افشاگری و انتقاد نماینده کنگره از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها ؛ موجودات فرازمینی به سادگی می‌توانند ما را به ذغال تبدیل کنند!

منبع: تکراتو

4

1402/4/18

12:30


یک نماینده کنگره آمریکا، پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها را افشا کرد. وی عنوان کرده که فضاپیماهای رؤیت‌شده توسط مردم دروغ نیستند و به‌راحتی از بالای سر ما حرکت می‌کنند!

افشاگری و انتقاد نماینده کنگره از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها ؛ موجودات فرازمینی به سادگی می‌توانند ما را به ذغال تبدیل کنند!

یک نماینده کنگره آمریکا، پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها را افشا کرد. وی عنوان کرده که فضاپیماهای رؤیت‌شده توسط مردم دروغ نیستند و به‌راحتی از بالای سر ما حرکت می‌کنند!

تیم بورشت، نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا در یک افشاگری جنجالی از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها صحبت کرد و گفت که بشقاب‌پرنده‌ها به‌راحتی از بالای سر ما عبور می‌کنند و به سادگی می‌توانند ما را به ذغال تبدیل کنند.

پیش‌تر ماجرای وجود یوفوها توسط افراد دیگری در کنگره آمریکا فاش شده بود و حالا برای سومین‌بار افشاکنندگان آمریکایی، اطلاعاتی از پنهانکاری دولت آمریکا در بحث موجودات فرازمینی فاش کرده‌اند. اما آیا با وجود این افشاگری‌ها می‌توان گفت که این موجودات به‌راستی وجود دارند و قادراند زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار دهند؟

بیشتر بخوانید:‌ افشاگری سناتور معروف آمریکایی از یوفوها ؛ دولت ارتباط خود با فرازمینی‌ها را پنهان می‌کند!

افشاگری یک نماینده کنگره آمریکا از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها

صحبت درباره فرازمینی‌ها، بیگانه‌ها و یوفوها همیشه جذاب بوده و بسیاری از مردم به‌دنبال اخبار جدیدی درباره فعالیت‌های فضاپیماهای فرازمینی در سیاره ما هستند. مدتی است مقامات آمریکایی، بیشتر از گذشته درباره این موضوع صحبت می‌کنند و تازه‌ترین اظهارنظر، مربوط به یک نماینده کنگره آمریکا است. تیم بورشت، نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا اعلام کرده که فضاپیماهای فرازمینی در سیاره ما در حال رفت و آمد هستند و به‌سادگی هر چه تمام‌تر می‌توانند بشر را به زغال تبدیل کنند!

این نماینده مجلس آمریکا اعلام کرده فضاپیماهای فرازمینی از فیزیکی ناشناخته پیروی می‌کنند و به همین دلیل، ما امکان درک دقیق آن‌ها را نداریم. این نماینده اعلام کرده که هیچ شکی ندارد که یوفوها و اشیای موجود در آسمان، متعلق به سیاره زمین نیستند و ویژگی‌های متفاوتی در مقایسه با هواپیماهای ما دارند. ظاهراً فضاپیماهای فرازمینی این توانایی را دارند که زیر آب حرکت کنند و به‌هیچ‌وجه دنباله گرمایی از خود به‌جا نگذارند. این مورد باعث می‌شود شناسایی یوفوها سخت‌تر از باور عموم باشد و امکان رهگیری آن‌ها وجود نداشته باشد.

افشاگری یک نماینده کنگره آمریکا از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها

بورشت یکی از نمایندگان مهم کنگره آمریکا است و یکی از اعضای کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان ایالات متحده محسوب می‌شود. او یکی از ناظران جلسه‌هایی است که پیرامون یوفوها برگزار می‌شود و اظهاراتش درباره این پرنده‌های ناشناخته، بسیار مهم هستند. این نماینده در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرده که فیلم‌های طبقه‌بندی‌شده‌ای از یوفوها وجود دارند که هنوز برای عموم مردم منتشر نشده‌اند. مطالعات دولت آمریکا درباره یوفوها از سال ۱۹۴۷ شکلی رسمی‌تر به خود گرفت؛ اما اولین سقوط یوفو در ایالات متحده آمریکا، به سال ۱۸۹۷ بازمی‌گردد.

این نماینده باور دارد که سرعت این فضاپیماهای فرازمینی بالاتر از حد تصور است و آن‌ها می‌توانند به‌سرعت چندین سال نوری را طی کنند. سرعت یوفوها با هیچ متر و معیاری با علم فیزیک امروزی قابل اثبات نیست.

یوفوها می‌توانند ما را به ذغال تبدیل کنند

ادامه صحبت‌های این نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا بیش از حد ترسناک به نظر می‌رسد. او اعلام کرده:

بیگانگان به فناوری‌های پیشرفته‌ای دسترسی دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانند ما را به یک قالب زغال تبدیل کنند! البته خبر خوب برای ما انسان‌ها این است که ما برای بیگانگان تهدیدی محسوب نمی‌شویم و به همین دلیل آن‌ها کاری به ما ندارند.

افشاگری یک نماینده کنگره آمریکا از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها

این نظریه خیلی تازه نیست و بسیاری از کارشناسان به این موضوع باور دارند که ما انسان‌ها برای بیگانگان یک گونه ضعیف‌تر هستیم و نگاه آن‌ها به ما، چیزی شبیه به نگاه ما به یک کلونی از مورچه‌ها است! ما علاقه‌ای به نابودی یک کلونی از مورچه‌ها نداریم و تنها می‌خواهیم با مطالعه روی آن‌ها، دانش خود را بیشتر کنیم و شاید ما هم برای بیگانگان به جای یک تهدید بزرگ، تنها یک فرصت مطالعاتی کوچک باشیم.

بورشت هم مانند دیگر نمایندگانی که پیش‌تر درباره یوفوها اظهار نظر کرده بودند به پنهان‌کاری‌های گسترده دولت ایالات متحده آمریکا اشاره کرد. او باور دارد این پنهان‌کاری‌ها هیچ نتیجه مثبتی ندارند و در نهایت به فساد منتهی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افشاگری یک نماینده کنگره آمریکا از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو