بیوگرافی کریس ایوانز؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم هایش

بیوگرافی کریس ایوانز؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم هایش


منبع: روزانه

4

1402/4/13

20:20


در این مطلب بیوگرافی کریس ایوانز بازیگر هالیوودی را ارائه کرده ایم. او را بیشتر به دلیل نقش کاپیتان آمریکا می شناسند ولی فیلم های زیادی در کارنامه دارد. در این بخش بیوگرافی کریس ایوانز را با اطلاعاتی درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های این بازیگر ارائه کرده ایم. کریس ایوانز یا شاید بهتر […]

در این مطلب بیوگرافی کریس ایوانز بازیگر هالیوودی را ارائه کرده ایم. او را بیشتر به دلیل نقش کاپیتان آمریکا می شناسند ولی فیلم های زیادی در کارنامه دارد. در این بخش بیوگرافی کریس ایوانز را با اطلاعاتی درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های این بازیگر ارائه کرده ایم.

بیوگرافی کریس ایوانز؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم هایش

کریس ایوانز یا شاید بهتر باشد بگویم کاپیتان آمریکا، یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازیگران مرد سینماست که آثار بسیار درخشانی در کارنامه هنری خود دارد، اما این بازیگر جذاب بیشتر به خاطر شخصیت معروف دنیای مارول یعنی کاپیتان آمریکا شناخته است و ما نیز امروز قصد داریم در کنار زندگی شخصی او، بهترین فیلم‌های وی را نیز به شما عزیزان و همراهان همیشگی روزانه معرفی کنیم؛ پس حتما تا آخر همراه ما باشید.

بیوگرافی کریس ایوانز

کریستوفر رابرت ایوانز در تاریخ 14 ژوئن 1981 در بوستون، ماساچوست آمریکا به دنیا آمد. مادرش، لیزا یک کارگردان هنری در تئاتر جوانان کنکورد است و همچنین پدرش، باب یک دندانپزشک است. کریس دو خواهر به نام‌های کارلی و شانا و یک برادر به نام اسکات ایوانز دارد که او نیز بازیگر است. البته این خانواده دوام زیادی نداشت و والدین او در سال 1999 از یکدیگر طلاق گرفتند.

اولین فعالیت‌های هنری در کودکی

کریس از کودکی از تئاتر موزیکال لذت می‌برد و در اردوی بازیگری شرکت می‌کرد. او در نمایش موزیکال خداحافظ مرغک، نقش راندولف مک‌آفی را ایفا کرد. همچنین او و خواهران و برادرش نیز در هنگام کریسمس در حضور اقوام اجرا می‌کردند؛ ایوانز بر روی صحنه بودن را احساسی مانند خانه عنوان کرد. و در ادامه نیز پیش از آغاز سال آخر دبیرستان، ایوانز تابستان را در شهر نیویورک گذراند و در موسسه تئاتر و فیلم لی استراسبرگ (موسسه استاد بزرگ بازیگری) دوره دید. در پایان ایوانز در دبیرستان منطقه‌ای لینکلن-سودبوری فارغ‌التحصیل شد.

بیوگرافی کریس ایوانز؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم هایش

اولین حضور در سینما

نخستین حضور رسمی و معتبر کریس ایوانز در یک فیلم آموزشی کوتاه با عنوان تنوع زیستی: علاقه‌مندِ زندگی در سال 1997 بود. سپس او در سال 1999،  مدل تایلر در بازی تخته‌ای تاریخ معماآمیز از هسبرو بود. نسخه ویژه این بازی شامل یک تلفن الکترونیکی بود که که ایوانز در حال صحبت کردن در جعبه بازی نمایش داده شده‌است.

نقش در فیلم تینیجری

سپس او در چندین فیلم تینجری به ایفای نقش پرداخت تا اینکه در سال 2005 اولین حضور  حرفه‌ای خود در سینما را تجربه کرد؛ او برای نخستین نقش خود در کتاب‌های کمیک، نقش ابرقهرمان جانی استورم / مشعل انسانی را در چهار شگفت‌انگیز، بر پایه کمیک مارول به همین نام را ایفا کرد. پس از انتشار، فیلم علی‌رغم پذیرش چشمگیر، فیلم از نظر تجاری نیز موفق بود. جو لیدون از ورایتی در نقد و بررسی مختصر خود، بازیگران را به خاطر کوشش‌هایشان ستایش کرد و عقیده داشت که ایوانز یک نقش‌آفرینی جذاب کاریزماتیک را ارائه داده‌است.

مطلب مشابه: بیوگرافی کویسن اسپیسی؛درباره زندگی شخصی و ماجرای تجاوز و لیست بهترین فیلم های وی

بیوگرافی کریس ایوانز؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم هایش

حضور در نقش کاپیتان آمریکا و تبدیل شدن به یک ستاره

در سال 2010، ایوانز برای ایفای نقش استیو راجرز / کاپیتان آمریکا، با مارول استودیوز قراردادی برای چندین فیلم امضا کرد. ایوانز در ابتدا این نقش را نپذیرفت، اما با رابرت داونی جونیور مشورت کرد و داونی او را برای به عهده گرفتن این نقش ترغیب کرد. با اصرار مارول، ایوانز این را پذیرفت و پس از آن به یک درمان گر مراجعه کرد. او شخصیت را برای تصویربرداری جالب دید و افزود: من فکر می‌کنم مارول در حال حاضر کارهای بسیار خوبی انجام می‌دهد.

حضور اینواز در نقش کاپیتان آمریکا زندگی هنری او را به کلی دگرگون کرد و از وی یک سوپر استار ساخت؛ تا به امروز همچنان کریس ایوانز به عنوان کاپیتان آمریکا شناخته می‌شود و همین موضوع باعث شده است تا او طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان داشته باشد.

بیوگرافی کریس ایوانز؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم هایش

زندگی شخصی

در اوایل کار ایوانز از سال 2001 تا 2006 با چسیکا بیل رابطه طولانی داشت. او همچنین با با بازیگران مینکا کلی و لیلی کالینز ارتباط داشته است.  اما اصلی‌ترین رابطه ایوانز به سر صحنه فیلم The Gifted برمی‌گردد یعنی جایی که او با جنی اسلیت آشنا شد، آن‌ها خیلی سریع باهم وارد رابطه شده و فصل تعطیلات 2017 را در کنار هم گذراندند. اما یک‌سال بعد آن‌ها از هم جدا شدند. کریس ایوانز در یک مصاحبه عنوان کرده است: دوست دارم ازدواج کنم و بچه های زیادی را داشته باشم، اما تا به حال همسر رویاهای خود را ملاقات نکرده‌ام.

دیدگاه سیاسی کریس ایوانز

ایوانز در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 از هیلاری کلینتون حمایت کرد و از ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ انتقاد کرد؛ و سپس در دوره ریاست جمهوری بعدی ایوانز در یک برنامه جمع‌آوری کمک مالی مجازی در حمایت از جو بایدن در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری خود در سال 2020 شرکت کرد. ایوانز در یک برنامه جمع‌آوری کمک مالی مجازی در حمایت از جو بایدن در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری خود در سال ۲۰۲۰ شرکت کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی الیزابت اولسن؛ اطلاعات جالب از زندگی این بازیگر و لیست فیلم هایش

بهترین فیلم‌های کریس ایوانز

ما در ادامه متن بهترین فیلم‌های کریس ایوانز را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد؛ پس تا آخر همراه ما باشید.

مرد خاکستری - The Gray Man

مرد خاکستری – The Gray Man

  • کارگردان: برادران روسو
  • بازیگران: رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک
  • سال ساخت: 2022
  • ژانر: اکشن , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.5

یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های سینمایی، زوج کریس ایوانز و آنا د آرماس است. این فیلم نیز یکی از بهترین همکاری‌های این دو نفر است که در ترکیب نفر سوم، رایان گاسلینگ دوست داشتنی حضور دارد.

داستان این فیلم حول محور یک مامور ویژه سازمان سیا (کریس ایوانز) می‌چرخد که پس از کشف یک سری اسرار تاریک، مجبور به فرار از دست سیا می‌شود. مقامات سیا نیز یک قاتل بسیار ماهر (رایان گاسلینگ) را استخدام می‌کنند تا این فرد را بکشد، اما این کار به این راحتی ها هم نیست.

روح شده - Ghosted

روح شده – Ghosted

  • کارگردان: دکستر فلچر
  • بازیگران: کریس ایوانز، آنا د آرماس، لیز برادوی، آدرین برودی، تیت دونوان
  • سال ساخت: 2023
  • ژانر: اکشن , کمدی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.8

این فیلم جذاب و اکشن، در همین چندماه پیش منتشر شد و خیلی زود مورد توجه طرفداران در سرتاسر جهان قرار گرفت. بسیاری از طرفداران ترکیب عاشقانه کریس ایوانز و آنا د آرماس را به شدت پسندیدند و همین مسئله باعث شد تا سازندگان و تولیدکنندگان کمپانی‌های بزرگ، به این فکر باشند که باری دیگر این دو را در قالب یک زوج، در فیلمی دیگر بیاورند. و ما نیز به عنوان بیننده باید منتظر این رویداد باشیم.

داستان این فیلم درباره مرد جوانی به نام کول (کریس ایوانز) است که یک دل نه صد دل عاشق زن پر رمز و رازی به نام سیدی (آنا د آرماس) می شود، اما در کمال ناباوری می فهمد که سیدی مامور مخفی سازمان سیا است. طولی نمی‌کشد که پای آن دو به یک ماجراجویی خطرناک برای نجات دنیا کشیده می‌شود.

مطلب مشابه: زندگینامه واکین فینیکس؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های این بازیگر

یخ شکن - Snowpiercer

یخ شکن – Snowpiercer

  • کارگردان: بونگ جون هو
  • بازیگران: کریس ایوانز، سونگ کانگ هو، تیلدا سوینتن، جیمی بل
  • سال ساخت: 2013
  • ژانر: اکشن , درام , علمی و تخیلی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.1

این فیلم جذاب چند نقد درست حسابی به جوامع بشری و سرمایه‌داری دارد. و درکنار مضامین مهم فیلم، داستان روایتی سر راست‌ و ‌خوبی دارد که با توجه یه تک لوکیشنی بودن فیلم کارگردان توانسته است داستان خود را به خوبی بیان کند.

داستان این فیلم در آینده روایت می‌شود جایی که کل زمین دچار یخ بندان شده و اکنون تنها عده‌ کمی از انسان‌ها زنده مانده‌اند و حیات به کلی نابود شده است. اکنون بازماندگان در یک قطار بزرگ به نام برف شکن زندگی می‌کنند اما این قطار طبقه‌بندی شده‌است. فقرا در قسمت پشتی قطار و ثروتمندان در جلو آن زندگی می‌کنند.

مطلب مشابه: بیوگرافی آنجلینا جولی؛ درباره زندگی شخصی و هنری و لیست بهترین فیلم های این بازیگر

چاقوکشی - Knives Out

چاقوکشی – Knives Out

  • کارگردان: ریان جانسن
  • بازیگران: دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیستونی کولت
  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: جنایی , درام , کمدی , معمایی , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.9

نمی‌دانم که آیا شما نیز مثل من طرفدار فیلم‌های معمایی هستید یا نه اما بگذارید این اطمینان را به شما بدهم که این فیلم جذاب روایتی به شدت پیچیده و پُر از معما دارد که ما را به عنوان بیننده به یاد آثار آگاتا کریستی و پوآرو می‌اندازد.

داستان این فیلم درباره یک نویسنده معروف به نام هارلن ترومبی است که همه خانواده خود را به جشن تولد 85 سالگی‌اش دعوت می‌کند اما بعد از مراسم، هارلن به طرز مشکوکی به قتل می رسد. یک کارآگاه خصوصی معروف توسط یکی از اعضای این خانواده استخدام می‌شود تا پرونده را حل کند.

نه یه فیلم نوجوانی دیگه - Not Another Teen Movie

نه یه فیلم نوجوانی دیگه – Not Another Teen Movie

  • کارگردان: جوئل گالن
  • بازیگران: کریس ایوانز، کایلر لی، جیمی پرسلی، میا کرشنر، رندی کواید
  • سال ساخت: 2001
  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.7

اگر علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های تینجری جذاب هستید و از سوی دیگر نیز طرفدار کریس ایوانز هستید و می‌خواهید او را در ایام جوانی ببینید، بهتر است این فیلم کمدی و عاشقانه را در لیست تماشای خود قرار دهید.

داستان این فیلم درباره پسری به نام جیک است که بعد از بهم زدن رابطه با دوست دخترش، با دوستانش شرط می‌بندد که می‌تواند یک دختر زشت بنام جینی بریجز را تبدیل به ملکه مجلس رقص دبیرستان بکند. اما او تصورش را هم نمی‌کرد که چه اتفاق‌هایی قرار است بیفتد.

استراحتگاه غواصی دریای سرخ - The Red Sea Diving Resort

استراحتگاه غواصی دریای سرخ – The Red Sea Diving Resort

  • کارگردان: جدعون راف
  • بازیگران: کریس ایوانز، مایکل کی. ویلیامز، هیلی بنت، میخیل هایسمان، آلساندرو نیوولا
  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: تاریخی , درام , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.6

یکی از فیلم‌های قابل قبول کریس ایوانز که نسبت به دیگر آثار او کمتر مورد توجه واقع شد، همین فیلم به کارگردانی آقای راف است.

داستان این فیلم بر اساس واقعیت است که در مورد همکاری عده‌ای از ماموران سازمان های اطلاعاتی با چند اتیوپیایی برای قاچاق هزاران پناهنده در اوایل دهه 80 ساخته شده است.

مطلب مشابه: لیست تماشای فیلم‌ های دی سی طبق خط داستانی (معرفی فیلم و داستان)

چهار شگفت انگیز - Fantastic Four

چهار شگفت انگیز – Fantastic Four

  • کارگردان: تیم استوری
  • بازیگران: یوان گریفید، کریس ایوانز، جسیکا آلبا، مایکل چکلیس
  • سال ساخت: 2005
  • ژانر: اکشن , علمی و تخیلی , فانتزی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.7

اولین حضور کریس ایوانز در دنیای مارول به این فیلم بازمی‌گردد اما آنچنان هم که باید و شاید برای کریس ایوانز موفقیت چندانی به همراه نداشت.

داستان این فیلم درباره چهار فضانورد است که برای ماموریتی به فضا رفته می‌روند، اما دچار برخورد با گرد و غبار کیهانی می‌شوند و تحولات عجیبی در توانایی‌های آنان به وجود می‌‌آید و اکنون هر کدام توانایی فرازمینی دارند زمان زیادی از انس گرفتنشان با قدرت هایشان نمیگذرد که باید با یک دشمن قدرتمند رو به رو شوند.

کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو - Captain America: The First Avenger

کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو – Captain America: The First Avenger

  • کارگردان: جو جانستون
  • بازیگران: کریس ایوانز، تامی لی جونز، هوگو ویوینگ، هایلی اتول، سباستین استن
  • سال ساخت: 2011
  • ژانر: اکشن , علمی و تخیلی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.9

این فیلم فوق‌العاده تماشایی دلیلی بود بر حضور طولانی مدت کریس ایوانز در دنیای مارول؛ او برای این فیلم تمرینات سخت بدنسازی را گذراند و در نهایت تمامی زحمات به فروش 400 میلیون دلاری ختم شد.

داستان این فیلم درباره سربازی است که به دلیل اندام ضعیف خود نمی‌تواند مقابل المان نازی بجنگد و ارتش او را ثبت نام نمی‌کند، همه‌چیز به این منوال پیش می‌رود تا اینکه دکتری به او پیشنهاد می‌دهد تا روی او چند سری آزمایش انجام دهند تا او تبدیل به یک انسان قوی شود، بدین سان کاپیتان آمریکا به وجود می‌آید.

مطلب مشابه: بیوگرافی تام هاردی؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های این بازیگر

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی - Captain America: Civil War

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی – Captain America: Civil War

  • کارگردان: برادران روسو
  • بازیگران: کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون، سباستین استن
  • سال ساخت: 2016
  • ژانر: اکشن , علمی و تخیلی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.8

این فیلم بی‌نظیر و اکشن دومین فیلم از مجموعه کاپیتان آمریکا بود که اکشن درست و حسابی را به همراه داشت.

داستان این فیلم زمانی اتفاق می‌افتد که دولت بعد از دوران عصر اولترا ابر قهرمانان را از فعالیت منع می‌کنند و همین موضوع باعث اختلاف درمیان گروه می‌شود، از همین رو گروه به دو دسته تقسیم شده‌ است؛ دسته‌‎ای به رهبری کاپیتان آمریکا و دسته‌ای به رهبری مرد آهنی.

مطلب مشابه: معرفی بهترین فیلم های اکشن + لیست 50 فیلم محبوب

انتقام جویان: جنگ ابدیت - Avengers: Infinity War

انتقام جویان: جنگ ابدیت – Avengers: Infinity War

  • کارگردان: برادران روسو
  • بازیگران: رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون
  • سال ساخت: 2018
  • ژانر: اکشن , علمی و تخیلی , فانتزی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 8.5

مجموعه انتقام جویان بی‌نظیر است. اما این دو قسمت چیزی فراتر از یک اثر خوب است که می‌تواند برای بعضی‌ها کلاس درس نیز باشد؛ اثری به شدت هیجان‌انگیز و حماسی که لحظه به لحظه خود را مدیون بازی خوب بازیگرانش است.

داستان این فیلم درباره زمانی است که انتقام جویان که از هم گسسته‌اند، دوباره با هم متحد می‌شوند و به نیروهای نگهبانان کهکشان می پیوندند، تا به حفاظت از جهان در برابر تهدید تانوس بپردازند.

مطلب مشابه: بیوگرافی گل گدوت بازیگر جذاب؛ درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های برتر وی

انتقام جویان: پایان بازی - Avengers: Endgame

انتقام جویان: پایان بازی – Avengers: Endgame

  • کارگردان: برادران روسو
  • بازیگران: رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، بری لارسون
  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: اکشن , درام , علمی و تخیلی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 8.4

داستان این فیلم دقیقا پس از فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت اتفاق می‌افتد؛ و شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که این فیلم دومین فیلم پُر فروش تاریخ بعد از فیلم آواتار است. همچنین لازم به ذکر است که در سایت ای ام دی بی این فیلم، بهترین فیلم کریس ایوانز معرفی شده است.

داستان این فیلم پایان گروه انتقام جویان است. زمانی که تانوس تمامی سنگ های ابدیت را بدست آورد نصف جمعیت دنیا را از بین برد و بعد در گوشه‌ای از دنیا مشغول زندگی شد، انتقام جویان باقی مانده که نمی توانستند با این موضوع کنار بیایند تصمیم گرفتند تا تانوس را بکشند و سنگ ها را پس بگیرند ولی…

باحال بازیش کن - Playing It Cool

باحال بازیش کن – Playing It Cool

  • کارگردان: جاستین ریردان
  • بازیگران: کریس ایوانز، میشل موناهن، آنتونی مکی، آبری پلازا، پاتریک واربرتون
  • سال ساخت: 2014
  • ژانر: عاشقانه , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.9

قطعا چهره جذاب کریس ایوانز حکم می‌کند که او در فیلم‌های عاشقانه زیادی بازی کند و دقیقا به همین علت است که ما در این لیست چند فیلم عاشقانه بسیار جذاب از این بازیگر را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

داستان این فیلم درباره یک نویسنده است که تجربه یک رابطه عاشقانه ناموفق، باعث می‌شود تا این مرد جوان (کریس ایوانز) تجربیاتش را از این عشق نافرجام به صورت مکتوب در آورد…

مطلب مشابه: بیوگرافی کیلین مورفی؛ درباره زندگی شخصی و هنری و لیست بهترین فیلم هایش

پیش از آنکه برویم - Before We Go

پیش از آنکه برویم – Before We Go

  • کارگردان: کریس ایوانز
  • بازیگران: کریس ایوانز، آلیس ایو، مارک کیسن
  • سال ساخت: 2014
  • ژانر: درام , عاشقانه , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.8

این فیلم معصومانه، زیبا و بسیار دیدنی است. البته لازم به ذکر است که این فیلم توسط خود کریس ایوانز کارگردانی شده است و باید گفت که او در ساخت روابط عاشقانه بین کاراکتر‌هایش سنگ تمام گذاشته است.

داستان این فیلم درباره یک دختر جوان است که در شهر نیویورک تلاش زیادی می‌کند که به قطار ساعت 1:30 به شهر بوستون در ایالت ماساچوست برسد ولی در راه کیف وی دزدیده می‌شود و به طور اتفاقی با مردی به نام نیک (کریس ایوانز) آشنا می‌شود و از او کمک میخواهد. سرنوشت آنها را در کنار یکدیگر قرار داده و زمان زیادی نمیگذرد که آن‌ها به همدیگر وابسطه می‌شوند.

با استعداد - Gifted

با استعداد – Gifted

  • کارگردان: مارک وب
  • بازیگران: کریس ایوانز، مکینا گریس، لینزی دانکن، جنی سلیت
  • سال ساخت: 2017
  • ژانر: درام , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.6

در پایان این شما و این هم بهترین فیلم کریس ایوانز. این فیلم پُر است از حس خوب دوست داشتن و دوست داشته شدن. لحظاتی شیرین و تکرارنشدنی که امروزه در سینما سخت می‌شود مثل‌اش را یافت. پس اگر تا به کنون این فیلم بی‌نظیر را ندیده‌اید، حتما و در اولین فرصت به سراغ دیدن آن بروید.

داستان این فیلم درباره مردی به نام فرانک(کریس ایوانز) است که بعد از خودکشی خواهرش از خواهرزاده‌اش مراقبت می‌کند. خواهر زاده او دختری 7 ساله با هوش بی‌نظیر درحوزه ریاضی است که فرانک با تلاش و پشتکار خواهر زاده‌اش را به مدرسه می‌فرستد اما طول زیادی نمی‌کشد که به او اطلاع می‌دهند که خواهر زاده‌اش به خاطر هوش بالا باید در دانشگاه به تحصیل بپردازد. آیا فرانک راضی به این کار خواهد شد؟

مطلب مشابه: بیوگرافی ناتالی پورتمن؛ درباره زندگی شخصی و هنری و معرفی بهترین فیلم های این بازیگر

کلام آخر

ممنون که تا آخر این مقاله همراه مجله روزانه بودید؛ ما امروز تمامی تلاش خود را انجام دادیم تا درباره یکی از جذا‌ترین بازیگران مرد، یعنی کریس ایوانز برای شما عزیزان بنویسیم و همچنین ما در ادامه بهترین‌ فیلم‌های این هنرمند را به شما عزیزان معرفی کردیم. در پایان امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. / نویسنده: امیرسالار کریمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو