سرپرست موزه هنرهای معاصر انتخاب شد

منبع: همگردی

4

1402/4/7

16:34


ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، سرپرست موزه هنرهای معاصر انتخاب شد.

محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خراسانی زاده، مدیر کل هنرهای تجسمی را به عنوان سرپرست موزه هنرهای معاصر منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمد خراسانی زاده

با توجه به استعفای آقای عبادرضا اسلامی کولایی و نظربه اهمیت موزه هنرهای معاصر بدین وسیله جناب عالی را به عنوان سرپرست موزه منصوب می نمایم.

در همین راستا با توجه به آنکه موزه هنرهای معاصر زیرمجموعه اداره کل هنرهای تجسمی است توقع دارم با انتصاب مدیری توانمند در کنار حفاظت و معرفی گنجینه آثار گران سنگ آن، ضمن حفظ شأن و جایگاه این موزه ارزشمند، امکان بهره برداری بیش از پیش هنرمندان، نخبگان، پژوهشگران و عموم علاقمندان هنرهای تجسمی فراهم شده و موزه هنرهای معاصر تهران در سطح ملی و بین المللی، نقش آفرینی درخشانی داشته باشد.

شایسته است بابت تلاش های ارزنده جناب آقای عبادرضااسلامی کولایی در طی حدود پانزده ماه ریاست موزه، سپاسگزاری نمایم.

توفیقات شما و ایشان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند منان خواستارم.

گفتنی است، محمد خراسانی زاده متولد سال 1364 و دانش آموخته دکترای «تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی» از دانشکده هنر دانشگاه شاهد و عضو هیئت علمی این دانشگاه است. خراسانی زاده پیش از این سوابق اجرایی چون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر شوراهای فرهنگ عمومی و اطلاع رسانی این استان، معاون آموزش و امور استان های سازمان فضای مجازی سراج، دبیر و سخنگوی چهار دوره نمایشگاه های رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی و...را بر عهده داشته است.

سرپرست موزه هنرهای معاصر انتخاب شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو