چندین روشی است که به شما در زنده ماندن در زمان حمله زامبی‌ها کمک می‌کند.

تیراندازی را یاد بگیرید

زامبی

اوقات فراغت‌تان با برنامه های مفید پر کنید، مثل تمرین پرتاب چاقو را تمرین کنید تا هم سرگرم شوید و هم یک روش دفاعی یاد بگیرید. هر روز سعی کنید برای ساعتی تمرین دو داشته باشید. سعی کنید هنگام دویدن چاقو هم پرتاب کنید تا تمرکزتان را بالا ببرید، یا روی اجسام متحرک تمرین کنید تا اگر روزی با زامبی‌ها رو به رو شدین به جای در دام افتادن جانت را نجات دهید.

چند حیوان نگهداری کنید

باور کنید یا نه، این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای زنده ماندن در آخرالزمان زامبی است. گوشت و پروتئین برای قوی و سالم نگه داشتن شما آن هم برای مدت طولانی خیلی مهم است. بنابراین داشتن لبنیات و گوشت در دسترس برای خوردن ضروری است. حیواناتی مانند مرغ، بز، گوسفند و گاو را در مناطق امن پرورش دهید، زیرا هم تغذیه آن ها آسان است هم می‌توانید به راحتی از گوشت، شیر، تخم مرغ آن‌ها بخورید.

نحوه استفاده از گیاهان دارویی را یاد بگیرید

هر چقدر هم که دارو برای زمان حمله زامبی‌ها ذخیره کنید باز هم تمام خواهد شد، حتی اگر تمام هم نشود، می‌دانید که داروها تاریخ انقضا دارند و خود به خود فاسد می‌شوند. پس شما هم مثل انسان‌های اولیه نیاز به گیاهان دارویی پیدا می‌کنید.

پس حتما باید چند گیاه دارویی بکارید، آن‌ها را خشک کنید و در جای خشک و مناسب نگهداری کنید. مهم تر از همه باید بدانید که چه دارویی برای چه چیزی نیاز است. مثلا شما به گیاهان دارویی که بتوانند سرفه، عفونت و تب را درمان کنند، نیاز دارید. برگ‌های چای نیز گیاهان دارویی ارگانیک هستند که باید جمع آوری کنید.

استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را یاد بگیرید

انرژی‌های تجدیدپذیر را می‌توان به برق تبدیل کرد و می‌تواند برای زنده ماندن در دنیای زامبی‌ها مفید باشد. گاز تولید شده از فضولات انسانی و حیوانی را می‌توان به انرژی تبدیل کرد. شما می‌توانید از این انرژی برای تولید برق و شارژ چندین وسیله در “منطقه امن”‌تان استفاده کنید. سعی کنید استفاده از انرژی تجدیدپذیر را یاد بگیرید تا در مواقع بحرانی و اضطراری از آن استفاده کنید.

یک چاه آب بزنید

داشتن منبع بی‌پایان آب یکی از 10 راه اصلی برای زنده ماندن در زمان حمله زامبی است. باران منبع امن آب آشامیدنی است آن هم وقتی که قرار است زامبی‌ها به دنیا حمله کنند. با این حال، می‌توانید با داشتن یک چاه عمیق در داخل «منطقه امن» تان، یک منبع جایگزین هم داشته باشید، آن وقت می‌توانید از آب‌های زیرزمینی استفاده کنید.

سعی کنید چند ذخیره گاه آبی داشته باشید تا هیچ وقت دچار کمبود آب نشوید. طبل‌های بزرگ و ذخیره‌سازی آب آن هم برای فصل تابستان خیلی مهم است. همیشه آبی را که می‌نوشید، چه آب باران و چه از زیرزمینی حتما بجوشانید.

آتش روشن کردن را یاد بگیرید

زامبی ها

از آتش برای پخت و پز، جوشاندن آب و گرم نگه داشتن‌تان استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که آتش منبع نور شما در طول شب است. شما عملا می‌توانید با مقداری برگ خشک و یک ذره بین در طول روز آتش روشن کنید و در طول شب می‌توانید از زغال باقی مانده از آتش با چوب آتش درست کنید.

اگر یاد بگیرید که چطور باید بدون بنزین، فندک یا کبریت آتش روشن کنید، می‌توانید در دنیای زامبی‌ها زنده بمانید. حتی می‌توانید از مقدار کمی موم شمع برای روشن کردن آتش هم استفاده کنید. مهارت آتش روشن کردن نه تنها شما را در دنیای پر از زامبی‌ها، بلکه در دنیای غیر زامبی هم نجات می‌دهد.

حالا که می‌دانید چطور باید در دنیای زامبی‌ها زندگی کنید، نکته بعدی که باید در مورد آن نگران باشید، غذا است. حتما جایی را برای کاشت سبزیجات، ذرت و سیب زمینی آماده کنید. همچنین اگر درختان میوه هم بکارید، فوق العاده می‌شود. دانش اولیه در زمینه کشاورزی به شما این امکان را می‌دهد تا منبع غذایی‌تان را حفظ کنید.

اگر سعی کنید دیوارهای اطراف خانه‌تان را به کاشت سبزیجات اختصاص دهید، دیگر هرگز در معرض گاز گرفتن زامبی‌ها قرار نخواهید گرفت. انتخاب یک مکان مناسب برای کاشت انواع گیاهان، راهی عالی برای زنده ماندن در زمان زامبی‌ها است.

دیوارهای بلند و محکم بسازید

دیوارهای بلند و محکم اولین خط دفاعی شما در برابر این موجودات هستند. حتما باید به ساخت دیوارهای محکم اهمیت بدهید. منطقه‌ای را برای زندگی انتخاب کنید که بتوانید دیوارهای بلند، ضخیم و بتنی بسازید. بهتر است این دیوارها دارای ویژگی‌های دیگری هم باشند مثل احاطه کردن آن ها با سیم خاردار یا میله‌های نوک تیز و زاویه دار تا از ورود زامبی‌ها جلوگیری شود.

یک دروازه قوی هم بسازید، یکی از همان دروازه‌های فولادی که می‌تواند جلوی گرفتن ورود زامبی‌ها را بگیرد.

شین ژویی؛ مومیایی ۲۰۰۰ ساله ای که تمام اندام داخلی اش سالم مانده اند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو