دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۱۳ سیزدهم 13 (علیرضا استادی و هومن برق نورد)

منبع: شبونه

4

1402/4/12

15:46


قسمت 13 سریال مسابقه تی ان تی با حضور علیرضا استادی و هومن برق نورد منتشر شد و علاقمندان به این برنامه میتوانند تی ان تی را با کیفیت های اصلی در این صفحه دانلود و تماشا کنند. تی ان تی یکی از برنامه های مسابقه ای با اجرای حامد آهنگی بوده که در هر …

قسمت 13 سریال مسابقه تی ان تی با حضور علیرضا استادی و هومن برق نورد منتشر شد و علاقمندان به این برنامه میتوانند تی ان تی را با کیفیت های اصلی در این صفحه دانلود و تماشا کنند.

دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۱۳ سیزدهم 13 (علیرضا استادی و هومن برق نورد)

تی ان تی یکی از برنامه های مسابقه ای با اجرای حامد آهنگی بوده که در هر قسمت از چهره های سرشناس دعوت میکند و در آیتم های مختلفی را دارد.

دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۱۳

دانلود با لینک مستقیم

این مسابقه شباهت زیادی به مسابقه دورهمی مهران مدیری دارد با این تفاوت که دو چهره با یکدیگر به رقابت میپردازند و در صورتی به سوالات مسابقه پاسخ اشتباه بدهند اتفاقات جالب برای آنها رخ میدهد.

در قسمت 13 تی ان تی علیرضا استادی و هومن برقنورد حضور پیدا کرده اند.

علیرضا استادی بازیگر خوش اخلاق سینما و تلویزیون، زاده سال ۱۳۵۲ در شهر ری است. او در مقطع لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده است.

“مسئولان به هنرمندان اعتماد کنند تا شاهد تولید آثار فاخری در تئاتر کشور باشیم، مطمئن باشید فقدان اعتماد بیشتر به پتانسیل فعلی تئاتر کشور به ما ضربه می زند.“ علیرضا استادی بازیگری را اما بعد از گرفتن لیسانس، در سال ۱۳۷۷، در سن ۲۵ سالگی، با فیلم هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی پور آغاز کرد؛ سپس با ایفای نقش در فیلم نسل سوخته (۱۳۷۸) از همین کارگردان بازیگری را ادامه داد.

هومن برق‌نورد در ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمده است. هومن برق‌نورد بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. هومن برق‌نورد در یک خانواده ۵ نفره متولد شد او دو خواهر دارد که یکی از آنها کارگردان است و دیگری استاد نقاشی در خارج از کشور است. هومن برق نورد دارای دیپلم برق می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو