وام فوری 300 میلیونی با کارمزد 4 درصدی | وام فوری بل بلزپرداخت 5 ساله و اقساط خیلی کم

7

1402/4/21

12:35


وام فوری 300 میلیونی با کارمزد 4 درصدی | وام فوری بل بلزپرداخت 5 ساله و اقساط خیلی کم

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 این بانک در راستای تقویت و افزایش توان مالی دارندگانِ فعالِ دستگاه‌های پوز فروشگاهی خود، اقدام به برگزاری جشنواره * "مهرِ پوز" * بصورت محدود و با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه متنوع و ویژه با امکان بازپرداخت به‌ دلخواه مشتری بصورت *اقساطی* یا *یکجاپرداخت* نموده است.

 

 

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای تقویت و افزایش توان مالی دارندگانِ فعالِ دستگاه‌های پوز فروشگاهی خود، اقدام به برگزاری جشنواره "مهرِ پوز" بصورت محدود و با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه متنوع و ویژه با امکان بازپرداخت به‌ دلخواه مشتری بصورت اقساطی یا یکجاپرداخت (راسی) نموده است.

تقویت توان مالی دارندگان فعال پوزهای فروشگاهی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

پرداخت وام قرض‌الحسنه ویژه از محل معدل حساب دستگاه‌های پوز

امکان دریافت وام قرض‌الحسنه جهت خرید کالا و خدمات موردنیاز از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک برای دارندگان دستگاه‌های پوز

امکان افزایش فروش اقساطی محصولات، برای دارندگان دستگاه‌های پوز بانک در قالب انعقاد قرارداد"پذیرندگی طرح کالاکارت"

تمامی دارندگان دستگاه‌های پوز فروشگاهی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

تمامی متقاضیان دریافت دستگاه‌های پوز فروشگاهی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مزیت جشنواره

دریافت وام قرض‌الحسنه ویژه، بیشتر از حالت عادی براساس معدل حساب مشتری و ضوابط داخلی بانک

وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴% مانده بدهی سالیانه و بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه

بازپرداخت به دلخواه مشتری بصورت اقساطی (ماهیانه) یا یکجاپرداخت (راسی)

امکان دریافت دسته‌چک صیادی با افتتاح حساب جاری نزد بانک

الزامات طرح

افتتاح حساب (قرض‌الحسنه پس‌انداز یا جاری) نزد یکی از شعب بانک (بصورت حضوری یا آنلاین)

ارائه مستندات شغلی و تکمیل فرم درخواست دستگاه پوز فروشگاهی

بازه معدل گیری

دوره طلایی: ۲ ماه

دوره عادی: ۳ الی ۱۲ ماه

وام فوری

در طرح ارغوان بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین ۲ تا ۶ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. البته فرد متقاضی باید خوش حساب باشد، هیچگونه چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد. البته گواهی اشتغال اعم از جواز کسب یا فیش حقوقی و هرچه از این دست نیز از باقی مدارکی است که فرد می‌باید آنها را در دست داشته باشد و این شرایط همچنین برای ضامن‌ها نیز برقرار است و اعتبار آنان بسته به میزان دریافتی و درآمدهای ماهانه آنها خواهد بود.

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند.

این تسهیلات می تواند به ویژه برای مستاجران شرایط مناسبی را برای تامین افزایش شدید رهن خانه های استیجاری کمک کند و از آنجایی که نرخ تورم بر اساس پیش بینی های خوشبینانه رئیس کل بانک مرکزی حداقل در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود، لذا دریافت این نوع تسهیلات نیز با نرخ های پیشنهادی و انتخابی منطقی است.

نرخ سود تسهیلات بر اساس این طرح انتخابی بوده و بسته به میزان سپرده گذاری شما ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد است. همچنین سقف تسهیلات برای افراد حقیقی ۲ میلیارد ریال و برای صاحبان کسب وکار ۵ میلیارد ریال است.

لذا با این اوصاف افرادی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارغوان بانک سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است که متقاضیان عادی با ایجاد سپرده قرض الحسنه از وام ۲۰۰ میلیون تومانی و افراد دارای پروانه کسب می توانند از وام ۵۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ارغوان بانک سینا با نرخ سود ۲۰ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه، متقاضی باید در مجموع ۲۴۰ میلیون تومان بازپرداخت کند و برای درافت تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصدی در مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه باید ماهیانه ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این مقدار وام، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و جمع مبلغ وام و سود آن ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان است.

هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو