راه های رسیدن به عشق و معشوق دلخواه (12 قدم موثر)

منبع: تاپ ناز

3

1402/4/26

17:09


راه های رسیدن به عشق

اگر شما هم در این دنیای بزرگ احساس تنهایی میکنید و فکر میکنید که همه افراد به نیمه گم شده خود رسیده و سر و سامان پیدا کرده اند در این مقاله همراه ما باشید تا راه های رسید به عشق را برسی کنیم. شما هم ممکن است با شکست های عشقی زیاد یا آشنایی با افراد نامناسب درگیر بوده باشید و اکنون برای رسیدن به عشق خود دنبال راه حل بگردید.

علاوه بر این جنگیدن با تنهایی در کنار داشتن آرزوی زندگی بهتر، این روزها خیلی اذیت کننده میشود. اما تسلیم نشوید. شاید دلیل این تنهایی خود شما باشید و با رضایت خودتان آتش رسیدن به عشق واقعی در وجودتان خاموش شده است. هر چقدر هم تجربیات ناموفق قبلی برای رسیدن به عشقتان سخت و ناراحت کننده بوده است هنوز هم میتوانید به فردی که علاقه دارید برسید. فقط باید یک سری نکات را بدانید و بعضی اصول را در زندگی به کار بگیرید. در این مطلب این موارد را برسی میکنیم.

در ادامه 12 قدم برای رسیدن به عشق و معشوق را توضیح داده ایم.

مرحله ابراز عشق

یکی از مهم ترین مراحلی که اشتباه در آن جلوی رسیدن شما به عشقتان را میگیرد مرحله ابراز عشق است. این پدیده قبل از ازدواج دغدغه بسیاری از افراد بوده و حتی آنها را بعد از ازدواج هم رها نمیکند. برای رسیدن و نگه داشتن عشق خود باید ابراز عشق را درست یاد بگیرید. با این کار شما رنگ و بوی تازه به رابطه خود میدهید.

اما راه های رسیدن به عشق و ابراز علاقه فقط با خرج های زیاد و گرفتن کادوهای گران قیمت نیست. شما بدون هیچ هزینه سنگینی میتوانید به عشق خود برسید. اگر شما در پیاده کردن راه های ابراز علاقه به کسی که دوستش دارید ناتوان باشید. رابطه شما روز به روز سرد تر میشود و در این حالت رسیدن به عشق غیر ممکن خواهد بود.

Ways to love a virgo man e1661980786275

استفاده از کلمات مناسب

ابراز علاقه کردن به صورت کلامی برای خیلی از افراد کار سختی است. اما بهترین راه برای رسیدن به عشقتان میباشد. به طور کلی انسان ها به صورت ناخودآگاه فکر میکنند که طرف مقابلشان میداند که چقدر او را دوست دارند و به او اهمیت میدهند. اما حقیقت این است که باید این مطلب به صورت کلامی ابراز شود.

اگر کسی که به او علاقه دارید امروز خیلی مثبت است. این ويژگی را به او بگویید. اگر خیلی زیباست و عاشق او هستید به او بگویید. البته که نحوه ابراز احساسات هم مهم است، شما میتوانید با جملات ساده ای با محتوای تشکر کردن به خاطر همه چیز و سپاس گذاری از تمام زحمات او شروع کنید و جادوی کلمات را دست کم نگیرید.

از لحظاتی که با او میگذرانید لذت ببرید

وقتی از همه دقایقی که کنار عشقتان هستید لذت ببرید. زندگی شیرین تر میشود و به صورت خیلی خودکار ممکن است این اتفاق برای شما بیافتد و به عشقتان در همین لحظات برسید. شما باید یک کار را درست انجام دهید و آن فکر کردن به آن شخص و سپس درک کردن احساساتی که به او دارید و سپردن آنها به درون خودآگاهتان میباشد.

مطلب مشابه: قانون جذب عشق چیست و چطور کسی را عاشقمان است را جذب کنیم

عشقتان را باور کنید

این باور باید از اعماق درونتان باشد تا جواب دهد. باید احساس کنید که آن فرد همان کسی است که همیشه میخواستید و این موضوع به شما انگیزه و امید بیشتری برای رسیدن به عشقتان را میدهد. از نظر روانشناسی کسی که انتخابش را باور داشته باشد همه سختی هایی که برای رسیدن به او باید تحمل کند را خیلی راحت تر پشت سر میگذارد. شما باید این قضیه باور داشتن را به کسی که دوستش دارید هم منتقل کنید. این مورد یکی از بهترین راه های رسیدن به عشق است که متاسفانه کمتر کسی آن را در نظر میگیرد.

احساس عشق

باید این اجازه را به خود بدهید که عشق را با تمام وجود خود احساس کنید. این حس از زیباترین احساساتی است که میتوانید در طول زندگی تجربه کنید. اگر امکانش را دارید با گرفتن دست او یا بغل کردن کمک زیادی به بهتر شدن رابطه انجام داده اید. برای داشتن رابطه بهتر باید روی دانسته هایی که از او دارید سرمایه گذاری کنید. یک سرمایه گذاری مناسب مثل راه های ابراز عشق و علاقه است.

Dollarphotoclub 27108364 e1661980798982

اعتماد کردن

شما باید با پشت سر گذاشتن همه ترس هایی که در طول رسیدن به عشقتان به سراغتان می آید به رسیدن به این عشق ایمان داشته باشید. وقتی همه وجود شما درگیر رابطه و رسیدن به او باشد، این رابطه بهتر و قوی تر پیوند خواهد خورد. بعد از این که در رابطه احساس خود را به راحتی به زبان آوردید، آنگاه به آسانی میتوانید هر نوع مشکلی را با هم در میان بگذارید و این گونه رابطه هدفمند میشود و از پوچی نجات پیدا میکند.

مشورت کردن

به اعتماد داشتن اشاره کردیم. حالا به یکی از نشانه های اعتماد یعنی گرفتن مشورت میپردازیم. شما باید در مسائل مهم زندگی با او مشورت کنید. این کار باعث میشود بفهمد که نظرش برای شما مهم است. با این روش امکان ابراز احساست مثبت بین شما بیشتر میشود.

بخشیدن بهترین روش ابراز و رسیدن دوباره به عشق

سخاوت و بخشش بر اساس روانشناسی عشق باعث میشود طرف مقابل شما احساس دوست داشته شدن بکند و این کار مثل یک هدیه برای او میماند. همه چیز های خوبی که دارید را در نظر بگیرید و فکر کنید که طرف مقابل شما برای بدست آوردن آنها چه قدر نقش مهمی داشته است.

چیزهایی برای بخشیدن هستند که نشان دهنده بیشتر علاقه شما به او میشوند. مثل زمان، خاطرات و لحظه های بیاد ماندنی، آینده ، انرژی و در نهایت پول. همانطور که میبینید راه های رسیدن به عشق در پول خرج کردن و کادو دادن ها خلاصه نمیشود.

مطلب مشابه: نشانه های شکست رابطه + چطور بفهمیم که رابطه به پایان رسیده و شکست خورده

راه رسیدن به عشق را خودتان درست کنید

شما برای این کار باید کار های زیادی انجام دهید، از جمله داشتن هدف های بلند مدت و کوتاه مدت. برسی احساسات مختلفی که درون شما جریان دارد و مشورت گرفتن درباره مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم میکنید و همچنین پیدا کردن راه های که بتوانید از کمک دیگران هم استفاده کنید. تمامی این موارد برای رسیدن به عشق شما نقش سازنده ای میتواند داشته باشد. اجازه دهید نشانه های عشق در زندگی شما جریان پیدا کند. بهترین راه برای رسیدن به عشق همین مشاهده شدن اشتیاق شما در زندگی است.

راه های خالصانه

فردی که شما مورد عشق و تحسین خود قرار میدهید، احساس قدرت میکند و همین قدرت شعله های آتش عشق را بیشتر بر افروخته خواهد کرد. شما باید برای آن شخص ارزش قائل شوید. چیزی با ارزش تر از یک رابطه خوب عاشقانه وجود ندارد. این یکی از راه های موثر رسیدن به عشق است که روی روابط عاطفی تاکید زیادی میشود. احساس شادی با هیچ پولی خریده نمیشود و اگر خانه ای عشق نداشته باشد، هر چقدر هم لوکس و بزرگ باشد خالی احساس میشود.

مصمم بودن

شما باید این تصمیم را بگیرید که از صمیم قلب میخواهید به عشق خود برسید. بعد باید به این تصمیم متعهد باشید. گاهی وقت ها بستن این تعهد نیاز به باز کردن زخم های قدیمی دارد. مثلا باید به مشاور مراجعه کنید یا خاطرات قدیمی را ورق بزنید. باید با گذشته کنار بیایید و در نهایت آن را در پشت سر خود رها کنید. اینگونه امید جایگزین ترس برای رسیدن به عشقتان میشود.

شما باید برای خودتان توضیحی داشته باشید که چرا عشق این فرد خاص باعث خوشبختی شما میشود. پس متعهد شدن برای رسیدن به عشقتان نیازمند تجزیه تحلیل و جست و جو است. ای کار را باید متفاوت از روش های نصفه و نیمه گذشته انجام دهید. تمایلات و نیازهای خود را در مسیر رسیدن به عشق برسی کنید. باید ببینید کدام ويژگی های او علاوه بر این که شما را عاشق خودش کرده است. باعث نمیشد به فرد بهتری تبدیل شوید.

وقتی جواب این گونه از سوالات را بدانید قلب و ذهن شما برای رسیدن به عشق به صورت هدفمندی متمرکز میشوند و این کار بر درک متقابل و هیجان مبتنی است. البته انتظارات منطقی و واقع بینانه ای در این راه داشته باشید. شما نباید او را بی عیب و نقص تصور کنید و با دیدن عیبی در او همه مسیری که طی کردید و باید در ادامه طی کنید را زیر سوال ببرید. باید برای عیب های عشقتان هم آماده باشید.

با خودتان ارتباط برقرار کنید

شاید شما هم تا الان این حرف را شنیده باشید که نمیتوانید کسی را دوست داشته باشید وقتی که خودتان را دوست ندارید، با این وجود چگونه میخواهید به کسی برسید که به او علاقه دارید. این جمله همه چیز را زیر سوال میبرد که جمله غلطی هم نیست، احساسی که نسبت به خودتان دارید، تاثیر زیادی بر موفقیت شما برای رسیدن به عشقتان میگذارد.

پس رسیدن به عشق یک نیت درونی میخواهد که ارتباط عمیق تر با خودتان میطلبد و این که خودتان را قبول داشته باشید نقش زیادی در این راه بازی میکند. شما باید اول از همه برای خودتان وقت بگذارید و یاد بگیرید که علاوه بر توجه به نیاز های خود، برطرف کردن آنها را در اولویت قرار بدهید. شما باید حداقل روزی یک ساعت را برای خودتان داشته باشید تا به کاری که علاقه دارید بپردازید.

مطلب جالب: جملات ابراز علاقه به همسر + اس ام اس های ابراز محبت مستقیم و غیر مستقیم به عشق

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو