معرفی فیلم پنجره من آن سوی دریا 2023 ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

معرفی فیلم پنجره من آن سوی دریا 2023 ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات


منبع: پلازا

5

1402/4/13

22:33


معرفی فیلم پنجره من آن سوی دریا 2023 ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

پنجره من آن سوی دریا، یکی از جدیدترین آثار سینمای اسپانیا است. این فیلم در شبکه محبوب نتفلیکس پخش شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به فیلم پنجره من آن سوی دریا هستید، این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه متن با ما همراه باشید.

فیلم پنجره من آن سوی دریا به کارگردانی مارکال فورس (Marçal Forés) در سال 2023 تولید شده است. هنرپیشه‌های مشهوری در این فیلم اسپانیایی حضور داشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کلارا جاله (Clara Galle)، جولیو پنا (Julio Peña) و گیلرمو لاشراس (Guillermo Lasheras) اشاره کرد. فیلم Through My Window: Across the Sea 2023 یکی از جدیدترین آثار نتفلیکس محسوب می‌شود.

مدتی پیش بود که کمپانی‌ Nostromo Pictures خبر از تولید یک اثر سینمایی جدید به نام پنجره من آن سوی دریا، در شهر بارسلونا داد. در مورد تاریخ انتشار فیلم Through My Window: Across the Sea 2023 باید گفت که این فیلم در 23 ژوئن 2023 (2 تیر 1402) در ایالات متحده آمریکا اکران شده است. عنوان اصلی فیلم پنجره من آن سوی دریا در زبان اسپانیایی A través del mar می‌باشد. ژانر فیلم Through My Window: Across the Sea 2023 نیز درام، کمدی و عاشقانه است. در این داستان با ماجراهای زندگی راکل و آرس همراه می‌شویم. مدت زمان فیلم پنجره من آن سوی دریا 2023، در حدود 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد. در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی فیلم پنجره من آن سوی دریا می‌پردازیم. در ادامه متن به خلاصه از طریق پنجره من: آن سوی دریا اشاره خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم پنجره من آن سوی دریا

فیلم Through My Window: Across the Sea 2023

داستان فیلم سینمایی پنجره من آن سوی دریا در مورد دو شخصیت اصلی آن به نام‌های راکل و آرس است. در طول این فیلم سینمایی با زندگی این دو شخصیت آشنا می‌شویم. سپس چالش‌های و سختی‌هایی که بر سر راه زندگی شخصی و عاشقانه این دو قرار می‌گیرند را تماشا می‌کنیم.

در فیلم سینمایی آن سوی دریا، آرس و راکل رابطه عاشقانه‌ای با یکدیگر دارند. اما در این بین آرس تصمیم می‌گیرد برای تحصیل به استکهلم برود. آرس و راکل تصمیم بر این دارند که رابطه خود را در این مدت زمان حفظ کنند. اما اوضاع آنگونه که پیش‌بینی کرده بودند، پیش نمی‌رود. رابطه از راه دور برای آن دو بسیار چالش برانگیز می‌شود. وقتی تابستان و تعطیلات از راه می‌رسد، آن‌ها دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند. اما دوره جدایی چند ماهه و افراد جدیدی که در این مدت زمان با آن‌ها آشنا شده‌اند، همه چیز را تغییر داده است. برخلاف تصور راکل و آرس اکنون همه چیز در رابطه عاشقانه آن‌ها به خطر افتاده است. به نظر شما آرس و راچل قادر خواهند بود تا عشق خود را نجات دهند؟! یا این رابطه سردتر و ضعیف‌تر از پیش خواهد شد؟!

هنرپیشه های فیلم پنجره من آن سوی دریا

فیلم پنجره من آن سوی دریا یکی از جدیدترین آثار سینمایی منتشر شده بر روی پلتفرم نتفلیکس است. از این رو در این مقاله به معرفی و بررسی فیلم پنجره من آن سوی دریا، می‌پردازیم. در بخش‌های پیشین در مورد ژانر، مدت زمان و بسیاری دیگر از اطلاعات این فیلم اسپانیایی صحبت کردیم. همچنین به خلاصه داستان فیلم پنجره من آن سوی دریا نیز اشاره کردیم. در این بخش از مقاله، قصد داریم تا به معرفی بازیگران فیلم پنجره من آن سوی دریا، بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام ارائه کنیم.

کلارا جاله در نقش راکل؛ شخصیت اصلی فیلم پنجره من آن سوی دریا

بررسی فیلم پنجره من آن سوی دریا

کلارا جاله (Clara Galle) یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم Through My Window: Across the Sea 2023 می‌باشد. او در تاریخ 15 آپریل 2002 معادل 26 فروردین 1381 در شهر پامپلونا اسپانیا متولد شد. وی چندین سال است که به عنوان بازیگر در آثار سینمایی و تلویزیونی فعالیت دارد. قد کلارا جاله در حدود 1 متر و 60 سانتی‌متر است. او بر خلاف سن کمش، در آثار متعددی حضور داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه فیلم‌های از پنجره من، اشاره کرد. وی در فیلم Through My Window (2022) و Through My Window: Across the Sea (2023) حضور داشته است. اخباری مبنی بر حضور کلارا جاله در فیلم Through My Window: Looking at You به گوش رسیده است. این فیلم سینمایی در سال 2024 تولید خواهد شد.

جولیو پنا در نقش آرس؛ شخصیت اصلی فیلم Through My Window: Across the Sea 2023

معرفی فیلم Through My Window: Across the Sea 2023

جولیو پنا (Julio Peña) نیز یکی دیگر از کاراکترهای اصلی فیلم پنجره من آن سوی دریا است که در تاریخ 15 ژولای 2000 معادل 25 تیر 1379 در شهر سن سباستین اسپانیا متولد شده است. او یکی از جوان‌ترین و مستعدترین بازیگران سینمای اسپانیا محسوب می‌شود. قد جولیو پنا در حدود 1 متر و 78 سانتی‌متر است. آثار متعددی از جولیو پنا در سینما وجود دارد که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Berlin (2023) اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که او نیز مانند کلارا جاله در سری فیلم‌های پنجره من حضور داشته است. وی در فیلم Through My Window: Looking at You که در سال 2024 تولید خواهد شد نیز حضور دارد.

گیلرمو لاشراس در نقش یوشی؛ شخصیت فیلم Through My Window: Across the Sea 2023

نقد فیلم Through My Window: Across the Sea 2023

گیلرمو لاشراس (Guillermo Lasheras)، یکی دیگر از ستاره‌های فیلم پنجره من آن سوی دریا است که در تاریخ 17 سپتامبر 2001 معادل 26 شهریور 1380 در اسپانیا متولد شد. وی علاوه بر بازیگری در حوزه خوانندگی نیز بسیار فعال است. عمده شهرت وی به نقش اندی در سریال Boca Norte برمی‌گردد. قد گیلرمو لاشراس در حدود 1 متر و 74 سانتی‌متر است. گیلرمو در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به If I Hadn’t Met You (2018) و The Laws of the Border (2021) اشاره کرد.

هوگو آربوئس در نقش آپولو هیدالگو؛ کاراکتر فیلم پنجره من آن سوی دریا

نمرات از طریق پنجره من: آن سوی دریا

هوگو آربوئس مارتین (Hugo Arbues) بازیگر اسپانیایی است که در فیلم پنجره من آن سوی دریا به ایفای نقش پرداخته است. وی در تاریخ 27 دسامبر 2004 معادل 7 دی 1383 در شهر مادرید اسپانیا متولد شده است. جالب است بدانید که هوگو وقتی که تنها 3 سال داشت وارد حوزه بازیگری و تبلیغات کودکان شد. هوگو ابتدا مدل تبلیغاتی کودکان بود. وی در نقش آرناو در سریال کلیسای جامع بسیار خوش درخشیده است. جالب است بدانید که خوگو آربوئس نیز همانند کلارا جاله و جولیو پنا در قسمت اول سری فیلم‌های پنجره من، حضور داشته است.

سایر بازیگران فیلم پنجره من آن سوی دریا عبارتند از:‌

  • ناتالیا آزاهارا (Natalia Azahara) در نقش دنیلا
  • اریک مسیپ (Eric Masip) در نقش آرتمیس هیدالگو
  • امیلیا لازو (Emilia Lazo) در نقش کلادیا
  • ایوان لاپادولا (Ivan Lapadula) در نقش گرگوری
  • کارلا توس (Carla Tous) در نقش آنا

نقد و نمرات فیلم پنجره من آن سوی دریا

ژانر فیلم Through My Window: Across the Sea 2023

تا این بخش از مقاله به معرفی و بررسی فیلم پنجره من آن سوی دریا 2023، پرداختیم. در این بخش از مقاله به برررسی نمرات از طریق پنجره من: آن سوی دریا، خواهیم پرداخت. نمراتی که از کاربران سایت‌های معتبر دریافت کرده است. در ادامه به تعدادی از نقدهای سینمایی در مورد این فیلم اسپانیایی جذاب نیز اشاره می‌کنیم.

فیلم سینمایی پنجره من آن سو‌ی دریا جزء جدیدترین فیلم‌های سینمایی اسپانیا و شکبه نتفلیکس محسوب می‌شود. این فیلم کمدی و عاشقانه در تیر ماه سال 1402 بر روی پرده سینما اکران شد و تا کنون نمرات قابل قبولی را از سوی کاربران سایت‌های معتبر و بینندگان آن در سراسر جهان، دریافت کرده است. فیلم Through My Window: Across the Sea 2023، موفق شده است در این مدت زمان کوتاه، امتیاز 5 از 10 را از کاربران IMDB دریافت کند.

نقد فیلم Through My Window: Across the Sea 2023

تا به این جای مقاله به معرفی فیلم پنجره من آن سوی دریا و بررسی اطلاعات آن پرداختیم. جامعه سینما، نقدهایی بر این فیلم سینمایی وارد کرده است که در این بخش به بررسی و مرور تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

کاربری در نقد منفی این فیلم سینمایی نوشته است: “اگر فکر می‌کنید که نمی‌تواند بدتر از قسمت اول خود باشد، باید به تماشای این فیلم بنشینید! دیالوگ‌های فیلم‌نامه به طرز وحشتناکی بد نوشته شده است. خط داستانی فیلم پنجره من آن سوی دریا پر از اتفاقات غیرجالب و بی‌معنی است. بسیاری از صحنه‌های فیلم نامناسب هستند و صحبت‌های کاراکترها غیرطبیعی است. همچنین به نظر من این فیلم بر روی مسائل جنسی، خیلی تمرکز کرده است. در کل این فیلم بسیار ضعیف اجرا شده است.”

کاربر دیگری در سایت IMDB نقد خود را اینگونه نوشته است: ” اگر از تماشای فیلم‌هایی مانند After و Culpa Mia لذت برده‌اید، پس بی‌شک از تماشای این فیلم نیز لذت خواهید برد. به نظر من این فیلم بسیار غیرقابل پیش‌بینی و واقعی‌تر از سایر فیلم‌های این ژانر است. به همه این عوامل باید رمانتیک بودن و هیجانی آن را نیز اضافه کنیم.”

کاربر دیگری در نقد فیلم سینمایی پنجره من آن سوی دریا، نوشته است: “به نظر من نقدهای خشن و سختی بر این فیلم سینمایی وارد شده است که سزاوار آن‌ها نیست! متفاوت از سری اول که یک اثر اقتباسی بود. این قسمت از فیلم پنجره من آن سوی دریا چیزهای متفاوت و بیشتری در داستان خود دارد.همچنین به نظر من محل فیلم‌برداری نیز بسیار زیبا است. به نظر من فیلم ایده‌ی خوبی دارد. از تماشای آن لذت بردم.”

کلام آخر

دانلود فیلم Through My Window: Across the Sea 2023

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم Through My Window: Across the Sea 2023، پرداختیم. سپس به خلاصه داستان فیلم پنجر‌ه من آن سوی دریا، هنرپیشگان و نمرات آن اشاره کردیم. در پایان نیز مروری بر نقدهای فیلم پنجره من آن سوی دریا، داشتیم و به تریلر فیلم Through My Window: Across the Sea 2023 اشاره کردیم. فیلم از طریق پنجره من آن سوی دریا، با ژانر درام؛ عاشقانه و کمدی خود توانسته در مدت زمان کم، نظر مخاطبین را به سوی خود جذب کند. البته نباید داستان این فیلم سینمایی اسپانیایی را فراموش کنیم؛ داستانی که به نوعی در زندگی بسیاری از افراد رخ می‌دهد.

فیلم سینمایی پنجره من آن سوی دریا با داستان جذاب و عاشقانه خودف بی‌شک شما را برای چندین ساعت سرگرم خواهد کرد. اگر شما نیز هنوز فیلم Through My Window: Across the Sea 2023 را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود فیلم Through My Window: Across the Sea 2023 اقدام کنید تا از تماشای این فیلم اسپانیایی جدید، جا نمانید! شما فیلم پنجره من آن سوی در‌یا را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما راچل و آرس موفق خواهند شد تا عشق قدیمی خود را زنده نگه دارند؟ به نظر شما چه سرنوشتی در انتظار این دو است؟! بسیار ممنون که در طول این متن با ما همراه بودید. اگر نظر یا نقدی در مورد فیلم سینمایی پنجر‌ه من آن سوی دریا دارید، آن را در قسمت دیدگاه‌ها با دیگر اعضاء خانواده پلازا در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو