راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)


منبع: تالاب

4

1402/4/21

21:43


به طور میانگین هر فرد 8 ساعت از شبانه روز را در رختخواب خود به سر می‌برد. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم ما حدود یک‌سوم از عمر خود را خواب هستیم. جالب است بدانید تحقیقات ثابت کرده کیفیت خواب نقش بسزایی در سلامت جسم و روان افراد ایفا می‌کند.   بنابراین همانقدر که به […]

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

به طور میانگین هر فرد 8 ساعت از شبانه روز را در رختخواب خود به سر می‌برد. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم ما حدود یک‌سوم از عمر خود را خواب هستیم. جالب است بدانید تحقیقات ثابت کرده کیفیت خواب نقش بسزایی در سلامت جسم و روان افراد ایفا می‌کند.

 

بنابراین همانقدر که به مواد غذایی، بهداشت، روابط و سایر جنبه‌های زندگی اهمیت می‌دهیم، می‌بایست به کیفیت خواب نیز ارزش قائل باشیم.

 

در این راستا انتخاب بهترین بالش طبی فشار را از روی سر، گردن و ستون فقرات برداشته و کیفیت استراحت ما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. این موضوع در دراز مدت به خوبی اثرات خود را نشان خواهد داد.

 

با انتخاب یک بالش طبی خوب از شر بسیاری از مشکلات نظیر گردن درد، آرتروز، احساس ناراحتی در شانه و … خلاص خواهید شد. اما این تنها موضوعی نیست که باید به آن توجه کنید. خوابیدن روی بالش‌های استاندارد باعث می‌شود صبح با احساس بهتری از خواب بیدار شده و با انرژی زیاد در محیط کار یا کلاس درس حاضر شوید. موضوعی که احتمالا کمتر کسی به توجه می‌کند!

 

چرا باید از بالش طبی خوب استفاده کنیم؟

اگر کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) دارن هاردی را خوانده باشید، حتما با معجزه اثر مرکب آشنایی دارید. به اعتقاد هاردی عادت‌های کوچک اما بد در دراز مدت تاثیر مخربی روی انسان ایجاد می‌کنند.

 

در مقابل یک عادت مثبت اما کوچک در طول یک بازه زمانی طولانی نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد. شاید با خود بگویید این موضوع چه ارتباطی به خوابیدن دارد؟

 

جواب این سوال بسیار ساده است. استفاده از بالش غیر استاندارد اگرچه یک عادت بد کوچک محسوب می‌شود، اما با گذشت زمان باعث بروز بیماری‌های مختلف خواهد شد.

 

در مقابل خرید بهترین بالش برای خواب می‌تواند با کاهش فشار روی سر، گردن و ستون فقرات ضمن بهبود کیفیت خواب شما را از بیماری‌های نسبتا شایع در سنین بالاتر محافظت کند. اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، می‌بایست عادات خوب را جایگزین عادت‌های بد کنید.

 

باور کنید یا نه خوابیدن با بالش‌های معمولی شباهت زیادی با مصرف دخانیات دارد، با این حال بسیاری از افراد هنوز از این موضوع مطلع نیستند.

 

همانطور که سیگار احتمال وقوع سرطان را افزایش می‌دهد، بالش بد می‌تواند دردهای ناحیه سر و گردن را تشدید کند.

 

مزایای انتخاب بهترین بالش برای خواب

تا به اینجا درباره ضرورت خرید بهترین بالش طبی صحبت کردیم. با این حال باید بدانید بالش‌های طبی یا پزشکی تنها از بروز درد در ناحیه گردن یا شانه جلوگیری نمی‌کنند. در واقع این محصولات مزایای بی‌شماری دارند که شاید با شنیدن آنها متعجب شوید. این موارد توسط پزشکان نیز مورد تایید قرار گرفته‌اند. با استفاده از بالش‌های پزشکی می‌توان از مزایای زیر بهره‌مند شد:

 

بهبود کیفیت خواب

جلوگیری از بروز گردن درد

عدم فشار روی ستون فقرات

پیشگیری از آرتروز

بهبود گردش خون

جلوگیری از بروز ناراحتی‌های شانه و بازو

جلوگیری از خر و پف

جلوگیری از خستگی و کوفتگی در اوایل صبح

 

راهنمای خرید بهترین بالش طبی بازار

شاید شما هم از گردن درد رنج می‌برید، با خستگی از خواب بیدار می‌شوید یا … . شاید هم هیچ یک از مشکلات خواب را نداشته باشید، اما نگران آینده باشید.

 

در این صورت می‌توانید با خرید یک بالش پزشکی گام بلندی برای سلامتی خود بردارید. به همین دلیل در این راهنما می‌خواهیم شما را با لیست پرفروش ترین بالش طبی در بازار آشنا کنیم.

 

از آنجا که این محصولات فروش بیشتری در بازار داشته‌اند، طبیعتا کیفیت و ساختار بهتری از دید مشتریان دارند. بنابراین بدون فوت وقت آنها را با هم مرور می‌کنیم.

 

بالش طبی هوشمند مدل Super Wave

یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده انواع بالش طبی برند هوشمند است که توانسته با کیفیت بالای خود رضایت اغلب کاربران را جلب کند. مدل سوپر موج (Super Wave) این شرکت به گونه‌ای طراحی شده تا با دردهای سر، گردن و ستون فقرات خداحافظی کنید.

 

انحنای این بالش طوری است که در زمان خواب سر و گردن فرد در یک راستا قرار می‌گیرد و فشار از بالا تنه برداشته می‌شود. علاوه بر طراحی ارگونومیک، این محصول هوشمند از جنس فوق العاده‌ای برخوردار است.

 

داخل این بالش به کمک فوم پر شده تا مطابق با فیزیک هر فرد تغییر حالت مناسبی داشته باشد. از طرفی عرض بالش نیز بزرگ می‌باشد، در نتیجه استفاده از آن برای تمام افراد توصیه می‌شود.

 

اگر پوست شما حساسیت دارید، سوپر موج هوشمند یک بالش طبی خوب برای شما خواهد بود، چرا که رویه آن از کتان ساخته شده است.

 

این پارچه از بروز واکنش‌های آلرژیک جلوگیری خواهد کرد. همچنین کتان با توجه به ویژگی‌های خود تا حد زیادی از تعریق فرد در خواب جلوگیری می‌نماید.

 

در نهایت می‌توان گفت این مدل یکی از بهترین و جذاب‌ترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود، البته اگر سلامتی خود را در اولویت قرار می‌دهید.

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

بالش طبی امسیگ مدل PL73-L

محصولات برند آلمانی امسیگ از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. مدل PL73-L این شرکت آنچنان مورد توجه مشتریان قرار گرفته که بدون شک لیاقت لقب بهترین بالش برای خواب را داشته باشد. این بالش بدن فرد را در سطح مناسبی قرار داده و گودی گردن و سر را پوشش می‌دهد.

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

همین موضوع باعث جلوگیری از بروز دردهای بالاتنه خواهد شد. جالب است بدانید کمپانی امسیگ برای ساخت این بالش از مموری فوم تمپرچر استفاده می‌کند. به لطف این نوع فوم هوا به خوبی در داخل بالش جریان پیدا خواهد کرد. شاید بپرسید این موضوع چه سودی دارد؟ این اتفاق باعث حساسیت محصول به دمای بدن فرد می‌شود تا بالش متناسب با فرم بدن شما تغییر شکل دهد.

اگر نگاهی دقیق‌تر به محصول شگفت انگیز امسیگ بیندازیم، متوجه سوراخ‌های ریزی روی آن می‌شویم. این سوراخ‌ها باعث گردش هوا شده و از انتشار بوی نامطبوع و تعریق جلوگیری می‌نمایند. همچنین جنس رویه محصول از کتان می‌باشد تا با حساسیت کاربر مقابله کند. در نهایت باید اذعان کرد مدل PL73-L کمپانی امسیگ به سبب ویژگی‌های منحصر به فرد شایسته تحسین است.

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

بالش طبی هوشمند مدل Medium Wave

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

زمانی که از بهترین بالش طبی صحبت می‌کنیم، مطمئن باشید نام برند هوشمند بیشتر از هر برند دیگری به گوشتان خواهد خورد. علاوه بر مدل سوپر موج، مدل مدیوم موج هوشمند نیز در صدر پرفروش‌ترین بالش‌های مدیکال قرار دارد. در عین حال محصول پیش رو نیز می‌تواند بهترین بالش طبی برای دیسک گردن محسوب شود. شاید بتوان گفت مدیوم موج تمام ویژگی‌های سوپر مدیوم را در خود جای داده است، اما تفاوت‌های کوچکی با هم خانواده خود دارد. این بالش سایز کوچکتری داشته و از ارتفاع کمتری برخوردار است. اگر عاشق خوابیدن روی بالشی نرم با ارتفاع پایین هستید، به جای Super Wave از Medium Wave استفاده کنید و از استراحت خود لذت ببرید.

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

بالش طبی بومرنگ مدل Classic

اگر به ظاهر بالش‌های سنتی وابستگی دارید، شاید مدل کلاسیک شرکت بومرنگ توجه شما را به خود جلب کند. در لیست محبوب‌ترین بالش‌های مدیکال، این بالش طبی خوب از لحاظ ظاهری به شدت با بالش‌های قدیمی شبیه است.

 

با این حال این محصول یک خواب ایده آل و باکیفیت برای شما فراهم می‌کند. Classic اگرچه در ظاهر به محصولات قدیمی شباهت دارد، اما در ساختار خود از مموری فوم برخوردار است. این ماده انعطاف بسیار خوبی دارد و به سرعت با فرم سر و بدن شما هماهنگ می‌شود.

 

بدین ترتیب ضمن جلوگیری از دردهای ناشی از بدخوابی، کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد. باتوجه به اینکه این بالش فرد خوابیده را در بهترین وضعیت نگه می‌دارد، بهترین محصول برای جلوگیری از خر و پف محسوب می‌شود.

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

بالش طبی آکسون مدل WAVY

شاید عجیب‌ترین گزینه در لیست بهترین بالش طبی همین مدل باشد! مدلی که اولین بار توسط فضانوردان در ایستگاه فضایی مورد استفاده قرار گرفت. اولین چیزی که به یک نگاه به محصول توجه شما را به خود جلب می‌کند، ظاهر ژلدار و مواج بالش است.

 

این بالش یک گودی هم دارد که برای پوشش گودی گردن طراحی شده است. آکسون نیز در ساخت WAVY نظیر بسیاری از برندهای بزرگ تصمیم گرفته از فوم استفاده کند. البته نکته مثبت بالش طراحی آن است که با گردش جریان هوا باعث جلوگیری از تعریق خواهد شد.

 

در زمان خوابیدن روی این بالش گردن و چانه شما در بهترین فاصله از یکدیگر قرار خواهند گرفت. این موضوع به بهبود گردش خون نیز کمک می‌کند.

 

اتفاقی که قطعا تاثیر بسزایی در زندگی روزمره شما ایجاد خواهد نمود. اگر به فکر یک خواب راحت و بی دغدغه هستید، این محصول می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

بالش طبی امسیگ مدل PL76

تنها یکی دو مدل از محصولات امسیگ در لیست پرفروش ترین بالش طبی قرار ندارند، بلکه تعداد زیادی از بالش‌های پزشکی این برند بازار را تسخیر کرده‌اند. PL76 نیز از فوم مموری تمپرچر برخوردار است، به طوری که به دمای بدن حساسیت بالایی داشته و شکل بدن را روی خود جای می‌دهد. نکته‌ای که باید بدانید این است که محصولات این برند آلمانی همگی مورد تایید کلینیکی و آزمایشگاهی قرار دارند، بنابراین با خیالی راحت می‌توان از آنها برای خوابیدن استفاده کرد. تفاوتی ندارد که چگونه می‌خوابید، به پشت، بغل یا روی کمر، چرا که این بالش در هر صورت از سر و گردن شما محافظت خواهد کرد. در ضمن این مدل با گردش هوا استشمام بوی بد و عرق را به صفر خواهد رساند. اگر به دنبال بالش طبی خوب می‌گردید، این مدل نیز می‌تواند در اولویت شما قرار بگیرد.

راهنمای خرید بهترین بالش طبی (6 بالش طبی پرفروش)

اهمیت خرید بهترین بالش برای خواب

راهنمای خرید بهترین بالش طبی قصد دارد به شما کمک کند به ضرورت استفاده از بالش‌های مدیکال یا همان طبی پی ببرید. همانطور که متوجه شدید، تکرار یک عادت بد می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد. این عادت بد می‌تواند خوردن غذای شور، کشیدن سیگار یا استفاده از بالش‌های غیراستاندارد باشد. خوابیدن روی بالش‌های معمولی این ظرفیت را دارد که در آینده‌ای نه چندان دور درد سر، گردن، ستون فقرات و به طور کلی بالا تنه را آغاز نماید. همچنین این بالش‌ها با کاهش کیفیت خواب، شما را در طول روزمره با مشکل مواجه می‌نمایند.

با این حال شما می‌توانید با یک راهکار ساده از تمام بلایا پیشگیری کنید. چگونه؟ جواب این سوال ساده است، کافی است بالش سنتی خود را با یک بالش مدیکال جایگزین کنید. اگرچه این کار هزینه بسیار کمی دارد، اما تاثیرات بسیار شگفت انگیزی روی سلامت فیزیکی و روانی شما خواهد گذاشت. پیشنهاد ما این است که همین امروز برای خرید بهترین بالش طبی اقدام کنید. برای این کار ما به شما سایت درمان مدیکال را پیشنهاد می‌کنیم.

درمان مدیکال عرضه کننده بهترین بالش طبی بازار

فروشگاه درمان مدیکال باسابقه‌ای بالغ بر 10 سال در زمینه فروش انواع محصولات پزشکی، بیمارستانی، ارتوپدی، خانگی و … بدون شک بهترین مرجع برای خرید یک بالش طبی خوب می‌باشد. این فروشگاه با ارائه بهترین و مرغوب‌ترین کالاهای ایرانی و خارجی گام بلندی جهت تامین نیازهای جامعه به کمک‌های پزشکی برداشته است. در همین راستا یکی از پرطرفدارترین محصولات این فروشگاه اینترنتی بالش‌های مدیکال آن محسوب می‌شوند، بالش‌هایی که بسیاری از افراد به تازگی به اهمیت آنها پی برده‌اند.

احتمالا شما هم با مزایای بالش‌های طبی آشنا بودید، اما اگر هم به این موضوع واقف نبودید، به احتمال زیاد با خواندن این مقاله به اهمیت استفاده از آنها در خواب پی برده‌ باشید. به همین دلیل تلاش برای یافتن بهترین بالش طبی باید در اولویت کارهای شما قرار بگیرد. ما در این مقاله چند مورد از پرفروش‌ترین و بهترین بالش‌های سطح بازار را معرفی کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه با توجه به سلیقه و بودجه خود یک بالش پزشکی منحصر به فرد انتخاب کنید. با این کار یک عادت خوب برای خود خلق خواهید کرد. عادتی که طبق گفته دارن هاردی نویسنده کتاب اثر مرکب تاثیرات مثبتی در دراز مدت روی زندگیتان خواهد گذاشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو