دانلود کامل سریال آمرلی قسمت ۳ سوم +پخش رایگان

منبع: شبونه

1

1403/1/4

11:09


دانلود سریال آمرلی قسمت ۳ سوم با پخش رایگان و کیفیت اصلی را در این صفحه اماده کرده ایم. سریال امرلی یکی از سریالهای امنیتی و عاشقانه بوده که در کشور عراق تولید شده است و در آن بازیگران شناخته شده ای همچون مصطفی زمانی بازی میکند. دانلود سریال آمرلی قسمت ۳ سوم دانلود با …

دانلود کامل سریال آمرلی قسمت ۳ سوم +پخش رایگان

دانلود سریال آمرلی قسمت ۳ سوم با پخش رایگان و کیفیت اصلی را در این صفحه اماده کرده ایم.

سریال امرلی یکی از سریالهای امنیتی و عاشقانه بوده که در کشور عراق تولید شده است و در آن بازیگران شناخته شده ای همچون مصطفی زمانی بازی میکند.

دانلود سریال آمرلی قسمت ۳ سوم

دانلود با لینک مستقیم

سریال آمرلی یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی بوده که در آن بازیگران شناخته شده همچون مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازی می‌کنند. سریال آمرلی مصطفی زمانی در عراق نیز فیلمبرداری شده و برای او تولد نیز گرفته بودند. این سریال زمانی مورد توجه قرار گرفت که تصاویری از جشن تولد مصطفی زمانی در پشت صحنه این سریال در فضای مجازی منتشر شد.

دانلود کامل سریال آمرلی قسمت ۳ سوم +پخش رایگان

این سریال در ژانر درام، عاشقانه و جنگی است که در کشور عراق تولید شده است و قرار است روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:«آمرلی داستان عاشقانه‌ی یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است … .»

پیش از این، چهار قسمت این سریال در شبکه‌های عراقی به نمایش درآمده که مورد استقبال مخاطبان زیادی در کشورهای عربی قرار گرفته است.

نریمان الصالحی بازیگر محبوب جهان عرب و مصطفی زمانی زوج‌های اصلی این سریال هستند.

«آمرلی» به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری محصول مشترک کشور ایران و عراق است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو