شوخی قرائتی جنجال شد فیلم کامل شوخی 18+ حاج آقا قرائتی را ببینید

منبع: شبونه

4

1402/4/11

11:06


حجت الاسلام قرائتی یکی از طلبه‌های سرشناس و معروف کشورمان که سال‌ها در تلویزیون به تفسیر قرآن و اصول دین می‌پرداخت به عنوان یکی از طلبه‌های پرطرفدار و معروف شناخته می‌شود و در دهه ۶۰ و ۷۰ برنامه‌های مختلفی را در قالب دینی اجرا می‌کرد و مخاطبان زیادی را به دست آورده بود. شوخی قرائتی …

حجت الاسلام قرائتی یکی از طلبه‌های سرشناس و معروف کشورمان که سال‌ها در تلویزیون به تفسیر قرآن و اصول دین می‌پرداخت به عنوان یکی از طلبه‌های پرطرفدار و معروف شناخته می‌شود و در دهه ۶۰ و ۷۰ برنامه‌های مختلفی را در قالب دینی اجرا می‌کرد و مخاطبان زیادی را به دست آورده بود.

شوخی قرائتی جنجال شد فیلم کامل شوخی 18+ حاج آقا قرائتی را ببینید

شوخی قرائتی جنجال شد

حاج آقا قرائتی همیشه در سخنرانی‌های خود از شوخی‌های زیادی استفاده می‌کند و به همین دلیل او نسبت به سایر طلبه‌های دیگر متمایز شده است.

شوخی‌های حجت الاسلام قرائتی چندی پیش به مناسبت مراسم نکوداشت وی مورد توجه قرار گرفته است.

ایشان در سال‌های اخیر به دلیل کسالت و بیماری در بیمارستان بستری بود و حالا بعد از گذشت چند سال مجدداً برای سخنرانی به صورت رسمی حضور پیدا کرده است.

شوخی های حاج آقا قرائتی در مراسم نکوداشت

سخنرانی‌های او در روز عید قربان در حضور بسیاری از مسئولان کشورمان مورد توجه قرار گرفت چرا که شوخی‌های او باعث شده بود افراد حاضر در مراسم لحظات شادی را تجربه کنند.

شوخی قرائتی جنجال شد فیلم کامل شوخی 18+ حاج آقا قرائتی را ببینید

در سال 1361 بعد از اجرای موفق این برنامه و استقبال عموم مردم، با حکم امام خمینی (س) سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی شد. او همچنین در سال 1369 با حمایت آیت الله خامنه ای ستاد اقامه نماز و در سال 1383 ستاد احیای زکات را تاسیس کرد.

او همچنین تجربیاتش را در زمینه تبلیغ و وعظ در حوزه علمیه قم به علاقه مندان ارائه می دهد، و همچنین آثار متعددی را در زمینه علوم دینی و تفسیر قرآن منتشر کرده است، از جمله یک دوره اصول عقاید اسلامی و فروع دین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو