دانلود کامل تی ان تی tnt با حضور عبدالله روا و امیر کاظمی قسمت ۲۱

منبع: شبونه

3

1402/6/20

22:44


دانلود کامل تی ان تی tnt با حضور عبدالله روا و امیر کاظمی قسمت 21 را در این صفحه اماده کرده ایم که میتوانید دانلود کنید. تی ان تی که توانسته با اجرای حامد آهنگی مورد استقبال مردم قرار بگیرد حالا در اینقسمت میزبان عبدالله روا و امیر کاظمی شده است که در حال رقابت …

دانلود کامل تی ان تی tnt با حضور عبدالله روا و امیر کاظمی قسمت 21 را در این صفحه اماده کرده ایم که میتوانید دانلود کنید.

دانلود کامل تی ان تی tnt با حضور عبدالله روا و امیر کاظمی قسمت ۲۱

تی ان تی که توانسته با اجرای حامد آهنگی مورد استقبال مردم قرار بگیرد حالا در اینقسمت میزبان عبدالله روا و امیر کاظمی شده است که در حال رقابت با هم در این مسابقه هستند. عبدالله روا مجری توانمند تلویزیون که با برنمه ویدیو چک از شبکه ورزش به شهرت رسید حالا در برنامه تی ان تی حضور پیدا کرده است و با امیر کاظمی که درخشش خیره کننده ای در سریال لیسانسه ها داشت رقیب شده است و در تی ان تی باید آیتم ها را پشت سر بگذارند.

لینک دانلود تی ان تی tnt با حضور عبدالله روا و امیر کاظمی

دانلود قسمت 21 با لینک مستقیم

……

دانلود همه قسمت های تی ان تی

سریال ویژه برنامه تی ان تی به کارگردانی حامد اهنگی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی فر و یوسف تیموری به هنرمندی پرداخته‌اند.

تی ان تی با اجرای حامد اهنگی موفق شده که مخاطبان زیادی را به دست اورد این مسابقه موفق شد مخاطبان زیادی را به دست آورد ایده اولیه این برنامه از دورهمی بوده است و کمی تغییرات و ایتم های مختلف به آن اضافه شده تا متفاوت باشد.

برخی از کاربران معتقد هستند که این مسابقه از مسابقه دورهمی مهران مدیری تقلید کرده اند و مسابقه تی ان تی هم به جای شرکت کننده های گمنام به سراغ بازیگران و سلبریتی های پرطرفدار رفته است که در این قسمت و متین ستوده و مریم مومن حضور پیدا کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو