بهترین استخرهای هتل در جهان

بهترین استخرهای هتل در جهان


منبع: فوت و فن

9

1402/4/17

09:56


تابستان تنها زمان برای استفاده از استخر نیست بلکه پس از یک روز گشت و گذار در مناظر یا سافاری، استراحت یا آب تنی در استخر می‌تواند بسیار آرامش‌بخش و دلنشین باشد.

بهترین استخرهای هتل در جهان

تابستان تنها زمان برای استفاده از استخر نیست بلکه پس از یک روز گشت و گذار در مناظر یا سافاری، استراحت یا آب تنی در استخر می‌تواند بسیار آرامش‌بخش و دلنشین باشد. با این حال، برخی از استخرهای از نظر معماری و زیبایی بسیار خیره‌کننده هستند و خودشان یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شوند. در ادامه همراه با ما باشید تا با بهترین استخرهای هتل در جهان آشنا شوید.

پارک حیات بانکوک

Photo courtesy of Park Hyatt Bangkok

Photo courtesy of Park Hyatt Bangkok

بانکوک می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا باشد؛ از موتور سیکلت‌های بسیار زیاد گرفته تا خیابان‌های پر رفت و آمد و محله شلوغ چینی‌ها، همگی باعث می‌شوند تا گشت و گذار در این شهر بسیار سخت باشد. در این میان استخر اینفینیتی ۴۰ متری Park Hyatt Bangkok که توسط صندلی‌های آفتاب‌گیر و کابانا محصور شده، بهترین نماها را از افق شهری بانکوک برای مهمانان به ارمغان می‌آورد، آن هم بدون اینکه لازم باشد در میان هرج و مرج گرفتار شوید.

لاج سافاری سرنگتی فور سیسنز

Photo courtesy of Four Seasons Safari Lodge Serengeti

Photo courtesy of Four Seasons Safari Lodge Serengeti

لازم نیست که برای تماشای حیات وحش حتماً قبل از طلوع خورشید برخاست و به سافاری رفت. در استخرهای آزاد و اینفینیتی هتل لاج سافاری سرنگتی فور سیسنز (Four Seasons Safari Lodge Serengeti) در تانزانیا، می‌توان استراحتی آرامش‌بخش را داشت و در عین حال از تماشای فیل‌ها در کنار چاله‌های آب لذت برد.

اویستر باکس

The Oyster Box

The Oyster Box

هتل اویس‌تر باکس (Oyster Box) در اوملانگای آفریقای جنوبی که در نزدیکی مرکز شهر دوربان واقع شده، شاید به‌خاطر بوفه بسیار فوق‌العاده و جذاب آن با ۱۱ غذای مختلف به صورت روزانه، شهرت داشته باشد اما استخر مرکزی آن مشرف به اقیانوس هند و فانوس دریایی برجسته، به همان اندازه بوفه و رستوران آن تماشایی و برجسته است. چترها و صندلی‌های استراحت راه راه قرمز و سفید نیز پس‌زمینه بسیار زیبا و جالبی به این استخر بخشیده‌اند.

ویلا دِست

Photo courtesy of Villa d’Este

Photo courtesy of Villa d’Este

هتل ویلا دست (Villa d’Este) می‌داند که چطور از محیط طبیعی اطراف خودش بهره ببرد. دو عمارت در امتداد ساحل دریاچه کومو در ایتالیا قرار گرفته‌اند و ۲۵ جریب باغ را در اختیار خود دارند. این در حالی است که استخر این هتل بسیار زیبا و تماشایی نیز در روی یک پانتون شناور در بدنام‌ترین دریاچه ایتالیا واقع شده است.

آمانیارا

Photo courtesy of Amanyara

Photo courtesy of Amanyara

هتل آمانیارا (Amanyara) در یک منطقه حفاظت شده طبیعی به مساحت ۱۸۰۰۰ جریب در امتداد سواحل پارک ملی دریایی نورث وست پوینت پروویدنسیال واقع شده است و حس داشتن یک جزیره خصوصی را به شما می‌دهد، به طوریکه برخی از ویلاهای این هتل حتی ساحل اختصاصی، استخر اینفینیتی و آبشار خودشان را دارند. استخر اینفینیتی این هتل نیز تماماً از سنگ گدازه‌ای سیاه اندونزی ساخته شده و نمای بسیار تماشایی و زیبایی دارد.

تفرجگاه آدرس بیچ

Address Beach Resort

Address Beach Resort

دبی یکی از شهرهای بسیار فوق‌العاده جهان به شمار می‌رود که بلندترین استخر اینفینیتی جهان را درون خودش دارد. این استخر در طبقه هفتاد و هفتم Address Beach Resort قرار گرفته که مشرف به بلندترین چرخ و فلک جهان است و تنها مختص بزرگسالان و افراد ساکن در این تفرجگاه است و از همین رو، اینجا زیاد شلوغ نمی‌شود.

هتل میستیک

Photo courtesy of Mystique, a Luxury Collection Hotel

Photo courtesy of Mystique, a Luxury Collection Hotel

استخرهای کنار صخره یکی از عوامل جذاب جزیره سانتورینی هستند و در حالی که برخی از هتل‌ها استخرهایی را در اتاق‌های غار دارند، هتل میستیک (Mystique Hotel) از موقعیت برجسته‌اش در اویا استفاده کرده و جکوزی و استخرهای اینفینیتی را در بسیاری از سوئیت‌ها و ویلاهای خودش قرار داده است. این در حالی است که دو استخر نیز مشرف به مناظر بسیار تماشایی و خیره‌کننده کالدرا و آتشفشانی فعال در دور دست هستند.

ریجنت فو کواک

Photo courtesy of Regent Phu Quoc

Photo courtesy of Regent Phu Quoc

در هتل ریجنت فو کواک (Regent Phu Quoc) در ویتنام می‌توانید علاوه بر شنا در استخر خصوصی خود، در یکی از کاباناهای اطراف استخر اینفینیتی پشت بام آن که مشرف به ساحلی بکر و دریایی زیبا است، استراحت کنید و اوقات خوشی را پشت سر بگذرانید. اینجا همچنین نقطه بسیار خوبی برای لذت بردن از غروب این جزیره است.

کریلون لو بریو

Photo by Matthieu Salvaing, courtesy of Crillon Le Brave

Photo by Matthieu Salvaing, courtesy of Crillon Le Brave

در تابستان پروونس فرانسه، بیشتر اوقات روز را احتمالاً باید به استراحت در کنار استخر بگذرانید و از نوشیدنی‌های خنک لذت ببرید. استخر روباز روستای کوچک کریلو لو بریو (Crillon Le Brave) بین کلاژی از ساختمان‌های قرن هفدهم و هجدهمی در اطراف هتل بوتیک قرار گرفته است. همین نیز نمایی پانوراما از مونت ونتوکس نمادین به شما ارائه می‌دهد.

پست اوک در آپتاون هیوستون

Photo courtesy of The Post Oak at Uptown Houston

Photo courtesy of The Post Oak at Uptown Houston

اینکه پست اوک (The Post Oak at Uptown Houston) دسترسی مستقیم به پد هلیکوپتر دارد، کاملاً مشخص است که هتلی قدیمی و ساده در هیوستون نیست. محوطه استخر با تم سیاه و سفید بسیار شیک و تماشایی به نظر می‌رسد، به‌خصوص زمانی که در داخل آب مشغول شنا هستید یا روی یکی از کاباناهای مجهز به مبلمان و تلویزیون صفحه تخت استراحت می‌کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو