عرضه پروژه Dragon استودیو IO Interactive برای کنسول‌ های ایکس باکس و PC

منبع: زومجی

4

1402/4/6

17:30


عرضه پروژه Dragon استودیو IO Interactive برای کنسول‌ های ایکس باکس و PC

در جریان جدیدترین اخبار بازی، در بخشی از دادگاه فدرال مربوط‌به خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، اخبار تازه‌ای در مورد پروژه در حال توسعه سازندگان سری The World of Assassination مجموعه هیتمن فاش شده است. همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، پروژه موردنظر با عنوان Project Dragon شناخته می‌شود.

تصویری از IP جدید استودیو بازی‌سازی IO Interactive

حال در جریان دادگاه موردنظر ایمیل‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد Project Dragon قرار است به‌صورت انحصاری کنسولی در دسترس کاربرهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار بگیرد. در حال حاضر پروژه موردنظر اسم دقیقی ندارد. جالب است بدانید پروژه دیگر استودیو موردنظر نیز که براساس شخصیت جیمز باند در حال توسعه است، عنوان دقیقی ندارد و سازندگان فعلا تنها به اسم Project 007 بسنده کرده‌اند.

در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی، یک گزارش مالی توسط IO Interactive نشان داد که آثار در حال توسعه این استودیو، حداقل تا ماه آوریل سال ۲۰۲۵ میلادی منتشر نخواهند شد. به نظر می‌رسد این دو ویدیوگیم وارد مراحل طولانی تولید شده‌اند.

نظر شما چیست؟‌ کدام یک از آثار IO Interactive را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو