دانلود مسابقه چیدمانه الهام حمیدی و شکیب شجره قسمت ۱۰ دهم با اجرای مریم مومن

منبع: شبونه

3

1402/8/29

15:07


قسمت ۱۰ بمسابقه چیدانه با حضور الهام حمیدی و شکیب شجره را میتوانید در این صفحه دانلود و تماشا کنید. چیدانه یکی از برنامه‌های مهیج درشبکه نمایش خانگی بوده که توسط مریم مومن اجرا می‌شود در این قسمت از برنامه خانم الهام حمیدی و شکیب شجره حضور پیدا کرده‌اند. دانلود مسابقه چیدمانه الهام حمیدی و …

قسمت ۱۰ بمسابقه چیدانه با حضور الهام حمیدی و شکیب شجره را میتوانید در این صفحه دانلود و تماشا کنید.

چیدانه یکی از برنامه‌های مهیج درشبکه نمایش خانگی بوده که توسط مریم مومن اجرا می‌شود در این قسمت از برنامه خانم الهام حمیدی و شکیب شجره حضور پیدا کرده‌اند.

دانلود مسابقه چیدمانه الهام حمیدی و شکیب شجره

دانلود با لینک مستقیم

الهام حمیدی که از بازیگران شاخص سینما و تلویزیون ایران بوده و شکیب از بازیگران جدید سینما و تلویزیون بود که به شهرت رسید حالا در قسمت دهم مسابقه چیدمان باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

دانلود مسابقه چیدمانه الهام حمیدی و شکیب شجره قسمت ۱۰ دهم با اجرای مریم مومن

قسمت ۱۰ بمسابقه چیدانه با حضور الهام حمیدی و شکیب شجره را میتوانید در این صفحه دانلود و تماشا کنید.

چیدانه یکی از برنامه‌های مهیج درشبکه نمایش خانگی بوده که توسط مریم مومن اجرا می‌شود در این قسمت از برنامه خانم الهام حمیدی و شکیب شجره حضور پیدا کرده‌اند.

همچنین ببینید:

دانلود چیدمانه محیا دهقانی و مثیم درویشان پور

دانلود چیدمانه قسمت ۸ متین ستوده و باربد بابایی

شکیب شجره بازیگر ایرانی در ۲۷ مرداد ماه ۱۳۶۸ در زنجان به دنیا آمده و در زمینه بازیگری تئاتر و سینما فعالیت داشته و فارغ الاتحصیل رشته بازیگری از استرالیا می باشد. پدرش وکیل و مادرش هم خانه دار می باشد. وی برادرزاده استاد صدرالدین شجره استاد گویندگی و بازیگری و فن بیان می باشد. استاد صدرالدین شجره چندی پیش بر اثر بیماری درگذشت.

ایشان دریاره استاد این گونه در صفحه شخصی خود نوشتند: عمو صدرالدین شجره جان…. واقعا عاشقانه به من لطف کردید… و همیشه مدیونتون هستم…. عاشقانه دوستون داشتم و دارم…. اجرای اژدهاک که به ما لطف کردید و کنار ما بودید را تا آخر عمر فراموش نمیکنم…. در خاطرم، در جانم ، در وجودم می ماند … شما زنده هستید… مرگ پایان نیست…. من باور نمیکنم که دیگه نیستید… باورش سخته خیلی..

الهام حمیدی زاده ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

مسابقه چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در سال ۱۴۰۲ تهیه و تولید شده است. در مسابقه «چیـدمانه» مهمانان پس از انجام چالش‌های طراحی شده، امتیاز کسب می‌کنند، با امتیازهایشان لوازم منزل خرید می‌کنند و در آخر چیدمانی که انجام می‌دهند، مورد قضاوت و نظرسنجی گروه داوری قرار می‌گیرد…

عوامل

سایر عوامل تولید و ساخت: مجریان: مریم مومن، مجتبی شفیعی، تهیه‌کننده: سید جواد هاشمی، طراح و مجری طرح و سرمایه گذار: ابوالفضل حسینی، کارگردان و مدیر تولید و سازنده دکور: ایرج طائفه، جانشین تهیه‌کننده: عباس دلدار.

چیـدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در سال ۱۴۰۲ تهیه و تولید شده است. چیـدمانه سریالی ریلیتی شو با اجرای لیلا اوتادی بازیگر توانمند کشورمان و با حضور چهره های محبوب است. اوتادی که فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، در این مسابقه در مقام مجری بازیگران مطرح و چهره‌های شناخته شده را در رقابتی جذاب مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا ذوق و سلیقه آن‌ها را در چیدمان منزل در معرض قضاوت داوران برنامه و مردم قرار دهد. این برنامه جذاب می کوشد ضمن ساخت مجموعه‌ای جذاب و مخاطب پسند، هم در مسیر ارتقاء سلیقه مخاطب در طراحی منزل و فضاهای شخصی حرکت کند و هم گامی کوچک در جهت رونق اقتصادی کشور در شرایط دشوار کنونی بردارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو