رونمایی کامل از تصاویر رسمی مرسدس CLE کابریولت

رونمایی کامل از تصاویر رسمی مرسدس CLE کابریولت


منبع: فوت و فن

4

1402/4/17

11:16


مرسدس CLE کابریولت به طور کامل در تصاویر رسمی فاش شد.

رونمایی کامل از تصاویر رسمی مرسدس CLE کابریولت

مرسدس CLE کابریولت به طور کامل در تصاویر رسمی فاش شد.

امروز خودروساز آلمانی عکس‌های بیشتری با CLE روباز منتشر می‌کند که بعد از مدل هاردتاپ وارد بازار می‌شود. با این حال، این یک اولین نمایش کامل نیست، بلکه یک پیش نمایش دقیق از مدل است.

در حالی که اطلاعات رسمی زیادی در حال حاضر در دسترس نیست، می‌توانیم تأیید کنیم که CLE Cabriolet مانند مدل‌های قبلی خود با سقف تاشو پارچه‌ای عرضه می‌شود. به عنوان یادآوری، CLE در اشکال کوپه و کانورتیبل به عنوان جایگزینی برای هر دو کلاس C کوپه / کابریولت و E کلاس کوپه / کابریولت عرضه می‌شود. این که چرا CLE از سدان جدید کلاس C و حتی کمی طولانی‌تر از کلاس E دو در است، واضح است.


در زیر آن سایبان قرمز، فضای داخلی CLE Cabriolet شبیه کابین CLE Coupe است. با این حال، چرم قرمز قابل توجهی وجود دارد که صندلی‌ها و پانل‌های درها را می‌پوشاند و ارتباط بصری با رویه نرم ایجاد می‌کند. مانیتور ایستاده در مرکز، دسته ابزار کاملا دیجیتال، و دکمه‌های لمسی خازنی مشکی براق روی فرمان با CLE Coupe مشترک هستند.

مرسدس در مورد محدوده موتور کانورتیبل چیزی نمی‌گوید. در واقع، عکس‌هایی که در این مطلب مشاهده می‌کنید با یک بیانیه مطبوعاتی رسمی همراه نیستند، که احتمالاً به این معنی است که چند ماه دیگر معرفی کامل و رسمی Merc روباز انجام می‌شود. منطق به ما می‌گوید که خانواده پیشرانه بین دو عضو CLE مشترک خواهد بود، به این معنی که احتمالا یک هیبریدی 3.0 لیتری شش سیلندر ملایم برای CLE کابریولت در دسترس خواهد بود.

در ایالات متحده، موتور پایه کوپه جدید یک موتور 2.0 لیتری توربو با یک ژنراتور استارت یکپارچه و یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک است که برای 255 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور مناسب است. CLE 450 4Matic به نوبه خود دارای یک شش سیلندر خطی 3.0 لیتری در زیر کاپوت با قدرت 375 اسب بخار و 369 پوند فوت پیچش است. گیربکس دستی بدون توجه به انتخاب موتور موجود نیست.

به عنوان یک نکته، لازم به ذکر است که اروپا نیز دارای موتور دیزلی است. CLE 220d از یک موتور 2.0 لیتری توربودیزل با قدرت 197 اسب بخار فقط به چرخ‌های عقب استفاده می‌کند. طبق یک سند EPA، بازار ایالات متحده همچنین AMG CLE 53 را در سال آینده با موتور 3.0 لیتری GLE 53 دریافت خواهد کرد که 429 اسب بخار قدرت و 413 پوند بر فوت گشتاور تولید می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو