دانلود چیدمانه محیا دهقانی و مثیم درویشان پور قسمت ۹ نهم مریم مومن

منبع: شبونه

1

1402/8/22

13:21


قسمت 9 بمسابقه چیدانه با حضور محیا دهقانی و میثم درویشان پور را میتوانید در این صفحه دانلود و تماشا کنید. چیدانه یکی از برنامه‌های مهیج درشبکه نمایش خانگی بوده که توسط مریم مومن اجرا می‌شود در این قسمت از برنامه خانم مهیا دهقانی و میثم درویشان پور حضور پیدا کرده‌اند مهیا دهقانی که از …

قسمت 9 بمسابقه چیدانه با حضور محیا دهقانی و میثم درویشان پور را میتوانید در این صفحه دانلود و تماشا کنید.

چیدانه یکی از برنامه‌های مهیج درشبکه نمایش خانگی بوده که توسط مریم مومن اجرا می‌شود در این قسمت از برنامه خانم مهیا دهقانی و میثم درویشان پور حضور پیدا کرده‌اند مهیا دهقانی که از بازیگران شاخص سینما و تلویزیون ایران بوده و میثم درویشان پور از کمدین‌های برنامه خندوانه بود که به شهرت رسید حالا در قسمت نهم مسابقه چیدمان باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

دانلود چیدمانه محیا دهقانی و مثیم درویشان پور

دانلود با لینک مستقیم

دانلود چیدمانه محیا دهقانی و مثیم درویشان پور قسمت ۹ نهم با اجرای مریم مومن

محیا دهقانی در ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران بدنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری اسـت .او از سال 1390 تا کنون دراین عرصه فعالیت می‌کند. وی ابتدا از تئاتر شروع کرد و بـه تلویزیون و سینما راه پیدا کرد. او در رشته تحصیلی بازیگری و هم چنین دوره هاي آزاد بازیگری در کلاس هاي داریوش محترم شرکت کرده اسـت.

میثم درویشان‌ پور متولد ۲۹ فروردین 1360، یک استدآپ کمدین مطرح شده از طریق برنامه‌ رامبد جوان است. در شهر قزوین به دنیا آمده و با موسیقی فعالیت خود را شروع کرد و با حضور در برنامه خنداننده شو و کسب رتبه اول بسیار مشهور شد.

برنامه چیدمان ابتدا توسط خانم لیلا اوتادی اجرا می‌شد که گویا تهیه کننده این برنامه با این بازیگر به توافق نرسید و تصمیم گرفت که به سراغ خانم مریم مومن بازیگر سرشناس کشورمان برود در هر قسمت از این برنامه مهمانان ه‌ای حضور پیدا می‌کنند که باید با یکدیگر به رقابت بپردازند موضوع برنامه چیدمان پیدا کردن معماها بوده که باید شرکت کننده‌ها راه حلی و یا پاسخی برای آن پیدا کنند

مسابقه چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در سال ۱۴۰۲ تهیه و تولید شده است. در مسابقه «چیـدمانه» مهمانان پس از انجام چالش‌های طراحی شده، امتیاز کسب می‌کنند، با امتیازهایشان لوازم منزل خرید می‌کنند و در آخر چیدمانی که انجام می‌دهند، مورد قضاوت و نظرسنجی گروه داوری قرار می‌گیرد…

عوامل

سایر عوامل تولید و ساخت: مجریان: مریم مومن، مجتبی شفیعی، تهیه‌کننده: سید جواد هاشمی، طراح و مجری طرح و سرمایه گذار: ابوالفضل حسینی، کارگردان و مدیر تولید و سازنده دکور: ایرج طائفه، جانشین تهیه‌کننده: عباس دلدار.

چیـدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در سال ۱۴۰۲ تهیه و تولید شده است. چیـدمانه سریالی ریلیتی شو با اجرای لیلا اوتادی بازیگر توانمند کشورمان و با حضور چهره های محبوب است. اوتادی که فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، در این مسابقه در مقام مجری بازیگران مطرح و چهره‌های شناخته شده را در رقابتی جذاب مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا ذوق و سلیقه آن‌ها را در چیدمان منزل در معرض قضاوت داوران برنامه و مردم قرار دهد. این برنامه جذاب می کوشد ضمن ساخت مجموعه‌ای جذاب و مخاطب پسند، هم در مسیر ارتقاء سلیقه مخاطب در طراحی منزل و فضاهای شخصی حرکت کند و هم گامی کوچک در جهت رونق اقتصادی کشور در شرایط دشوار کنونی بردارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو