دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۱۶ شانزدهم 16

منبع: شبونه

4

1402/5/16

10:39


قسمت 16 برنامه مسابقه تی ان تی منتشر شد بعد از گذشت دهه اول محرم پخش برنامه ها و سریالهای طنز شبکه نمایش خانگی از سر گرفته شد و مسابقه تی ان تی با اجرا حامد آهنگی نیز در قسمت 16 عرضه گردید. پیشنهاد میکنیم که قسمت 16 تی ان تی را حتما دانلود و …

قسمت 16 برنامه مسابقه تی ان تی منتشر شد بعد از گذشت دهه اول محرم پخش برنامه ها و سریالهای طنز شبکه نمایش خانگی از سر گرفته شد و مسابقه تی ان تی با اجرا حامد آهنگی نیز در قسمت 16 عرضه گردید.

دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۱۶ شانزدهم 16

پیشنهاد میکنیم که قسمت 16 تی ان تی را حتما دانلود و تماشا کنید کیفیت های مختلف این مسابقه در این صفحه آماده شده است.

قسمت 16 برنامه مسابقه تی ان تی

دانلود قسمت 16 با لینک مستقیم

حامد آهنگی پس از تجربه موفق در شب آهنگی، حالا با برنامه تی ان تی در شبکه های اجتماعی غوغا کرده و مخاطبان را با اجرای شاد خود غافلگیر کرده است. جواد یساری خواننده کشورمان مهمان اولین قسمت این برنامه بود.

درباره تی ان تی حامد آهنگی

برنامه تی ان تی قسمت یازدهم با لینک مستقیم و قانونی دانلود کنید و با کیفیت اصلی و عالی تماشا کنید. این سریال با ژانر خنده و سرگرمی برای مخاطب کودک و بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. در قسمت ۱۱ تی تن تی چهره هاس معروف، حامد آهنگی را همراهی خواهند کرد و با هم به رقابت می پردازند.

برنامه TNT با اجرای حامد اهنگی مسابقه بزرگ و پرچالشی را برای بینندگان به نمایش می گذارد. شرکت کنندگان مسابقه تی ان تی ، از میان افراد عادی هستند و شرکت کنندگان اصلی که در این چالش و رقابت طنز حاضر شده اند ، از میان ستارگان و چهره های مشهور هستند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو