دموکرافت؛ دستگاهی که در کمترین زمان جوش را درمان می‌کند

منبع: زیبامون

3

1402/4/24

12:55


دموکرافت دستگاهی برقی و مجهز به دو تکنولوژی جدید و نوظهور است که در راستای برآورده ساختن آرزوی مبتلایان به جوش قدم برمی‌دارد.

دموکرافت؛ دستگاهی که در کمترین زمان جوش را درمان می‌کند

دموکرافت چیست و چه تاثیراتی بر درمان جوش صورت و آکنه می‌گذارد؟ این سوال بسیاری از افرادی است که با انواع جوش‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. دموکرافت دستگاهی برقی و مجهز به دو تکنولوژی جدید و نوظهور است که در راستای برآورده ساختن آرزوی مبتلایان به جوش قدم برمی‌دارد.

با توجه به اینکه نوجوانان با ورود به دوره بلوغ جوش‌های زیادی را روی صورت خود می‌بینند مدام در این فکر هستند که چگونه از شر این جوش‌ها رهایی یابند. البته بسیاری از افراد بزرگسال نیز در در زمان‌های متعددی که تحت تاثیر فشارهای روانی قرار می‌گیرند در صورت خود انواعی از جوش‌ها را مشاهده می‌کنند.

دستگاه دموکرافت که خروجی سالها تحقیق در حوزه محصولات زیبایی است یکی از بهترین راه‌های درمان قطعی این جوش‌ها به حساب می‌آید. تکنولوژی‌های blue Light و الکترواستاتیک که در دستگاه دموکرافت تعبیه شده‌اند بدون نیاز به داروهای شیمیایی یا شوینده‌های مختلف انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید را بدون دردسر و هزینه درمان می‌کند.

این همان تفاوت اساسی است که دموکرافت با سایر دستگاه‌های برطرف‌کننده پوست دارد. بدون عوارض، هزینه پایین و درمان قطعی و سریع انواع جوش‌ها افراد را بر این داشته که خرید دموکرافت را در اولویت خود قرار دهند. با توجه به جایگاه ویژه‌ای که دموکرافت بین متخصصین زیبایی و بیماران دارد ما بر آن شدیم که در این مطلب از مجله سلامت ژین طب این دستگاه شگفت‌انگیز را بررسی کنیم و به راز اثرگذاری فوق‌العاده آن پی ببریم.

چرا باید خرید دموکرافت را به عنوان یک اولویت بپذیریم؟

  • چون از بهترین محصولات برقی درمان سریع‌ جوش‌ و آکنه است.
  • میزان تاثیرگذاری آن به مراتب بیشتر از صابون‌ها و مواد شوینده پوست است.
  • بدون دردسر و در هر مکانی قابل استفاده است و نیاز به هیچ تشریفاتی ندارد. همین نکته یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است موجب شده فروش دموکرافت در بالاترین حالت خود قرار بگیرد.
  • با توجه به اینکه بسیاری از افراد، بخصوص آقایان تمایل ندارند از لوسیون‌ها و داروهای ترکیبی استفاده کنند دموکرافت بهترین گزینه برای آن‌ها است.
  • همه ما می‌دانیم تاثیرات درمانی صابون‌ها و لوسیون‌های ضد جوش موقتی است و بعد از مدتی کوتاه دوباره جوش زدن شروع می‌شود.

جوش صورت

آیا خرید دموکرافت راه حلی دائمی برای درمان آکنه صورت است؟

دموکرافت به کمک دو تکنولوژی خود یعنی blue Light و الکترواستاتیک غدد چربی را برای کاهش سرعت تولید سبوم هدف قرار می‌دهد.

سبوم ماده‌ای روغنی که وقتی بیش از حد توسط غدد چربی ساز پوست تولید شود منجر به بسته شدن منافذ پوست شده و این سرآغاز ایجاد جوش و آکنه است. هنگامی که این سبوم اضافی در منافذ گرفتار می‌شوند پوست تحریک شده و جوش‌های نوع پاپول ظاهر می‌شوند.

blue light با کشتن کوتی باکتریوم آکنه (C.acnes) یا همان پروپیونی باکتریوم آکنه (P. acnes) در لایه درم فعالیت این باکتری آکنه ساز را قطع می‌کند. درم، دومین لایه پوست که وظیفه تولید عرق، چربی، حس لامسه، گردش خون و رشد مو را بر عهده دارد. blue light همچنین التهاب کراتینوسیت‌ها (keratinocytes)، سلول‌های رایج در لایه بیرونی پوست را به حداقل می‌رساند. چون مردن این سلول‌ها به بسته شدن منافذ پوست کمک کرده و روند ایجاد جوش بیشتر می‌کند.

دستگاه دموکرافت با به خدمت گرفتن نورهای با طول موج ایمن و بی خطر و سپس تاباندن آن به پوست فعالیت خود را استارت می‌زند. تفاوتی دموکرافت با سایر درمان‌های لیزری جوش در این است که لیزرها نور متمرکز و با محدوده سطحی کم دارند در صورتی که نور ساطع شده از دموکرافت به صورت پراکنده است و ناحیه بیشتری از پوست را در بر می‌گیرد.

این پراکندگی نور به پرتوهای نوری اجازه می‌دهد تا در عمق پوست نفوذ کرده و به صورت بنیادینی فعالیت خود را آغاز کنند. هنگامی‌که امواج نور جذب پوست شوند، نور تبدیل به گرما می‌شود و این فرایند کیست‌های چربی و باکتری‌ها را که همگی می‌توانند علت آکنه و جوش باشند از بین می‌برد.

دموکرافت علاوه بر از بین بردن قطعی جوش و آکنه با تحریک تولید کلاژن جدید به ‌ترمیم آسیب‌های ناشی از عفونت آکنه کمک زیادی خواهد کرد. علاوه بر این در درمان چین و چروک هم نقش موثری دارد.

وقتی مجموع اثرات شگفت‌انگیز دموکرافت را با هم ببینید پی خواهید برد که چرا توصیه بسیاری از پزشکان خرید دموکرافت است. چون این دستگاه کوچک و فوق‌العاده چندین اثر بسیار مهم را روی پوست بر جای می‌گذارد.

دستگاه دموکرافت

چه مواردی دموکرافت را از سایر درمان‌های آکنه موجود در بازار متمایز می‌کند؟

  • قیمت بسیار پایین در مقابل سایر درمان‌های جوش
  • درمان انواع جوش‌های پوستی در خانه
  • قابل حمل در جاهای مختلف حتی در ماشین
  • هدف قرار دادن مستقیم آکنه
  • نیاز به دوره نقاهت ندارد
  • تمیز کردن عمیق پوست با از بین بردن باکتری‌های تولیدکننده آکنه
  • از بین بردن علائم التهابی پوست
  • سازگار با انواع پوست‌ها (خشک، چرب)
  • مناسب برای تمام نواحی بدن

چقدر طول می‌کشد تا دموکرافت آکنه صورت را کاملا پاک کند؟

اینکه چه مدت باید از دموکرافت برای درمان آکنه و جوش باید استفاده کرد بستگی به ناحیه تحت درمان، وسعت محدوده جوش زده، نوع جوش‌های روی پوست دارد. در صورتی که جوش‌ها منشا خطرناک و یک بیماری زمینه‌ای نباشند معمولا بین سه تا 10 روز بهترین درمان را برای فرد به وجود خواهد آورد. به همین دلیل وقتی دنبال راهکار سریع برای درمان جوش هستید بدون درنگ سراغ خرید دموکرافت بروید.

نحوه استفاده از دموکرافت به چه صورت است؟

در ابتدا پوست خود را شسته و تمیز کنید. چون مواد آرایشی روی پوست مانع اثرگذاری بهتر امواج نوری دموکرافت خواهد شد. سپس دستگاه را به برق وصل کرده و بخشی که نور از آن ساطع می‌گردد را روی ناحیه جوش زده قرار دهید و به مدت 10 دقیقه ثابت نگه دارید. مهم است که پرتوهای نوری به مدت 10 دقیقه به محل مورد نظر تابیده شود. وقتی دستگاه را روی پوست حرکت دهید تمرکز امواج یونی بر لایه درم و از بین بردن باکتری‌ها پایین آمده و اثرگذاری آن کم خواهد شد. بعد از گذشت 10 دقیقه دموکرافت را از روی پوست برداشته و روی ناحیه دوم صورت که مد نظر هست قرار دهید.

دراین محل هم باید 10 دقیقه ثابت باشد تا امواج نور فعالیت خود را در از بین بردن باکتری‌ها و کاهش ترشحات سبوم شروع کند. بعد از اتمام 10 دقیقه دوم نقطه سومی که مد نظر هست هم به همین ترتیب انجام دهید. مجموع تایمی که برای هر نوبت باید اختصاص دهید 30 دقیقه است. برای اینکه بهترین تاثیر را از دموکرافت بگیرید در طول روز سه نوبت 30 دقیقه‌ای باید از آن استفاده کرد. بین هر نوبت حدود دوساعت فاصله بندازید.

دموکرافت برای چه کسانی منع مصرف دارد؟

در میان افرادی که با جوش دست و پنجه نرم می‌کنند به ندرت کسی سراغ خرید دموکرافت نرود. چون این دستگاه ایمن برای پوست از زمان ارائه به بازار تاکنون هیچ عوارضی نداشته است. فقط در صورتی که فردی در ناحیه مورد نظر سوختگی شدید یا زخم باز عمیق داشته باشد نباید از آن استفاده کرد.

دستگاه دموکرافت در یک نگاه

دموکرافت رویه درمانی است که صرفا با هدف درمان جوش و آکنه طراحی و تولید شده است. هرچند روی کلاژن سازی جدید نیز موثر عمل می‌‌کند اما به عنوان روشی اختصاصی فقط برای جوش و آکنه محسوب می‌شود. دموکرافت از امواج نور برای تخریب باکتری‌های خاصی در پوست استفاده می‌کند که به وجود آورنده جوش هستند. این محصول به ظاهر ساده به دلیل وجود دو تکنولوژی‌ پیشرفته به نام‌های blue Light و الکترواستاتیک فعالیت غدد چربی ساز و باکتری‌های مولد آکنه را از بین می‌برد.

دموکرافت برای هدایت نوری با محدوده وسیع به داخل درم، بدون اینکه آسیبی به لایه بالایی پوست برساند، طراحی و تولید شده است. به همین دلیل اغلب متخصصین پوست بر خرید دموکرافت تاکید دارند. انرژی نوری جذب شده در پوست تبدیل به گرما خواهد شد و در درمان مشکلات پوستی نامطلوبی مانند آکنه، جای زخم و آسیب‌های ناشی از نور خورشید ایفای نقش می‌کند. برای همه کسانی که با این مشکلات روبرو هستند باید گفت بهترین راهکار، خرید دموکرافت است چون همه این مسائل را با کمترین قیمت و در خانه توسط دموکرافت می‌توان درمان کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو