وزیر ارتباطات از ارائه خدمات دولتی در بستر پیامرسان‌های بومی خبر داد

منبع: تکراتو

5

1402/4/21

14:31


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش این وزارتخانه برای ارائه خدمات دولتی در بستر پیامرسان‌های بومی و خدمت‌رسانی در حوزه‌های دیگر خبر داد.

وزیر ارتباطات از ارائه خدمات دولتی در بستر پیامرسان‌های بومی خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش این وزارتخانه برای ارائه خدمات دولتی در بستر پیامرسان‌های بومی و خدمت‌رسانی در حوزه‌های دیگر خبر داد.

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی گفت‌وگویی درباره راهکارهای جدید جذب مخاطب در پلتفرم‌های داخلی عنوان داشت: «درحال حاضر پیام‌رسان‌های بومی ‌(بله، سروش پلاس، ایتا، آی‌گپ و گپ) قریب به 40 میلیون نفر کاربر فعال ماهانه یکتا دارند و روبیکا به تنهایی بیش از 40 میلیون نفر کاربر ماهانه دارد. در این آمار روزانه بیش از 20 میلیون نفر از مردم عزیزمان در شبکه‌های اجتماعی داخلی کاربر فعال روزانه هستند.»

بیشتر بخوانید: امکان ایجاد گروه مشترک و تماس تصویری بین پیامرسان‌های بومی فراهم می‌شود

وعده وزیر ارتباطات: ارائه خدمات دولتی در بستر پیامرسان‌های بومی

طی چند روز اخیر تعدادی از پلتفرم‌های داخلی از اختصاص یافتن بودجه کلان و تبعیض در حوزه تبلیغات شکایت داشتند که وزیر ارتباطات در این مورد بیان داشت: «ممکن است در برخی موارد بداخلاقی‌های تبلیغاتی صورت بگیرد که ما توصیه نمی‌کنیم ظرفیت‌های داخلی وارد فضاهای این‌چنینی شوند. ما همه با یکدیگر در یک مسیر درحال حرکت هستیم و باید همدیگر را تقویت کنیم؛ البته رقابت همیشه خوب است و ما در این زمینه یکپارچگی در عین رقابت را می‌بینیم.»

ارائه خدمات دولتی در بستر پیامرسان‌های بومی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در ادامه اضافه کرد: «ما تلاشمان این است، همان‌طور که یک‌سال گذشته در کنار این‌ پلتفرم‌ها بودیم، در ادامه راه نیز با تلاش و همکاری خود این پلتفرم‌ها، روزبه‌روز کیفیت و تنوع خدماتی آنها بیشتر شود و همچنین با ارائه خدمات جدید بتوانند توجه مردم عزیزمان را به خودشان جلب و مشکلات مردم را حل کنند و سرویس‌های جدید ارائه دهند. درحال‌حاضر بعضی از این پلتفرم‌ها تماس تصویری چندنفره به صورت کنفرانس تصویری را راه‌اندازی کرده‌اند.»

وی همچنین در پایان درباره ارائه خدمات دولتی در بستر پیامرسان‌های بومی خاطرنشان کرد: «تلاشمان این است که امسال خدمات دولتی نیز از طریق پلتفرم‌ها و پیام‌رسان‌های بومی ارائه داده شود و این پلتفرم‌ها غیر از پیام‌رسانی در حوزه‌های دیگر هم به مردم عزیزمان خدمت کنند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وعده وزیر ارتباطات مبنی‌بر ارائه خدمات دولتی در بستر پیامرسان‌های بومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو