تهدید صریح مخابرات ؛ درآمد نباشد خبری از کیفیت شبکه نیست!

منبع: تکراتو

3

1402/4/18

21:01


تهدید صریح مخابرات از طرف مدیرعامل این شرکت خبرساز شد. وی عنوان کرد که اگر درآمد نباشد خبری از کیفیت شبکه نیست. این یعنی نان به نرخ روز خوردن!

تهدید صریح مخابرات ؛ درآمد نباشد خبری از کیفیت شبکه نیست!

تهدید صریح مخابرات از طرف مدیرعامل این شرکت خبرساز شد. وی عنوان کرد که اگر درآمد نباشد خبری از کیفیت شبکه نیست. این یعنی نان به نرخ روز خوردن!

ظاهراً کاربران اینترنت در ایران مورد تهدید صریح مخابرات قرار گرفته‌اند. «مجید سلطانی»، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در اقدامی غیرعقلانی عنوان کرد که اگر درآمد نباشد خبری از کیفیت شبکه نیست. آنطور که وی می‌گوید شرکت مخابرات با مشکلاتی همراه است که در زمانه کنونی نیاز به نوسازی دارد. در ادامه مطلب، جزئیات صحبت‌های سلطانی را مطالعه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اتحادیه جهانی مخابرات فعالیت استارلینک در ایران را مشروط به کسب مجوز کرد!

تهدید صریح مخابرات برای عدم ارائه خدمات باکیفیت شبکه

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی سالیانه شرکت اعلام کرد:

باند پهن، خدمات دیتا و انتقال، تلفن ثابت، خدمات ارزش افزوده و ارائه خدمات به شرکت ارتباط سیار، برجسته‌ترین بخش‌های درآمدی مخابرات محسوب می‌شوند.

او گفت: «ضمن تمام مشکلات درآمدی و قانونی، شرکت مخابرات ایران در سال 1401 رشد 40 درصدی درآمد را تجربه کرده است.» «مجید سلطانی» در تشریح جزئیات ثبت رویکرد دانش‌بنیان در صنعت زیرساختی مخابرات در راستای پیشرفت تمام و کمال گفت:

با رعایت الزامات توسعه‌ای، اساس و بنیاد برنامه‌های توسعه مخابرات به ویژه توسعه فیبر نوری با استفاده از تفکر و برنامه جهادی سرعت بخشیده و اتصال بیش از 3000 مکان سازمانی برای دسترسی به شبکه‌های فیبر نوری امکان‌پذیر شده است.

تهدید صریح مخابرات در عدم ارائه خدمات و کیفیت شبکه

«سلطانی» در ادامه افزود: «شرکت مخابرات در سال 1401 رشد مصرف ترافیک داخلی، رشد درآمد عملیاتی، رشد درآمد عملیاتی و رشد درآمد کل را در سال 1401 تجربه کرده است.» او با اشاره به حذف سرویس‌های آسیب‌رسان از سبد محصولات شرکت مخابرات ایران و بازنگری محصولات و سرویس‌های حاضر گفت:

در سال 1400 تا 1401 با افزایش 57 درصدی حداقل حقوق بر اساس وزارت کار، 3 هزار میلیارد به هزینه‌های مخابرات افزوده شد و خرداد 1400، مصوبه شورای رقابت آمد و اگر با عدد اعلامی کمیسیون تنظیم مقررات، موافقت می‌شد، 5700 میلیارد تومان به درآمد مخابرات اضافه می‌شد. این اتفاق نه تنها باعث تامین مطالبات بازنشستگان می‌شد، بلکه سهامداران به سود مدنظر خود دست پیدا می‌کردند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: «گسترش و پیاده‌سازی همگرایی ثابت و سیار به صورت عملی در سال گذشته رخ داد و به طور پیوسته در حال پیشرفت است.» «مجید سلطانی» تهدید کرد:

در صورتی که شرکت خدمات درآمدی نداشته باشد و نوسازی و بازسازی در داخل شرکت صورت نگیرد، ارائه خدمات کم می‌شود و کیفیت شبکه افت می‌کند. او همچنین اشاره کرد ممکن است دسترسی مردم به تدریج به شبکه متوقف شود.

او به پیاده‌سازی الزامات توسعه در وضعیت اینترنت ایران تاکید کرد و گفت: «این اتفاق سبب رشد اقتصادی در کشور می‌شود.» «مجید سلطانی» در میان صحبت‌های خود افزود:

ایجاد نوآوری و پژوهش در کلیه سطوح سازمانی، توسعه توانمندی‌های نیروی انسانی مشترک با نیازهای تحول دیجیتال از برنامه‌هایی است که به صورت تخصصی پیاده می‌شود.

«سلطانی» خاطرنشان کرد: «افزایش سرمایه مخابرات از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت یا سایر روش‌ها از دیگر برنامه‌های مهم است که در صورت عملیاتی‌شدن اجرا خواهد شد. در این جلسه، گفتنی است سهامداران مخابرات ایران به بیان ضعف‌ها پرداختند و راهکارهایی برای مقابله با مشکلات ابراز کردند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تهدید صریح مخابرات در خصوص منابع درآمدی‌اش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو