مخالفان جمهوری‌خواه: مانع انتشار خودروهای الکتریکی در ارتش آمریکا

منبع: فوت و فن

3

1402/4/22

02:08


پیشنهادات جدید جمهوری‌خواهان به منظور محدودسازی دستیابی ارتش آمریکا به خودروهای الکتریکی نظامی و غیرنظامی است.

مخالفان جمهوری‌خواه: مانع انتشار خودروهای الکتریکی در ارتش آمریکا

پیشنهادات جدید جمهوری‌خواهان به منظور محدودسازی دستیابی ارتش آمریکا به خودروهای الکتریکی نظامی و غیرنظامی است.

تلاش وزارت دفاع برای الکتریفای خودروهای نیروی زمینی ارتش آمریکا ممکن است در آینده نزدیک با موانع عمده‌ای مواجه شود. یک گزارش جدید محتویات چندین پیشنهاد جمهوری‌خواهان را نشان می‌دهد که به منظور محدودسازی تحقیقات و توسعه خودروهای الکتریکی برای نیروهای مسلح آمریکا هدف قرار دارند.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، تعدیلات پیشنهادی نماینده ایالت پنسیلوانیا، اسکات پری، شامل عدم تامین اعتبار برای توسعه‌های مربوط به “خودروهای الکتریکی، شارژ خودروهای الکتریکی یا فناوری فتوولتائیک” است.

پری همچنین به منظور محدودسازی استفاده از مواد معدنی حیاتی برای تولید باتری‌های خودروهای الکتریکی هدفگذاری کرده است. علاوه بر این، نماینده کلرادو، لورن بوبرت، “لغو قراردادهای مربوط به خودروهای غیرتاکتیک الکتریکی” را پیشنهاد داده است.

احتمالاً این هفته مجلس برای تصویب قانون تشکیل دفاع ملی (NDAA) رأی خواهد داد، اما مشخص نیست که آیا تعدیلات به اندازه کافی حمایت جمع خواهند کرد و یا در مجلس تصویب خواهند شد. اما تأثیر محافظه‌کاران بر کمیته قوانین مجلس ممکن است بر موفقیت تعدیلات تأثیر بگذارد.

نیروهای نظامی از بزرگترین تولیدکنندگان گازهای گلخانه‌ای در جهان هستند و وزارت دفاع آمریکا بزرگترین مصرف‌کننده نفت به صورت سازمانی در جهان است.

سال گذشته، استراتژی آب و هوایی ارتش آمریکا خطرات استفاده ادامه سوخت‌های فسیلی در مناطق جنگ و راهکارهای ممکن را لیست کرد. بلایای طبیعی ناشی از تغییرات آب و هوایی می‌توانند تعداد برخوردهای بحرانی را افزایش داده، عملیات را مختل کنند و به سلامت سربازان خطر وارد کنند.

برای مقابله با خطرات، ارتش در نظر دارد تا سال 2035 یک ناوگان وسایل نقلیه غیر تاکتیکی تمام الکتریکی و تا سال 2050 خودروهای تاکتیکی کاملاً برقی ایجاد کند. این طرح همچنین شامل تأمین برق سبز برای تأسیسات ارتش تا سال 2030 و شارژ زیرساخت‌ها در تمام وزارت دفاع است.

یک گزارش ژوئن 2023 مؤسسه تحقیقات انرژی نشان می‌دهد که معایب خودروهای الکتریکی در میدان جنگ به نسبت به فواید آن‌ها در حال حاضر بسیار بیشتر است.

یک خودروی نظامی 50 تنی برای شارژ مجدد در 15 دقیقه نیازمند یک شارژر 17 مگاواتی است و اگر ایستگاه شارژ به سوخت فسیلی نیاز داشته باشد، در هر ساعت 1200 گالن دیزل مصرف خواهد کرد.

اگرچه خودروهای الکتریکی در میدان جنگ می‌توانند به‌صورت پنهانی عمل کنند، اما می‌توانند با استفاده از تجهیزات حسگری، میدان‌های الکترومغناطیسی را برای دشمنان قابل تشخیص کنند. بنابراین، الکتریفیکاسیون فقط برای خودروهای پشتیبانی به صورت عملی خواهد بود، به توجه به گزارش یاد شده.

بعضی از تولیدکنندگان خودروها به تلاش‌های وزارت دفاع برای کاهش گازهای گلخانه‌ای پیوسته‌اند. ماه گذشته، شرکت جنرال موتورز دیفنس خودروی مفهومی نظامی الکتریکی (EMCV) خود را برای برنامه خودروی بررسی نظامی الکتریکی (eLRV) ارتش آمریکا معرفی کرد. EMCV بر اساس خودروی هامر الکتریکی است و از باتری و ساختار Ultium شرکت GM استفاده می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو