دانلود کامل سریال حیثیت گمشده قسمت اول 1 با ترافیک رایگان

منبع: شبونه

5

1402/4/26

15:58


مجموعه «حیثیت گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در نمایش خانگی عرضه می شود. سجاد پهلوان زاده پیش از این سریال «سقوط» را کارگردانی کرده بود که تولید این سریال با اختلافات با ساترا نیز مورد توجه قرار گرفت و در نهایت اولین قسمت آن منتشر شد. قسمت اول سریال حیثیت گمشده دانلود قسمت اول …

مجموعه «حیثیت گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در نمایش خانگی عرضه می شود. سجاد پهلوان زاده پیش از این سریال «سقوط» را کارگردانی کرده بود که تولید این سریال با اختلافات با ساترا نیز مورد توجه قرار گرفت و در نهایت اولین قسمت آن منتشر شد.

دانلود کامل سریال حیثیت گمشده قسمت اول 1 با ترافیک رایگان

قسمت اول سریال حیثیت گمشده

دانلود قسمت اول سریال کیثیت گمشده

تهیه کننده مجموعه حیثیت گمشده محمدرضا منصوری است و بازیگرانی به همراه مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز و ستاره پسیانی با هنرمندی رحمان باقریان با حضور نادر فلاح و آرش فلاحت پیشه و بازیگر خردسال: آرشیدا درستکار در آن یافت می شود.

این روزها حیثیت گمشده مراحل اصلاح و صدور مجوز را طی می کند و به طور انحصاری از فیلمو پخش میشود. این سریال نیز مانند سری اول پهلوان زاده، مینی سریال است و تنوع تعداد قسمت های آن بسیار کمتر از ده قسمت است.

سجاد پهلوان زاده پس از اتمام اولین سریال خود مجموعه دوم خود را به عنوان کارگردان آغاز کرده است. برای پهلوان زاده که داستانی بی نظیر از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه ارائه کرد، به تجربه ای سخت و خاص تبدیل شد.

این کارگردان که کارهای معوقه محمدحسین مهدویان بود، از حضور مهدویان به عنوان نماینده و لباس رسالت بسیار استفاده کرده است.

عوامل سازنده

نویسنده سریال: احمد سلگی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: امیر ملک‌پور، طراح گریم: شهرام خلج، طراح جلوه های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر تولید: آرش صالحی، دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی، مدیر برنامه‌ریزی: محسن جعفرزاده، مدیر تدارکات: جواد باقری، منشی صحنه: الناز کوتی، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری و عکاس: مجید طالبی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو