دانلود کامل شب آهنگی غلامرضا نیکخواه بدون سانسور حامد آهنگی

منبع: شبونه

2

1402/12/29

18:10


دانلود کامل شب آهنگی با حضور غلامرضا نیکخواه بدون سانسور حامد آهنگی با کیفیت اصلی و پخش رایگان را در این صفحه مشاهده نمایید. دانلود کامل شب آهنگی غلامرضا نیکخواه دانلود با لینک مستقیم برنامه شباهنگی در این روزها توانسته محبوبیت زیادی به دست اورد اجرا جذاب و طنز حامد آهنگی مجری کارکشته و حرفه …

دانلود کامل شب آهنگی غلامرضا نیکخواه بدون سانسور حامد آهنگی

دانلود کامل شب آهنگی با حضور غلامرضا نیکخواه بدون سانسور حامد آهنگی با کیفیت اصلی و پخش رایگان را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی غلامرضا نیکخواه

دانلود با لینک مستقیم

برنامه شباهنگی در این روزها توانسته محبوبیت زیادی به دست اورد اجرا جذاب و طنز حامد آهنگی مجری کارکشته و حرفه ای کشورمان توانسته او را به یک چهره محبوب تبدیل کند و مردم خیلی مشتاق هستند قسمت های جدید این برنامه تولید شود و آن را تهیه کنند.

دانلود کامل شب آهنگی غلامرضا نیکخواه بدون سانسور حامد آهنگی

برنامه شباهنگی با اجرای حامد آهنگی توانسته دربین مردم طرفداران بسیار زیادی را به دست اورد و علاقمندان این برنامه به شدت آن را دنبال میکنند و حتی هنرمندان نیز به این برنامه علاقمند هستند و خیلی دوست دارند که حامد آهنگی انها را به این برنامه دعوت کند.

حامد آهنگی که خودش به تنهایی سوژه هر برنامه طنزی میتواند باشد حالا با برنامه شباهنگی توانسته در زمینه کمدی یک کار بسیار عالی انجام بدهد و بازار شبکه نمایش خانگی را حسابی داغ کند.

در این قسمت هم آیتم های مختلف شباهنگی همچون پرسش و پاسخ با این خواننده طی شد که هر آیتم طنز خاص خود را داشت.

آیتم های مختلف این برنامه در شبکه های اجتماعی حسابی دست به دست شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت

شباهنگی از برنامه های اینترنتی بوده که از طریق پلتفرم فیلمنت عرضه میشود و هر سری از یک سلبریتی دعوت شده و با هم به گفتگوی طنز میپردازند

شب آهنگی برنامه‌ای شاد، پر از هیجان و شوخی و بازی‌های جذاب با اجرای زیبای حامد آهنگی در حضور هنرمندان و ورزشکاران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو