دانلود کامل شب آهنگی مهران غفوریان بدون سانسور حامد آهنگی فصل سوم

منبع: شبونه

2

1402/12/15

11:05


دانلود کامل شب آهنگی با حضور مهران غفوریان بدون سانسور حامد آهنگی فصل سوم  را در این صفحه آماده کرده ایم. شباهنگی یکی از برنامه های کمدی و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بوده که در یک سال اخیر توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد این سریال بسیار پرطرفدار می باشد و اجرای آن توسط …

دانلود کامل شب آهنگی مهران غفوریان بدون سانسور حامد آهنگی فصل سوم

دانلود کامل شب آهنگی با حضور مهران غفوریان بدون سانسور حامد آهنگی فصل سوم  را در این صفحه آماده کرده ایم.

شباهنگی یکی از برنامه های کمدی و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بوده که در یک سال اخیر توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد این سریال بسیار پرطرفدار می باشد و اجرای آن توسط آقای حامد آهنگی توانسته طنز این برنامه را افزایش دهد.

دانلود کامل شب آهنگی مهران غفوریان

 

فصل اول این سریال در ۳۰ قسمت تولید و پخش شد که به دلیل استقبال گسترده از این مجموعه فصل دوم آن نیز تولید شده و در حال حاضر یازدهمین قسمت آن روانه بازار گردیده است .

شباهنگی یکی از برنامه های طنز بوده که توسط حامد آهنگی اجرا و از شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود این برنامه در دو فصل تولید شده از فصل اول آن در ۳۰ قسمت مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت و باعث شد که آقای حامد آهنگی که کارگردان این برنامه ها از تصمیم بگیرد فصل دوم آن را هم تولید کند.

برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی به عنوان یکی از پر طرفدار ترین شوهای شبکه نمایش خانگی محسوب میشود که آیتم های طنزی دارد حامد آهگی که خود یکی از کمدین های معروف کشورمان است اجرا و کارگردانی این برنامه را بر عهده ددارد او خیلی خوب میداند چگونه مخاطب را جذب کند حامد آهنگی از سال 1375 تا کنوندر عرصه اجراهای طنز فعالیت داشته و در نهایت موفق شد برنامه ای پرطرفدار را بسازد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو