دعا برای گریه نوزاد در شب و در خواب به زبان عربی با ترجمه فارسی

منبع: مینویسم

5

1402/4/24

16:10


داشتن آرامش و خوابی آرام برای نوزاد آرزوی هر پدر و مادری می باشد. اما ممکن است گریه کردن نوزاد در شب بدون هیچ علت خاصی باشد در این شرایط خواندن دعا برای او سبب از بین رفتن بی تابی و به وجود آمدن آرامش برای فرزند شما می شود.

دعا برای گریه نوزاد در شب و در خواب به زبان عربی با ترجمه فارسی

در بعضی از شرایط شاهد این هستیم که نوزاد ما با وجود اینکه هیچ گونه مشکلی ندارد اما شبها نمی خوابد و به طور مدام گریه و بی تابی می کند. در ادامه چند دعا برای گریه نوزاد در شب گفته دشه است که با خواندن آنها فرزند شما بتواند خوابی پر از آرامش و راحت تر در شب داشته باشد.

دعا برای گریه نوزاد در شب

هر کدام از دعاها را یک مرتبه بر سر نوزاد خود بخوانید تا نوزاد شما به آرامش برسد و بتواند راحت تر بخوابد.

بسم الله الرحمن الرحیم “اللهم بارك لنا في هذا الطفل واجعله قرة عین لنا واجعله من الصالحین، اللهم آمنه واجعله من الساکنین والمطمئنین، واجعله من الطائعین لك ولوالدیه، اللهم ارزقنا بره واحفظه واجعله من أصحاب الجنة، اللهم اجعله سببا للفرحة والسعادة في حیاتنا واجعله من الذریة الصالحة التي تعبدك وتطیعك، اللهم اجعله من الأطفال الصالحین الذین ترزق بهم أمة محمد صلی الله علیه وسلم، اللهم ارحمه وارحمنا جمیعا برحمتک یا أرحم الراحمین. آمین.”

“به نام خداوند بخشنده و مهربان، ای خدا، برکتی در زندگی ما به این کودک ببخش و او را عین خوشی برای ما قرار ده و او را از نیکوکاران قرار بده. خداوندا به او در زندگی آرامش بده و او را از جمعیت آرامش یافتگان بساز و او را از اطاعت کنندگان خود و والدینش بساز. او را از نسلی صالح کن که تو را عبادت کنند و تو را اطاعت کنند. ای خدا، او را از کودکان صالحی قرار بده که به وسیله آن‌ها امت محمد (صلی الله علیه وسلم) را روزی دهی. ای خدا، او و ما را با رحمت خود برگردان، ای خداوندی که بی‌پناهان را رحمت می‌فرمایی. آمین.”

این دعا برای آرامش و سلامتی نوزاد در شب بسیار مفید و موثر می باشد.

دعای دیگر:

بسم الله الرحمن الرحیم “اللهم اجعله من النوم برکة ومن الصحوة سلامة ومن البکاء رحمة، اللهم ارزقه الراحة والسکینة واجعله من الطیور الصالحین ومن الاولاد الصالحین، اللهم اجعله سببا للسعادة والفرحة في حیاة والدیه ومحیطه، واجعله مبارکا وصالحا ومن الذریة الصالحة التی تعبدک وتطیعک. آمین.”

“به نام خداوند بخشنده و مهربان، ای خدا، او را از خواب برکت، از بیداری سلامت و از گریه رحمت قرار بده. ای خدا، به او آرامش و ببخش و او را از کودکان صالح قرار بده و از فرزندان صالح خدا قرار بده. ای خدا، او را سبب خوشبختی و شادی در زندگی والدینش قرا بده و او را از نسلی صالح که تو را عبادت کنند و اطاعت کنند قرار بده. آمین.”

دعا دیگر:

بسم الله الرحمن الرحیم “اللهم بسمك أموت وأحیا”، اللهم اجعله ينام بسکون وأمان، واجعله من النوم المريح والسکینة، اللهم احفظه وارزقه نوما هانئا وعمیقا، واجعله من الأطفال الصالحین المطیعین، اللهم اجعله ینام وقتا منیعا، وأعنا على رعایته واحترام حاجاته، اللهم اجعله یستفید من النوم لتنشیط قوته ونموه الصحی، اللهم اجعله یستفید من الراحة والنوم لیستعید نشاطه وسعادته، واجعله من الذریة الصالحة التی تعبدک وتطیعک. آمین.”

“به نام خداوند بخشنده و مهربان، ای خدا، با نام تو می‌ میرم و زنده می‌شوم. خداوندا به فرزندم آرامش و خوابی آرام بده. ای خدا، او را حفظ کن و به او خوابی عمیق عطا کن و او را از کودکان صالح و مطیع قرار بده. ای خدا، او را در زمان خوابیدن قوی کن و ما را در حفظ و احترام نیازهایش یاری کن. خدایا خوابی سالم برای تقویت قدرت و رشد سالم فرزندم قرار بده. ای خدا، او را بهره‌مندی از آرامش و خواب برای بازیابی انرژی و شادابیش برکت بده. او را از نسلی صالح که تو را عبادت کنند و اطاعت کنند قرار بده. آمین.”

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو