دانلود کامل شب آهنگی فاطمه گودرزی بدون سانسور فصل سوم

منبع: شبونه

1

1402/12/1

02:35


دانلود کامل شب آهنگی با حضور فاطمه گودرزی فصل سوم قسمت سوم با پخش رایگان را در این صفحه آماده کرده ایم. فصل سوم شب آهنگی با حضور فاطمه گودرزی منتشر شد و باز هم شوخی های حامد اهنگی با فاطمه گودرزی سوژه کاربران قرار گرفت. دانلود کامل شب آهنگی فاطمه گودرزی دانلود با لینک …

دانلود کامل شب آهنگی فاطمه گودرزی بدون سانسور فصل سوم

دانلود کامل شب آهنگی با حضور فاطمه گودرزی فصل سوم قسمت سوم با پخش رایگان را در این صفحه آماده کرده ایم.

فصل سوم شب آهنگی با حضور فاطمه گودرزی منتشر شد و باز هم شوخی های حامد اهنگی با فاطمه گودرزی سوژه کاربران قرار گرفت.

دانلود کامل شب آهنگی فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی که وارد 60 سالگی شده است با حضور در شباهنگی نشان داد همچنان پرانرژی و فعالیت و از گفتگو و بازی کردن خسته نمیشود.

دانلود کامل شب آهنگی فاطمه گودرزی فصل سوم +رایگان

فصل سوم شب اهنگی از بهمن ماه 1402 اغاز شده و به قسمت سوم رسیده است در قسمت های قبلی داریوش فرضیایی و جواد خیابانی مهمان بودند و در قسمت سوم خانم فاطمه گودرزی مهمان شده است.

فاطمه گودرزی بازیگر پیشکسوت ایرانی متولد نوزدهم تیرماه سال ۱۳۴۲ میباشد او اصالتاً اهل بروجرد میباشد و متولد تهران می باشد او فعالیت خود در حوزه بازیگری را در سنین جوانی آغاز کرد و با ایفای نقش در فیلم «به خاطر همه چیز» فعالیت خود را آغاز کرد او فارغ التحصیل رشته اقتصاد در مقطع دیپلم می باشد.

همچنین ببینید

دانلود کامل شب آهنگی جواد خیابانی 

دانلود کامل شب آهنگی عمو پورنگ

فاطمه گودرزی سال ها پیش با عبدالرضا گنجی کارگردان سینما ازدواج کرده است و هم اکنون خانواده خانم گودرزی 4 نفره است. او یک پسر به نام پویان و یک دختر بنام آوا دارد که هر دو بازیگر می باشند.

فصل سوم شب آهنگی

فصل سوم برنامه شب آهنگی که برنامه جدید حامد آهنگی مجری و کمدین معروف سینما و تلویزیون ایران است از شبکه فیلم نت درحال پخش است.

تاکنون، حامد آهنگی دو فصل از برنامه “شب آهنگی” را کارگردانی و اجرا کرده است. اولین فصل در سال ۱۴۰۰ در ۳۰ قسمت و فصل دوم نیز در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر شد. قسمت اول فصل تازه «برنامه شب‌آهنگی» به مناسبت روز پدر در تاریخ پنجشنبه ۵ بهمن ماه پخش خود را شروع کرد و از پلتفرم فیلیمو پخش شد که در ادامه بخشی از آن را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

حامد آهنگی ـ مجری و کمدین ـ پس از یک سال و نیم سال وقفه در اجرای «شب آهنگی»، فصل جدید (سوم) این برنامه را به دست گرفت.

به گزارش ایسنا، آهنگی تاکنون دو فصل از برنامه «شب آهنگی» را کارگردانی و اجرا کرده است. فصل اول در سال ۱۴۰۰ و در قالب ۳۰ قسمت در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و فصل دوم این تاک‌شو در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ باز هم در ۳۰ قسمت عرضه شد.

اکنون پس از پخش دو فصل از برنامه «شب‌آهنگی» و گذشت یک سال و نیم از فصل دوم، فصل سوم این برنامه در دست تولید قرار گرفت و در حال حاضر آماده پخش شده است.

در این فاصله حامد آهنگی برنامه «تی ان تی» را در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برای شبکه نمایش خانگی اجرا و کارگردانی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو