معرفی بهترین پیتزا فروشی‌ها برای امتحان یک پیتزا متفاوت

معرفی بهترین پیتزا فروشی‌ها برای امتحان یک پیتزا متفاوت


منبع: مینویسم

4

1402/4/26

06:46


معرفی بهترین پیتزا فروشی‌ها برای امتحان یک پیتزا متفاوت

یک غذای آماده و سریع دلتان می‌خواهد که همین حالا سفارش دهید و یک ساعت دیگر آماده خوردن باشد؟ پیتزا همان غذایی است که می‌توانید روی سریع رسیدنش و خوشمزه بودنش حساب کنید.

برای خریدن پیتزا چندین و چند راه وجود دارد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که همیشه مشتری یک پیتزافروشی خاص  باشند و پیتزاهای خوشمزه و پُر از پنیر خودشان را از آن تهیه کنند. در نقطه مقابل افرادی هستند که ترجیح می‌دهند هر بار یک فست فود متفاوت را امتحان کنند و طعم پیتزاهای متفاوت را بچشند.

در هر دو حالت برای سفارش پیتزا یک راه مشترک وجود دارد. انتخاب نوع پیتزا، سفارش آن، پرداخت هزینه و دریافت غذا. اگر ترجیح می‌دهید که به کارهایتان برسید یا در منزل استراحت کنید و پیتزا خودش با پای خودش تا در خانه بیاید، سفارش آنلاین پیتزا یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است.

سفارش پیتزا از بهترین پیتزا فروشی‌ها

برای خرید آنلاین پیتزا آماده هستید؟ در ادامه چند پیتزا فروشی معرف که بهترین پیتزاها را در نمونه‌های مختلف آماده و سرو می‌کنند معرفی کرده‌ایم. با داشتن این لیست می‌توانید چندین مدل پیتزا را بدون تردید سفارش دهید و از چشیدن طعم آن‌ها با دوستان یا اعضای خانواده‌تان لذت ببرید.

1) پیتزا پرپروک در همه جای تهران

یک پیتزای تند و تیز می‌خواهید و هوس کرده‌اید این بار پیتزا پپرونی را امتحان کنید، یا اینکه برایتان طعم پیتزا و نوستالژی بودن آن مهم است و فقط پیتزای قارچ و گوشت را برای سفارش دادن در نظر دارید؟ با هر سلیقه و انتخابی می‌توانید روی سفارش پیتزا از پیتزا پرپروک حساب کنید. این پیتزا فروشی چندین و چند شعبه در مناطق مختلف تهران دارد و پیتزا را در طعم‌ها و مزه‌های متنوع برای مشتریانش سرو می‌کند.

برای خرید پیتزا باید ابتدا نزدیک‌ترین شعبه پیتزا پرپروک را پیدا کنید و سپس پیتزا و نوشیدنی و… را سفارش دهید. پرپروک در عرض یک چشم به هم زدن پیتزای کش‌دار و خوشمزه‌اش را آماده می‌کند و برایتان می‌آورد.

2) پیتزا شیلا متفاوت و جذاب‌تر از همیشه در تهران

پیتزا

سال 1387 بود که شیلا وارد دنیای خوشمزه غذاهای فست فودی مانند پیتزا شد و از آن موقع تا به امروز حتی یک لحظه هم نشده که محبوبیت پیتزاهایش در بین طرفدارانش کم شود. کسانی که به دنبال تنوع هستند و می‌خواهند پیتزاهایی را سفارش دهند که خاص و درجه یک هستند به سراغ رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا می‌روند.

اگر قصد دارید پیتزا دونر استیک، پیتزا فیتکس مخلوط، پیتزا فیتکس پپرونی یا پیتزا سبزیجات سفارش دهید و این بار پیتزا را با یک طعم متفاوت امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم از نزدیک‌ترین شعبه شیلا پیتزای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. این رستوران در حال حاضر در بیشتر مناطق تهران شعبه دارد و پیتزا سفارش دادن را برای همه افرادی که قصد خرید آنلاین غذا دارند آسان کرده است.

3) پیتزا باروژ برای متفاوت پسندان تهرانی

اگر تمام طعم‌های پیتزا را امتحان کرده‌اید و فکر می‌کنید الآن وقت چشیدن یک طعم و مزه جدید است، پیتزا باروژ می‌تواند این آرزویتان را در عرض چند دقیقه برآورده کند. پیتزاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند مواد و ظاهر متفاوتی دارند و برای متفاوت پسندان گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

از سال 1389 تا به امروز که باروژ شروع به کارکرده هر روز طعم و مزه‌های متفاوتی را در منوی غذایی خودش جا داده؛ و هنوز هم می‌توان این به روز بودن ترکیب طعم‌ها و مزه‌ها را در این رستوران مشاهده کرد. پیتزا خامه استیک، پیتزا نوستالژی ۳۰ سانتی، پیتزا چیکن آلفردو ۲۴ سانتی، پیتزا گریل میکس ۳۰ سانتی و پیتزا میگو ۳۰ سانتی از جمله پیتزاهای خاص سرو شده توسط این رستوران هستند.

4) پیتزا عطا و طعم یک لقمه خاص در اصفهان

پیتزا عطا اصفهان

فقط تهرانی‌ها نیستند که می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز که دلشان هوس پیتزا کرد به سراغ بهترین رستوران‌های شهرشان برای سفارش غذا بروند، بلکه اصفهانی‌ها هم شانس این را دارند که از پیتزا عطا انواع پیتزا سنتی و جدید را سفارش دهند و این بار به جای غذای سنتی یک طعم متفاوت را در وعده ظهر یا شام خودشان امتحان کنند.

پیتزا عطا انواع پیتزا مخصوص و مخلوط مانند پیتزا قارچ و گوشت و پیتزا قارچ و مرغ را سرو می‌کند، تا بتواند پاسخگوی سلیقه همه مشتریانش باشد و حتی افراد سخت پسند را راضی نگه دارد.

5) انواع پیتزا و فست فود در شبدیز برای مشهدی‌ها

کسانی که ساکن مشهد هستند هم شانس این را دارند که بهترین پیتزاها را از نزدیک‌ترین رستورانی که در اطراف محل زندگی‌شان قرار دارد سفارش دهند.

رستوران شبدیز به لطف شعبه‌های متعدد و تنوع منویی زیادی که دارد، این امکان را برای دوستداران پیتزاهای متنوع و نوشیدنی‌ها و سس‌های متفاوت فراهم کرده که برای وعده‌های غذایی خودشان هر بار یک طعم و مزه جدید را امتحان کنند.

هر پیتزای این رستوران منحصر به فرد است و با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید پیتزای دلخواهتان را از منو شبدیز انتخاب کنید.

سخن پایانی

پیتزا از آن غذاهایی محسوب می‌شود که امتحان کردنش برای یک ‌بار به معنی اعتیاد همیشگی است؛ اما این عادت به پیتزا باعث نشده که دوستداران این غذا طعم‌های ثابتی را انتخاب کنند. چون رستوران‌های عرضه‌کننده این غذای فوری طعم‌ها و مزه‌های متنوعی را برای انواع پیتزاها در نظر گرفته‌اند و پیتزا دوستان با یک منوی غذایی جذاب روبرو هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو