دانلود کامل امیرمهدی ژوله شب آهنگی قسمت ۱۱ فصل سوم

منبع: شبونه

1

1403/1/16

23:19


دانلود کامل امیرمهدی ژوله شب آهنگی قسمت ۱۱ فصل سوم را در این صفحه آماده کرده ایم قسمت 11 فصل سوم شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی که مهمان این برنامه امیرمهدی ژوله بازیگر و نویسنده سرشناس میباشد. دانلود کامل امیرمهدی ژوله شب آهنگی دانلود با لینک مستقیم شب آهنگی یکی از برنامه های مفرح …

دانلود کامل امیرمهدی ژوله شب آهنگی قسمت ۱۱ فصل سوم

دانلود کامل امیرمهدی ژوله شب آهنگی قسمت ۱۱ فصل سوم را در این صفحه آماده کرده ایم قسمت 11 فصل سوم شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی که مهمان این برنامه امیرمهدی ژوله بازیگر و نویسنده سرشناس میباشد.

دانلود کامل امیرمهدی ژوله شب آهنگی

دانلود با لینک مستقیم
شب آهنگی یکی از برنامه های مفرح و جذاب و طنز شبکه نمایش خانگی بوده که توانسته میزان رضایت ۹۰ درصدی را به همراه داشته باشد این برنامه توسط آقای حامد آهنگی کارگردانی و تهیه کنندگی و اجرا می شود و در هر سری مهمان ویژه ای دارد که با آن به گفتگو و صحبت‌های طنز و شوخی می پردازد.

شب آهنگی برنامه‌ای شاد، پر از هیجان و شوخی و بازی‌های جذاب با اجرای زیبای حامد آهنگی در حضور هنرمندان و ورزشکاران است.

اگر از مخاطبان این برنامه هستید بدون شک با آیتم های مختلف و موضوع این برنامه آشنا هستید که هر سری مهمان خاصی را دعوت کرده و با او گفتگوی صمیمانه و طنز دارد.

دانلود کامل امیرمهدی ژوله شب آهنگی قسمت ۱۱ فصل سوم

بیوگرافی

امیرمهدی ژوله نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1358 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار امیرمهدی ژوله می‌توان به فعالیت در سریال شب‌های برره، سریال مرد هزارچهره و سریال قهوه تلخ اشاره کرد.

امیرمهدی ژوله در سال 1384 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم امیرمهدی ژوله در این سال، فعالیت در سریال شب‌های برره به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

این بازیگر کمدین ابتدا فعالیت خود را با کار مطبوعاتی آغاز کرده و روزنامه نگاری و نوشتن مطالب طنز در ستون‌ های مطبوعات پر تیراژه کار می کرده است . او مدتی با هفته نامه تماشاگران در سال ۸۱ به عنوان نویسنده همکاری کرده و مطالب طنز ورزشی می نوشت . سپس به ایران ورزشی و جهان فوتبال رفته و بعدها در هفته نامه چلچراغ مشغول به کار شد .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو