دانلود قسمت سوم ۳ سریال مرداب با ترافیک رایگان

منبع: شبونه

3

1402/7/28

11:57


قسمت سوم 3 سریال مرداب منتشر شد سریال هیجان انگیزی که در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود و حالا قسمت سوم این مجموعه منتشر شده است که علاقمندان به این سریال می‌توانند آن را دانلود و تماشا کنند. دانلود قسمت سوم ۳ سریال مرداب دانلود با لینک مستقیم سریال مرداب توسط برزو نیک نژاد کارگردانی …

قسمت سوم 3 سریال مرداب منتشر شد سریال هیجان انگیزی که در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود و حالا قسمت سوم این مجموعه منتشر شده است که علاقمندان به این سریال می‌توانند آن را دانلود و تماشا کنند.

دانلود قسمت سوم ۳ سریال مرداب

دانلود با لینک مستقیم

سریال مرداب توسط برزو نیک نژاد کارگردانی شده است که مورد استقبال قرار گرفت آقای نیک نژاد در کارنامه کارگردانی خود سریال‌های دودکش ، دردسرهای عظیم ، پس از باران و آفتاب پرست را دارد که آخرین کار کارگردانی او آفتاب پرست برای شبکه نمایش خانگی بود و حالا به سراغ سریال جدیدی به نام مرداب آمده که برخلاف آفتاب پرست ژانر طنز ندارد.

دانلود قسمت سوم ۳ سریال مرداب با ترافیک رایگان

بازیگران شناخته شده‌ای در سریال مرداب بازی می‌کنند چهره‌هایی همچون مهدی هاشمی و الهام اخوان و حامد کمیلی و مجتبی پیرزاده و شهرام حقیقت دوست و ستاره پسیانی بازیگران سریال مرداب را تشکیل می‌دهند.

داستان سریال مرداب معمایی و اجتماعی است و در خلاصه داستان این سریال آمده است که آدم‌های کوچیک قدم‌هایشان هم کوچک است و به راحتی پاک خواهند شد و نیک نژاد در تولید سریال‌های معمایی از شگرد فراوانی استفاده می‌کند که نمونه آن را در سریال پس از باران دیده بودیم.

برخی از عوامل سریال «مرداب» عبارتند از تهیه‌کننده: محمد شایسته، کارگردان: برزو نیک‌نژاد، نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار، بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، برنامه ریز: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی، دستیار اول کارگردان: نوید صالحی، طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان و دستیار طراح صحنه: رشید حسینی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو