دانلود کامل سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم

منبع: شبونه

1

1402/11/27

13:00


دانلود کامل سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه اماده کرده ایم. دانلود کامل سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم دانلود با لینک مستقیم گناه فرشته سریالی در ژانر درام و اجتماعی محصول سال ۱۴۰۲ از ساخته‌های حامد عنقا است. این سریال محصول کشور ایران بوده و بازیگرانی …

دانلود کامل سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم

دانلود کامل سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه اماده کرده ایم.

دانلود کامل سریال گناه فرشته قسمت ۹ نهم

گناه فرشته سریالی در ژانر درام و اجتماعی محصول سال ۱۴۰۲ از ساخته‌های حامد عنقا است. این سریال محصول کشور ایران بوده و بازیگرانی از جمله شهاب حسینی، دیبا زاهدی، آشا محرابی، امیر آقایی، پردیس پور عابدینی، مهدی سلطانی، لادن مستوفی، بهروز رضوی، سامیه لک و نفس بازغی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گناه فرشته که در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است، محصولی از سازندگان اثر ماندگار و محبوب سریال آقازاده می باشد که در زمان پخش بسیار مورد توجه قرار گرفت. حتی چینش بازیگران نیز تا حد زیادی شبیه به آقازاده است. حضور امیر آقایی , پردیس پورعابدینی , سامیه لک , مهدی سلطانی، دیبا زاهدی و… گواه این مدعاست.  در گناه فرشته، شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی در کنار لادن مستوفی و امیر آقایی، سه نقش اصلی و کلیدی را بازی می کنند!

تهیه کننده و کارگردان این سریال که در مدت زمان کوتاهی سر و صدا به پا کرد، حامد عنقا است. اگر سریال های پدر و آقازاده را دیده باشید، قطعا اسم او را شنیده اید. حامد عنقا یکی از افراد موفق در تولید سریال های درام و اجتماعی ایرانی است که این بار با گناه فرشته دوباره بر سر زبانها افتاد. عنقا قبل از این پروژه، فیلم سینمایی غریب را ساخته بود که آن فیلم نیز بسیار موفق بوده است.

سریال داستان گناه فرشته (پردیس پورعابدینی را روایت می‌کند که ظاهرا به جرم قتل در آستانه اجرای حکم اعدام قرار دارد. فرشته در خانه یک خانواده ثروت‌مند کار می‌کند که یک شب وقتی قصد دارد به خانه برگردد، متوجه‌ی سر و صداهایی می‌شود و بعد با جنازه‌ خونین مرد خانواده به اسم عشیری مواجه می‌شود.

او توسط قاتل بیهوش می‌شود و چاقویی که قاتل با آن عشیری را به قتل رسانده است، در دست فرشته گذاشته می‌شود. به همین دلیل همه مدارک علیه فرشته است و پدرش(فرید سجادی‌حسینی) که از بی‌گناهیِ دخترش با خبر است، تلاش می‌کند تا از یک وکیل حرفه‌ای کمک بگیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو