روبیکا به ازای هر بازدید چقدر پول می‌دهد؟

منبع: فوت و فن

3

1402/4/27

09:45


یکی از بزرگترین و موفق ترین سوپراپلیکیشن های ایرانی روبیکا است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران می‌گذارد، در ادامه به بررسی این برنامه می‌پردازیم و سعی می‌کنیم به سوال روبیکا به ازای هر بازدید چقدر پول می‌دهد پاسخ دهیم.

روبیکا به ازای هر بازدید چقدر پول می‌دهد؟

یکی از بزرگترین و موفق ترین سوپراپلیکیشن های ایرانی روبیکا است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران می‌گذارد، در ادامه به بررسی این برنامه می‌پردازیم و سعی می‌کنیم به سوال روبیکا به ازای هر بازدید چقدر پول می‌دهد پاسخ دهیم.

پیام‌رسان روبیکا

پیام رسان ها یکی از پراستفاده ترین برنامه ها است که کاربران زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند، این پیام رسان ها قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران می‌گذارند تا بتوانند از طریق آنها با دوستان و نزدیکان خود ارتباط برقرار کنند، در چنین شرایطی یکی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت یک پیام رسان امکانات و قابلیت های آن است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در حال حاضر اپلیکیشن روبیکا برای ایفون و اندروید و همچنین نسخه وب در دسترس کاربران قرار دارد، روبیکا در بخش پیام رسان خود توانسته ویژگی های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار بدهد که در ادامه به بررسی بخشی از آنها می‌پردازیم.

  • تماس صوتی : این پیام رسان به شما کمک می‌کند تا با کاربران مختلف تماس صوتی با سرعت فوق‌العاده ای داشته باشید،
  • تماس تصویری : اپلیکیشن روبیکا به شما این امکان را می‌دهد تا با پایین ترین سرعت اینترنت بتوانید تماس‌های صوتی با کیفیتی برقرار کنید، برای این کار نیازی به اینترنت پرسرعت ندارید، تنها کافی است به اینترنت متصل شده و از این ویژگی استفاده کنید.
  • ارسال فایل تا حجم 2 گیگابایت : یکی از بهترین ویژگی های روبیکا که این اپلیکیشن را نسبت به باقی پیام رسان ها متمایز می‌سازد قابلیت ارسال فایل است، شما می‌توانید فایل های سنگین تا حجم 2 گیگابایت را به راحتی در اپلیکیشن روبیکا ارسال کنید.

روبینو

شبکه های مجازی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته، این اپلیکیشن‌ها نیز قابلیت های بسیاری دارند که می‌تواند برای کاربران جالب باشد، یکی از معیار های انتخاب درست این اپلیکیشن‌ها امنیت اطلاعات کاربران و همچنین کنترل محتواها در چهارچوب موارد اخلاقی و انسانی است، روبیکا در این موارد به خوبی عمل کرده است، روبینو یکی از بخش های روبیکا است که مربوط به فضای مجازی برای کاربران است، در روبینو شما می‌توانید محتواهای خود را به صورت عکس و ویدیو به اشتراک بگذارید، کاربران می‌توانند به محتوای شما دسترسی داشته و نظرات خود را با شما به اشتراک بگذارند، روبینو همچنین قابلیت‌های متنوعی برای کاربران خود در نظر گرفته است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • قابلیت گذاشتن وضعیت : شما می‌توانید در صفحه شخصی خودتان در روبینو وضعیت های مختلفی را به صورت عکس یا ویدیو به اشتراک بگذارید، آن‌ها در 24 ساعت در دسترس کاربران شما قرار دارند، بعد از آن به صورت خودکار از صفحه حذف خواهد شد.
  • شخصی کردن حساب کاربری : در بخش روبینو شما می‌توانید صفحه خود را به صورت شخصی در آورید تا تنها کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

اینترنت رایگان برای روبیکا

میزان مصرف اینترنت برای شبکه‌های اجتماعی مختلف متفاوت است، شما برای تماشای محتوای اپلیکیشن‌ها هزینه‌ای برای اینترنت پرداخت ‌می‌کنید، اما در روبیکا این موضوع کاملا متفاوت است، حجم مصرفی اینترنت روبیکا برای کاربران ایرانسل و همراه اول رایگان است، در این صورت شما برای استفاده از روبیکا و تمام بخش های آن مانند روبینو و پیام رسان هزینه ای پرداخت نمی‌کنید، اما این ویژگی فقط برای اینترنت ایرانسل و همراه اول در نظر گرفته خواهد شد.

نحوه کسب درامد از روبیکا:

سوپر اپلیکیشن روبیکا به تازگی قابلیت کسب درامد از روبیکا را فراهم کرده است، یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران این روزها در رابطه با روبیکا می‌پرسند این است که روبیکا به ازای هر بازدید چقدر پول می‌دهد؟ در این بخش سعی می‌کنیم به پاسخی برای این سوال و همچنین سوالات رایج در مورد کسب درامد از روبیکا برسیم.

از چه بخش هایی می‌توانم درامد کسب کنم ؟

در حال حاضر کسب درامد در هر دو قسمت اپلیکیشن روبیکا یعنی روبینو و پیام رسان فعال است، شما می‌توانید از طریق اشتراک محتوای جذاب و گرفتن بازدید به درامد خوبی در این دو بخش برسید، در بخش روبینو شما با اشتراک گذاری محتوا می‌توانید بازدید‌های زیادی از کاربران خود بگیرید و در این صورت مبلغی برای شما در نظر گرفته خواهد شد، اما در بخش پیام رسان روش کسب درامد کمی متفاوت است، این درامد از طریق میزان دانلود محتوای کانال یا گروه شما توسط کاربران محاسبه خواهد شد.

نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که روبیکا در حال حاضر مبلغ مشخصی را برای هر بازدید یا دانلود تعیین نکرده است، پس برای اینکه بتوانید درامد خوبی از این طریق داشته باشید باید سعی کنید کاربران زیادی را در کانال یا صفحه مجازی خود در روبینو جذب کنید، هرچه تعداد کاربران شما بیشتر باشند میزان دانلود یا تماشای محتواهای شما بیشتر خواهد بود.

می‌توانم از محتوای تکراری اینستاگرام برای کسب درامد استفاده کنم؟

یکی دیگر از سوالاتی که در رابطه با بخش کسب درامد روبیکا پرسیده می‌شود این است که می‌توان از محتواهای اینستاگرام و یا شبکه های مجازی دیگر برای کسب درامد استفاده کرد؟ متاسفانه تا به الان روبیکا در مورد کپی رایت و قوانین مربوط به آن صحبتی نکرده، پس نمی‌توانیم به طور قطعی در مورد این موضوع صحبت کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو