دانلود سریال پیکولو قسمت ۱۸ (جزیره جادویی پیکولو) قسمت هجدهم +رایگان

منبع: شبونه

1

1402/8/22

13:34


در این صفحه سریال پیکولو قسمت ۱۸ هجدهم جزیره جادویی پیکولو را میتوانید با ترافیک رایگان دانلود کنید. سریال پیکولو یکی از سریال‌های گروه کودک و نوجوان بوده که توسط علی احمدی کارگردانی می‌شود و توانسته در شبکه نمایش خانگی بیننده‌های زیادی را به دست آورد. لینک دانلود سریال پیکولو قسمت ۱۸ دانلود با لینک …

در این صفحه سریال پیکولو قسمت ۱۸ هجدهم جزیره جادویی پیکولو را میتوانید با ترافیک رایگان دانلود کنید.

سریال پیکولو یکی از سریال‌های گروه کودک و نوجوان بوده که توسط علی احمدی کارگردانی می‌شود و توانسته در شبکه نمایش خانگی بیننده‌های زیادی را به دست آورد.

لینک دانلود سریال پیکولو قسمت ۱۸

دانلود با لینک مستقیم

سریال جزیره جادویی پیکولو در حال حاضر به قسمت هجدهم رسیده و فروش بسیار خوبی داشته است بدون شک شبکه نمایش خانگی با کمبود سریال گروه کودک و نوجوان مواجه بوده و سریال‌های این چنینی می‌تواند خلا آن را جبران کند.

دانلود سریال پیکولو قسمت ۱۸ (جزیره جادویی پیکولو) قسمت هجدهم +رایگان

همیشه از سریال‌های مخصوص نوجوان و کودکان استقبال بسیار خوبی به عمل می‌آید هرچند که کارگردان باید بتواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

همچنین ببینید:

دانلود چیدمانه محیا دهقانی و مثیم درویشان پور قسمت ۹

خلاصه داستان

سریال پیکولو به هجدهم رسیده که داستان این قسمت در مورد خشکسالی می‌باشد سریالی که توسط فیلم نت عرضه می‌شود علی احمدی علاوه بر کارگردانی در زمینه تهیه کنندگی نیز علی احمدی از کارگردان‌های موفق کشورمان است قسمت ۱۸ این سریال را مهسا طهماسبی و هومن حاجی عبداللهی محمد عسگری و مهناز خطیبی تشکیل می‌دهند این مجموعه هر هفته ه‌ها ساعت ۸ صبح پخش می‌شود.

این سریال کودک، محصولی از نوآر کارن فیلم است و تهیه کنندگی آن را برادران کیایی به عهده دارند. مشاور هنری این سریال محمد بحرانی بوده و هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

صداپیشگان

در این اثر نمایشی کودکانه، صدا پیشگانی از جمله: لاله صبوری و خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی حضور دارند. عروسک گردانی این سریال نیز بر عهده محمد لقمانیان، علی اعتصامی فر، مهدی برقعی و هانی حسینی بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو