معرفی سریال پدرخوانده 2 + آخرین اخبار فصل دوم رئالیتی شو جذاب سعید ابوطالب

معرفی سریال پدرخوانده 2 + آخرین اخبار فصل دوم رئالیتی شو جذاب سعید ابوطالب


منبع: پلازا

5

1402/4/21

11:50


معرفی سریال پدرخوانده 2 + آخرین اخبار فصل دوم رئالیتی شو جذاب سعید ابوطالب

آیا منتظر شروع سریال پدرخوانده 2 هستید و برای دیدن دوباره این رئالیتی شو جذاب هیجان دارید؟ در مقاله پیش‌رو قصد داریم تا با معرفی کامل رئالیتی شو پدرخوانده ۲ همراه شما باشیم.

پدرخوانده یکی از ساخته‌های سعید ابوطالب کارگردان معروف شب‌های مافیا بود که پس از پخش در اواخر آذر ماه سال 1401 بسیار مورد استقبال قرار گرفت و پس از 16 قسمت پایان یافت. اما آقای ابوطالب ظاهرا قصد ندارد از این رئالیتی شو جذاب عبور کند و به فکر ساختن فصل دوم آن افتاده است. در ادامه این مقاله پلازا با معرفی رئالیتی شو پدرخوانده ۲ و تمام اخبار آن همراه شما خواهیم بود.

فهرست مطالب:

زمان پخش فصل دو پدرخوانده

ژانر رئالیتی شو پدرخوانده ۲ مسابقه، معمایی و رئالیتی شو است. حتما کنجکاو هستید تا درباره زمان پخش این اثر بدانید. تاریخ دقیق انتشار پدرخوانده فصل دوم هنوز مشخص نشده است اما به گفته سازندگان باید انتظار انتشار این اثر را در نیمه دوم تیر ماه یا کمی پس از آن از پلتفرم فیلم نت داشته باشیم. هنوز تعداد قسمت های سریال پدرخوانده 2 مشخص نشده‌اند اما احتمالا این اثر راه فصل قبلی را ادامه دهه و طی 16 قسمت پخش شود.

خلاصه سریال پدرخوانده 2

داستان فصل جدید پدرخوانده

خب داستان فصل جدید پدرخوانده چیست؟ راستش را بخواهید این رئالیتی شو هنوز جزئیات کار خود را به صورت کامل مشخص نشده اما چیزی که مشخص به نظر می‌رسد، این است که این سریال نیز راه شب‌های مافیا و پدرخوانده یک را ادامه خواهد داد و به بازی مافیا می‌پردازد. همچنین عوض شدن تم این مسابقه و الهام گرفتن از فیلم دزدان دریایی کارائیب نیز حتمی است، پس نتیجه می‌گیریم داستان حول همین محور می‌گردد.

نکته بعدی این است که قرار است نقش جدیدی به سریال اضافه شده و جایگزین نقش مکمل نوستراداموس خواهد بود. این نقش فعالیتی مستقل دارد و قصد دارد تا برنامه را متفاوت‌تر از آثار پیشین کند.

بازیگران سریال پدرخوانده 2

در این بخش قصد داریم تا با شرکت‌کنندگان این مسابقه شما را آشنا کنیم. البته هنوز لیست کامل این شرکت‌کنندگان به صورت رسمی منتشر نشده است. اما شاهد حضور بازیکنان برتری همچون امیر علی نبویان، مجید واشقانی و ترلان پروانه در این شو خواهیم بود.

همچنین سپند امیرسلمانی، فرزاد فرخ، بهار قاسمی، نازنین کیوانی، امیرمهدی ژوله، امیر کاظمی، نازنین کیوانی، مهراب قاسم خانی، هدیه بازوند، الیکا عبدالرزاقی، هدی استواری، نجمه جودکی، نیما شاهرخ شاهی، شکیب شجره، پیام احمدی نیا، باربد بابایی، سینا رازانی، امین میری، آرمین رحیمیان، معین زندی و چند بازیکن دیگر که احتمال اضافه شدن آنها در آینده زیاد است نیز جزو این مسابقه هستند.

یک نکته دیگر که باید درباره هنرپیشه های رئالیتی شو پدرخوانده ۲ بگوییم عدم حضور حامد آهنگی، ایمان صفا، پوریا پورسرخ، مریم مومن، آشا محرابی، حسین مهری، علی صبوری، مهران غفوریان، بهاره افشاری و بهنام تشکر در فصل جدید است. اگرچه هنوز لیست کامل این بازیکنان در دسترس نیست اما همانطور که می‌بینید نام برخی از بست پلیرها در لیست فصل جدید نخواهد بود. در ادامه با چند بازیکن برتر فصول پیشین که در فصل جدید نیز حضور دارند کمی بیشتر آشنا شوید.

امیر علی نبویان

بازیگران سریال پدرخوانده 2

امیرعلی نبویان متولد 2 فروردین 1359 در آمل است. او در زمینه‌های نویسندگی، مجری‌گری و بازیگری فعالیت می‌کند و سریال نوشدارو اولین تجربه بازیگری او بود. آقای نبویان همچنین سابقه مجری‌گری در رادیو هفت، خوشا شیراز و خندوانه را نیز داشت. این هنرمند کتاب چهارجلدی قصه‌های امیرعلی را نیز چاپ کرده و نویسنده‌ای توانا است. او که پیش از این جزو بست پلیرها بوده، در سریال پدرخوانده 2 باز هم جزو بازیکنان است.

مجید واشقانی

هنرپیشه های رئالیتی شو پدرخوانده ۲

مجید واشقانی در 6 خرداد 1359 متولد شد. این هنرپیشه بازیگری را از سال 1377 در کلاس‌های زنده‌یاد امین تارخ آغاز کرد اما معروفیتش سال‌ها طول کشید و با سریال مسیر انحرافی در 1391 توانست تا حدودی دیده شود. از جمله آثار معروف این بازیگر سریال‌های هوش سیاه 2، زیر پای مادر و از سر نوشت هستند. او جزو بازیکنان رئالیتی شو پدرخوانده ۲ و در سری‌های پیشین نیز درخشیده است.

امیر مهدی ژوله

دانلود رئالیتی شو پدرخوانده ۲

امیرمهدی ژوله فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر و روزنامه‌نگار ایرانی در 27 مرداد 1357 متولد شد. او ابتدا به عنوان نویسنده مطبوعاتی و سپس نویسنده فیلم و سریال فعالیت می‌کرد، سپس در بسیاری از طنزهای مهران مدیری به عنوان نویسنده حاضر بود و بسیاری از اپیزودهای مهم آن را نگارش کرد. این هنرمند در برنامه دورهمی و خندوانه نیز حضور داشت و پس از آن در سریال‌هایی همچون دیوار به دیوار و گلشیفته نقش‌آفرینی قابل توجهی داشت.

شکیب شجره

تعداد قسمت های سریال پدرخوانده 2

شکیب شجره یک بازیگر ایرانی است که در مرداد 1368 به دنیا آمد. این هنرپیشه بازیگری را از اواخر دهه 80 آغاز کرد و با سریال هیولا و نقش داوود بیزاکودیل شناخته شد. سپس در خوب، بد، جلف حضور داشت و در بازی مافیا نیز استعداد بالایی دارد.

نقد رئالیتی شو پدرخوانده 2

هنوز این برنامه شروع نشده و ما نیز نمی‌توانیم آن را نقد کنیم و به اشاره چند نکته درباره آن اکتفا می‌کنیم. مجری این اثر کماکان کامبیز دیرباز خواهد بود و آقای ابوطالب نیز سازندگی سریال را برعهده دارد. اما این سری تفاوت‌هایی از جمله متفاوت‌تر شدن داستان و نبودن برخی بست پلیرها مانند بهاره افشاری، حامد آهنگی و ایمان صفا نیز دارد. با این تفاسیر باید دید تغییرات به وجود آمده بر کیفیت و نمرات رئالیتی شو پدرخوانده تاثیری مثبت دارد یا منفی!

کلام آخر

نقد رئالیتی شو پدرخوانده 2

با معرفی و بررسی سریال پدرخوانده 2 همراه شما بودیم و آخرین اخبار این برنامه را در اختیار شما قرار دادیم. بازی مافیا و آثار مرتبط با آن چند سالی است که در ایران رونق پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته‌اند. آیا شما نیز بی‌صبرانه منتظر دانلود رئالیتی شو پدرخوانده ۲ و تماشای آن هستید؟ فکر می‌کنید فصل دوم پدرخوانده چقدر موفق خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو