دعا برای چشم پاک شدن شوهر؛ از میان روایات معتبر دینی

منبع: مینویسم

4

1402/4/26

02:04


وفاداری شوهر به زن یکی از مهم ترین نیازهای زندگی زناشویی می باشد. بعضی از مردها به زنان خود توجهی ندارند و چشم چرانی می کنند. در این نوشته دعاهایی برای این موضوع آورده شده است که وفاداری شوهر را به زن زیاد می کند و او را چشم پاک می کند.

دعا برای چشم پاک شدن شوهر؛ از میان روایات معتبر دینی

داشتن شوهری چشم پاک و عاشق آرزوی هر زنی می باشد. اما متاسفانه در این میان مردانی هستند که به زن های دیگر نگاه می کنند و باعث ناراحتی همسران خود میشوند. در ادامه مطلب چند دعا برای چشم پاک شدن شوهر آورده شده است که اگر آنها را بخوانید نتیجه سریع و مثبت دعاها را خواهید دید.

بهترین دعا برای چشم پاک شدن شوهر

در روایات آمده هر کس این دعا را بخواند و حاجت و خواسته او مستجاب نشود ابن مقاتل را لعنت کند. برای چشم پاک شدن شوهر و وفادار شدن شوهر این دعا را 100 مرتبه بخوانید.

إِلٰهِى كَيْفَ أَدْعُوكَ وَأَنَا أَنَا وَكَيْفَ أَقْطَعُ رَجائِى مِنْكَ وَأَنْتَ أَنْتَ إِلٰهِى إِذا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِى، فَمَنْ ذَا الَّذِى أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِى إِلٰهِى إِذا لَمْ أَدْعُوكَ فَتَسْتَجِيبَ لِى، فَمَنْ ذَا الَّذِى أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِى إِلٰهِى إِذا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِى، فَمَنْ ذَا الَّذِى أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِى.

معبود من چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم و حال آنکه تو تویی؟ خدایا! آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنی پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا! آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنی، پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟ خدایا! آنگاه که به‌سوی تو زاری نکنم تا به من مهرآوری، پس کیست که به‌ سوی او زاری کنم تا به من مهر آورد،

إِلٰهِى فَكَما فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسىٰ عَلَيْهِ السَّلامُ وَنَجَّيْتَهُ، أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّىَ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ وَأَنْ تُنَجِّيَنِى مِمَّا أَنَا فِيهِ وَتُفَرِّجَ عَنِّى فَرَجاً عاجِلاً غَيْرَ آجِلٍ، بِفَضْلِكَ وَرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.

خدایا! چنان‌که دریا را برای موسی (درود خدا بر او) شکافتی و نجاتش دادی، از تو می‌خواهم بر محمّد و خاندانش درود فرستی و از آنچه در آن گرفتارم مرا رهایی بخشی و بر من گشایش دهی گشایشی فوری نه دیر وقت، به فضل و مهربانی‌ات، ای مهربان‌ترین مهربانان.

دعای دیگر برای چشم پاک شدن شوهر

اللَّهُمَّ اغْسِلْ عَيْنَ زَوْجِي بِمَاءٍ طَاهِرٍ، وَ اجْعَلْهَا عَيْنًا سَلِيمَةً مُنِيرَةً، تَنْظُرُ بِهَا إِلَى حَقَائِقِ الْأَمُورِ وَتَحْجُبُ بِهَا عَنْ غَيْرِهَا، وَتَعْمَلُ بِهَا بِالتَّأْنِي وَالتَّدْبِيرِ، فَإِنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ

برای چشم پاکی شوهر این دعا را هر روز بخوانید.

دعای عربی: اللَّهُمَّ ثَبِّتْ قَلْبَ زَوْجِي عَلَى طَاعَتِكَ، وَ اجْعَلْهُ مُخْلِصًا لِي فِي كُلِّ أَمْرِنَا، وَ ارْزُقْهُ الثَّبَاتَ وَ الْوَفَاءَ، وَ اجْعَلْ بَيْنَنَا مَحَبَّةً وَ رَحْمَةً، وَ احْفَظْنَا مِنْ كُلِّ سُوءٍ وَ شَرٍّ.

ترجمه فارسی: خدایا! قلب شوهرم را بر پایهٔ اطاعت از تو استوار بدار و او را در همه امور مخلص به من قرار بده، و او را پابرجا و وفادار به سوی من قرار ده و محبت و رحمتی بین ما قرار ده، و ما را از هر بدی و شر بحفظ کن

دعا برای وفاداری شوهر به زن

اللَّهُمَّ أَرْضِ زَوْجِي عَنِّي كَمَا أَرْضَيْتَ عَنْ رَضَاهُ عَنِّي، وَ أَصْلِحْهُ وَ أَصْلِحْنِي بِهِ، وَ زِدْنَا مَحَبَّةً وَ تَوَاصُلًا بَيْنَنَا، وَ اجْعَلْنَا مِنَ الْمُتَحَابِّينَ فِيكَ وَ الْمُتَوَاصِلِينَ بِحُبِّكَ وَ الْمُخْلِصِينَ لَكَ فِي الْغَيْرِ

اگر می خواهید شوهرتان به شما وفدار باشد و هرگز خیانت نکند این دعا را بخوانید.

یکی دیگر از دعاهایی که می توانید برای وفادار شدن شوهر بخوانید دعای زیر است:

لا یحل لک النساء من بعد والا ان تبدل بهن من ازواج ولو اعجبک حسنهن الا زوجتک

این دعا را در یک برگه بنویسید و جایی قرار بدهید تا در نزدیکی همسرتان باشد.

دعا برای عاشق کردن مرد

اللَّهُمَّ احْفَظْنِي وَاحْفَظْ مِنِّي وَلا تُبَلِّغْنِي إِلَى مَا يُؤْذِينِي، وَاجْعَلْنِي مِنَ الْمُتَوَقِّفِينَ عَنِ الْخِيَانَةِ وَالْغِشِّ وَالنِّفَاقِ، وَاجْعَلْ قَلْبِي صَافِيًا وَنَقِيًّا مِنَ الشُّبْهَاتِ وَالْوَسَاوِسِ، وَاهْدِنِي إِلَى مَا يُرْضِيكَ وَيَرْضِينِي.

این دعا را روزی 40 مرتبه بخوانید تا عشق و علاقه بین شما و شوهرتان زیاد شود.

دعای عربی: اللَّهُمَّ ثَبِّتْ قَلْبَ زَوْجِي عَلَى طَاعَتِكَ، وَ اجْعَلْهُ مُخْلِصًا لِي فِي كُلِّ أَمْرِنَا، وَ ارْزُقْهُ الثَّبَاتَ وَ الْوَفَاءَ، وَ اجْعَلْ بَيْنَنَا مَحَبَّةً وَ رَحْمَةً، وَ احْفَظْنَا مِنْ كُلِّ سُوءٍ وَ شَرٍّ.

خدایا! قلب شوهرم را بر پایهٔ اطاعت از تو استوار بدار و او را در همه امور مخلص به من قرار بده، و او را پابرجا و وفادار به سوی من قرار ده و محبت و رحمتی بین ما قرار ده، و ما را از هر بدی و شر بحفظ کن.

این دعا را غروب جمعه زیر آسمان بخوانید و بعد از آن هفت مرتبه یا الله بگویید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو