فیلم او از من متنفر است (She Hate Me 2004) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم او از من متنفر است (She Hate Me 2004) ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

5

1402/4/11

16:19


فیلم او از من متنفر است (She Hate Me 2004) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم او از من متنفر است یک فیلم درام کمدی مستقل آمریکایی محصول 2004 است. برای آشنایی بیشتر با فیلم She Hate Me 2004 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی او از من متنفر است به کارگردانی اسپایک لی (Spike Lee) و با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie)، کری واشنگتن (Kerry Washington)، الن بارکین (Ellen Barkin)، مونیکا بلوچی (Brian Dennehy)، برایان دنهی (Brian Dennehy)، وودی هارلسون (Woody Harrelson)، بای لینگ (Bai Ling)، جان تورتورو (John Turturro) و اوسی دیویس (Ossie Davis) در آخرین نقش سینمایی خود است. ژانر فیلم She Hate Me 2004 کمدی و درام است و این فیلم به موضوعات مختلفی مانند حرص و آز شرکت، نژاد و سیاست می‌پردازد.

مدت زمان فیلم او از من متنفر است 2 ساعت و 18 دقیقه است و موفق نشد تا نمرات خوبی به دست آورد. این فیلم بیشتر در لوکیشنی در شهر نیویورک، از جمله هر یک از پنج ناحیه شهر، فیلمبرداری شد. او از من متنفر است در 30 جولای 2004 برابر با 9 مرداد 1383 اکران شد و در اکران محدود تقریبا نیم میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی با درآمد جهانی 1.5 میلیون دلار به دست آورد. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم She Hate Me 2004 می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم او از من متنفر است

فیلم She Hate Me 2004

خلاصه فیلم او از من متنفر است به این صورت می‌باشد که جان هنری جک آرمسترانگ از نظر مالی موفق و مدیر اجرایی در یک شرکت بیوتکنولوژی است که به دنباله خودکشی یکی از همکارانش، دکتر هرمان شیلر، توسط مافوق خود، لیلاند پاول، به دروغ متهم به کلاهبرداری از اوراق بهادار شد. دارایی‌های آرمسترانگ مسدود می‌شود و او نمی‌تواند کیفیت زندگی خود را حفظ کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر فیلم She Hate Me 2004 را مشاهده نمایید.

بازیگران فیلم او از من متنفر است

هنرپیشه های فیلم او از من متنفر است

اسپایک لی این فیلم را بر اساس بازیکن فوتبال XFL، راد اسمارت، که با نام مستعار “او از من متنفر است” به شهرت رسید نام گذاری کرد. شخصیت اصلی فیلم وقتی توضیح می‌دهد که چرا تصمیم گرفته نامزد سابقش را «او از من متنفر است» نامگذاری کند به اسمارت اشاره می‌کند. عنوان اصلی این فیلم توسط هیولای بوریس کارلوف در پاسخ به انزجار السا لنچستر که او را برای اولین بار در اوج فیلم Bride of Frankenstein دید، بیان شد. در ادامه با هنرپیشه های فیلم او از من متنفر است آشنا خواهید شد.

آنتونی مکی در نقش جان هنری جک آرمسترانگ

نقد فیلم She Hate Me 2004

آنتونی دوان مکی متولد 23 سپتامبر 1978 برابر با 1 مهر 1357 یک بازیگر اهل آمریکا است. مکی اولین فیلم خود را با بازی در فیلم درام نیمه بیوگرافیک 8 مایل (2002) انجام داد. او بعداً برای بازی در درام برادر به برادر (2004) نامزد جایزه Independent Spirit بهترین بازیگر مرد شد و در همان سال در فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی کاندیدای منچوری و فیلم ورزشی کودک میلیون دلاری ظاهر شد.

مکی در نیمه نلسون (2006) بازی کرد. در سال 2008، مکی هر دو در فیلم اکشن Eagle Eye ظاهر شد و برای بازی در The Hurt Locker نامزد جایزه Independent Spirit بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او توپاک شکور را در فیلم بدنام (2009) به تصویر کشید و بعداً در Night Catches Us (2010) و The Adjustment Bureau و Real Steel (هر دو در سال 2011) بازی کرد.

کری واشنگتن در نقش فاطیما گودریچ

نمرات فیلم او از من متنفر است

کری ماریسا واشنگتن زاده 31 ژانویه 1977 برابر با 11 بهمن 1355 یک هنرپیشه اهل آمریکا است. او با بازی در نقش اولیویا پوپ، متخصص مدیریت بحران در سریال درام Scandal (2012-2018) شهرت عمومی گسترده‌ای را به دست آورد. او برای ایفای نقشش، دو بار نامزد جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام و یک بار برای جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال تلویزیونی درام شد.

بازی او در نقش آنیتا هیل در فیلم سیاسی مهیج تلویزیون Confirmation (2016) و نقش او در نقش میا وارن در مینی سریال Little Fires Everywhere (2020) هر دو نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک مینی سریال یا یک فیلم شد.

جیم براون در نقش جرونیمو آرمسترانگ

معرفی فیلم She Hate Me 2004

جیمز ناتانیل براون متولد 17 فوریه 1936 برابر با 27 بهمن 1314 – درگذشته در 18 مه 2023 برابر با 28 اردیبهشت 1402 مدافع فوتبال آمریکایی، فعال حقوق مدنی و بازیگر آمریکایی بود. او از سال 1957 تا 1965 برای کلیولند براونز لیگ ملی فوتبال (NFL) بازی کرد. براون به عنوان یکی از بهترین دونده های تمام دوران و همچنین یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ NFL در نظر گرفته می‌شود.

هر فصلی که در لیگ حضور داشت، دعوت کننده Pro Bowl بود، سه بار به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن AP NFL شناخته شد و در سال 1964 با براونز قهرمان NFL گردید. تا زمانی که بازنشسته شد، بیشترین رکوردها را در اختیار داشت. در سال 2002، او توسط The Sporting News به عنوان بهترین بازیکن حرفه‌ای فوتبال تاریخ انتخاب گردید.

جان تورتورو در نقش دون آنجلو بوناسرا

مدت زمان فیلم او از من متنفر است

جان مایکل تورتورو متولد ۲۸ فوریهٔ ۱۹۵۷ برابر با 9 اسفند 1335 بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. او به خاطر نقش‌های پیچیده‌اش در فیلم‌های مستقل شناخته می‌شود. او در بیش از شصت فیلم بلند ظاهر شده است و اغلب با برادران کوئن، آدام سندلر و اسپایک لی کار کرد. او یک جایزه Primetime Emmy و نامزد چهار جایزه انجمن بازیگران سینما و سه جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است.

جان تورتورو در 28 فوریه 1957 در محله بروکلین نیویورک، پسر کاترین فلورانس (اینسرلا) و نیکلاس تورتورو متولد شد. مادر او در ایالات متحده از پدر و مادری ایتالیایی با ریشه در سیسیل به دنیا آمد و یک خواننده آماتور جاز بود که در طول جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی کار می‌کرد.

وودی هارلسون در نقش لیلاند پاول

بررسی فیلم او از من متنفر است

وودرو تریسی هارلسون متولد ۲۳ ژوئیه ۱۹۶۱ برابر با 2 تیر 1340 بازیگر و نمایشنامه‌نویس آمریکایی است. او جوایز مختلفی از جمله یک جایزه Primetime Emmy و دو جایزه انجمن بازیگران سینما و همچنین نامزدی سه جایزه اسکار و چهار جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است.

هارلسون ابتدا برای بازی در نقش وودی بوید متصدی بار در سریال کمدی Cheers (1985-1993) شناخته شد، که برای آن جایزه Primetime Emmy را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی از مجموع پنج نامزدی دریافت کرد. او دوباره نقش خود را در سریال اسپین آف تحسین شده Frasier ایفا کرد که برای آن جایزه Primetime Emmy را برای بازیگر مهمان برجسته در نامزدی یک سریال کمدی دریافت نمود.

نمرات فیلم او از من متنفر است

ژانر فیلم She Hate Me 2004

بررسی فیلم او از من متنفر است توسط منتقدان و طرفداران متوسط بوده است و تقریباً توانست نمرات خوبی دریافت کند. این فیلم از سایت Metacritic نمره 30 از 100، در سایت Imdb نمره 5.3 از 10 و از سایت Rotten Tomatoes نمره 19 از 100 را دریافت کرد. در ادامه مروری بر نقد فیلم She Hate Me 2004 توسط منتقدان مختلف خواهیم داشت.

Christian Science Monitor / دیوید استریت: 75

این طنز شدیداً به طیف گستردهای از مسائل مهم میپردازد، از افشای اطلاعات شرکتی گرفته تا مجوزهایی که ساختارهای خانوادگی پایدار را به همراه دارد.

Chicago Tribune / مایکل ویلمینگتون: 75

ماجرایی جسورانه، سرگرم‌کننده، اما تا حدودی ناامیدکننده، علی‌رغم تمرین‌های آتش‌نشان‌های معمول لی و بازیگران درخشان، چیزی شبیه به بیش از حد پیشرو بود.

Chicago Sun Times / راجر ایبرت: 75

دیدن این فیلم هیجان انگیز است. هرگز خسته کننده نیست. لی مانند یک شعبده باز است که با توپ شروع می‌کند و به تدریج چوب بیسبال، کلاه و اره برقی به آن اضافه می‌کند. این یک تجربه فکری نیست، بلکه یک تجربه احساسی است.

ReelViews / جیمز براردینلی: 63

فیلم She Hate Me 2004 یک کیسه ترکیبی است، اما حداقل جالب است و تقریبا هرگز خسته کننده نیست.

New York Post / لو لومنیک: 63

یک فیلم مسخره درهم و برهم، اما پر سر و صدا.

Boston Globe / وسلی موریس: 63

یک فیلم مسخره‌ی کوچک جنگ‌جویانه که در داخل یک لمپن بی‌اهمیت از شرکت‌های بزرگ آمریکا غوطه‌ور می‌شود، فیلم بی‌ادب و مضحک است.

Los Angeles Times / کوین توماس: 60

انرژی لی هرگز به چشم نمی‌خورد، و فیلم او از من متنفر است با اقتدار و تأثیر و جرات طنین انداز می‌شود، اما پیام‌هایی که ارسال می‌کند متفاوت است.

کلام آخر

تریلر فیلم She Hate Me 2004

فیلم She Hate Me 2004 یکی از آثار کمدی دیدنی سال 2004 است که اگر به این ژانر علاقه دارید می‌توانید به دانلود فیلم She Hate Me 2004 بپردازید و از آن لذت ببرید. اگر این فیلم را دیده‌اید می‌توانید نظرات خود در مورد فیلم او از من متنفر است را با ما به اشتراک بگزارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو