بهترین گجت های گیمینگ ؛ معرفی گجت های جذاب مخصوص بازی

بهترین گجت های گیمینگ ؛ معرفی گجت های جذاب مخصوص بازی


منبع: تکراتو

3

1402/4/29

13:46


استفاده از بهترین گجت های گیمینگ هنگام بازی برای گیمرها از اهمیت بالایی برخوردار است. این گجت‌ها باعث می‌شوند که از حداکثر پتانسیل‌های بازی بهره‌مند شوید و تجربه گیمینگ لذت‌بخشی داشته باشید.

بهترین گجت های گیمینگ ؛ معرفی گجت های جذاب مخصوص بازی

استفاده از بهترین گجت های گیمینگ هنگام بازی برای گیمرها از اهمیت بالایی برخوردار است. این گجت‌ها باعث می‌شوند که از حداکثر پتانسیل‌های بازی بهره‌مند شوید و تجربه گیمینگ لذت‌بخشی داشته باشید.

امروزه گوشی‌های هوشمند هم از نظر نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری بسیار پیشرفت کرده‌اند و می‌توان برای انجام انوع کارهای مختلف مخصوصا گیم به‌خوبی روی آنها حساب کرد. در کنار پیشرفته شدن گوشی‌ها باید اشاره کرد که بازی‌های موبایلی گرافیکی جذابی نیز برای این بستر عرضه شده‌ است.

صنعت بازی موبایلی انواع مختلفی از بازی‌های آنلاین و آفلاین را عرضه کرده و اتفاقا مورد توجه بسیاری از کاربران نیز قرار گرفته است. در دسترس بودن موبایل در کنار پیشرفته و هوشمند شدن آن باعث شده به یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای بازی تبدیل شود.

البته شاید اجرای انواع بازی‌ها با گوشی کار راحتی نباشد، اما می‌توان با خرید بهترین گجت های مخصوص بازی کار را راحت‌تر کرد و از بازی با گوشی لذت برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی 2023

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بهترین گجت های گیمینگ

با توسعه بیشتر بازی‌ها و دسترسی آسان کاربران به پلتفرم‌هایی که بازی‌ها را اجرا می‌کنند، صنعت گیمینگ هم رشد چشمگیری را تجربه کرد. اگر شما هم از عاشقان گیم هستید و قصد دارید تجربه بهتری را هنگام بازی کردن به دست آورید، بهترین گجت های گیمینگ برای بازی می‌توانند به شما کمک کنند. در ادامه تعدادی از بهترین‌ گجت های مخصوص گیمینگ را معرفی می‌کنیم که می‌توانند بازی شما را لذت بخش و حرفه‌ای کنند.

هدست گیمینگ

بهترین گجت های گیمینگ

بهترین گجت های گیمینگ

یکی از لوازم گیمینگ حرفه‌ای، هدست‌های مخصوص بازی هستند. بدون شک، صدا نقش مهمی در تجربه بازی دارد. شنیدن با کیفیت و دقیق صدای بازی می‌تواند شما را وارد دنیای گیم کند و تجربه‌ای جدید را برای شما به ارمغان بیاورد. به همین دلیل است که هدست‌های مخصوص بازی از انتخاب‌های اول گیمرها هستند.

این محصولات قادرند ریزترین صداهایی که در بازی وجود دارند را هم به گوش شما برسانند، بنابراین می‌توانید با شنیدن صدای پا دشمن در بازی‌های آنلاین نتیجه را به کلی عوض کنید.

ویژگی دیگری که این لوازم گیمینگ حرفه‌ای به شما ارائه می‌دهند، میکروفون است. هدست‌ها به یک میکروفون خارجی مجهز هستند که نزدیک دهان قرار می‌گیرد و به کمک آن می‌توانید در گیم روم‌ها شرکت کنید یا به استریم بپردازید. اگر به بازی‌های آنلاین علاقه دارید و به جزئیات صدای بازی اهمیت می‌دهید، هدست گیمینگ می‌تواند یکی از لوازم ضروری برای شما باشد.

هدست‌ واقعیت مجازی

بهترین گجت های گیمینگ

یکی از گجت‌هایی که در دنیای گیم سر و صدای زیادی به پا کرد، هدست واقعیت مجازی بود. شما با تهیه یکی از این هدست‌ها می‌توانید به تجربه بازی‌های واقعیت مجازی بپردازید و در پلی‌لیست بازی‌های خود تنوع ایجاد کنید.

هدست‌ واقعیت مجازی می‌تواند حس و حال جدیدی را از دنیای بازی‌های کلاسیک، فیلم‌ها و موارد دیگر به مخاطبین و گیمرها القا کند. واقعیت مجازی روشی جذاب برای سفر در عالم تخیل با استفاده از چیزی بیش از قدرت فناوری است.

هدست واقعیت مجازی و ردیابی حرکت VR به شما این امکان را می‌دهد تا به اطراف یک فضای مجازی نگاه کنید، گویی انگار واقعا در آنجا هستید، یا یک بازی را انجام دهید به طوری که انگار شما آن شخصیت هستید که بازی می‌کنید.

کاور انگشتی

بهترین گجت های مخصوص بازی

بهترین گجت های مخصوص بازی

کاور انگشتی ضد عرق است و محصولی تخصصی برای گیمرهای موبایل به حساب می‌آید. بازی کردن روی صفحه موبایل، کاربر را با چالش‌هایی روبه‌رو می‌کند که یکی از این چالش‌ها، راحت نبودن بازی با انگشت‌ها روی صفحه تاچ به صورت مداوم و پیوسته است.

دستکش‌های انگشتی ضد عرق گیمینگ به شما کمک می‌کنند تا بدون نگرانی از بابت عرق کردن و سر خوردن انگشت‌ها روی صفحه موبایل بتوانید ساعت‌ها بازی کنید.

این کاور انگشتی با تمامی انگشت‌ها سازگار است و برای همه افراد مناسب است. با کاورهای انگشتی بدون ایجاد حساسیت و ناراحتی برای پوست، عمل تاچ را به طور قطعی و صد درصدی می‌توان روی صفحه موبایل انجام داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

ماوس پد و شارژر وایرلس

بهترین گجت های گیمینگ

ماوس پد و شارژر وایرلس گیمینگ یکی از وسیله‌های جالبی است که هم طراحی زیبا و ساده‌ای دارد و هم کاربردهایی متفاوت. یک ماوس پد مناسب برای گیمرها بسیار ضروری است، زیرا سلامت ماوس و دستان شما را تضمین می‌کند. از طرفی داشتن شارژر برای گیمرها که مدام در حال استفاده از موبایل‌ خود هستند، بسیار ضروری است.

ماوس پد را می‌توان از طریق کابل USB شارژ کرد. از طرفی برقراری ارتباط این موس پد با گوشی‌های موبایل به راحتی صورت می‌گیرد و بدون نیاز به نصب نرم افزار به دستگاه متصل خواهند شد. بنابراین می‌توانید گوشی موبایل‌ را به‌صورت وایرلس روی پد ضدخش ماوس‌پد شارژ کنید.

گیره Gaming Clip

بهترین گجت های گیمینگ

گجت های گیمینگ

گیره Gaming Clip می‌تواند یکی از جایگزین‌های پایه تلفن همراه برای گیمرها باشد و برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که می‌خواهند گوشی هوشمند خود را به دسته بازی متصل و نزدیک کنند. گیره‌های بازی هم به دستگاه و هم به دسته متصل می‌شوند. این گیره‌ها به دسته‌های بازی متصل می‌شوند تا گوشی هوشمند شما ثابت و نزدیک شما باشد.

اگر از کنترل‌کننده‌های شخص ثالث خاصی استفاده می‌کنید، پیدا کردن یک Gaming Clip با اندازه عالی ممکن است دشوار باشد. البته جای نگرانی نیست؛ چرا که بسیاری از کنترل کننده‌ها برای اندازه و مقیاس دسته‌های بازی، از تولید کنندگان فعلی کنسول الهام می‌گیرند. صرف نظر از این، Gaming Clip گوشی هوشمند شما را در هنگام بازی ایمن کرده و از طرفی تمام لوازم جانبی را به یکدیگر متصل می‌کند.

هندزفری گیمینگ

هندزفری گیمینگ که یکی از بهترین گجت های مخصوص گیمینگ است، علاوه‌ بر طراحی متفاوت، خاص و ارگونومیک برای استفاده طولانی، دارای ویژگی‌هایی است که آن‌ را برای استفاده در بازی‌ها بیش از پیش کارآمد کرده است. هندزفری گیمینگ در مقایسه با هندزفری‌‌های معمولی از قابلیت‌های به‌روزتری در انتقال داده‌های صوتی بهره می‌برد.

اگر قصد دارید هنگام بازی، صدا را به بهترین شکل ممکن بشنوید، نیاز است تا از هندزفری گیمینگ استفاده کنید. نکته مهمی که باید به منظور خرید هندزفری گیمینگ به آن توجه کنید، پارامتر لتنسی یا تاخیر است. تاخیر و لتنسی بالا باعث می‌شود تا صدای بازی دیرتر به گوش شما برسد. این مسئله می‌تواند هنگام تجربه بازی با گوشی هوشمند آزاردهنده باشد. بنابراین، خرید یک هندزفری گیمینگ مناسب در تجربه و اجرای بهتر بازی نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2023

بهترین هدست های گیمینگ بازار

کیبورد گیمینگ

بهترین گجت های گیمینگ

بهترین گجت های گیمینگ

یکی از مهم‌ترین گجت‌ها برای گیمرهای PC، کیبورد مناسب است. با پیشرفت صنعت گیم کیبوردهای گیمینگ بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و با قیمت مناسبی به بازار وارد شدند.

شرکت‌های تولید کننده‌ تجهیزات کامپیوتر با هدف قرار دادن گیمرها و بازاریابی صحیح، قابلیت‌هایی مثل نورپردازی‌های RGB، طراحی‌های جذاب، سوییچ‌های رنگی حرفه‌ای با کاربردهای متنوع را ارائه دادند و توانستند کیبورهای گیمینگ را به محبوبیتی که امروز دارند، برسانند.

کیبوردهای گیمینگ از بهترین گجت های مخصوص بازی هستند که شما می‌توانید آنها را تهیه کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

ماوس گیمینگ

بهترین گجت های گیمینگ

موس گیمینگ که یکی از بهترین گجت ها برای بازی است، اغلب دارای چند دکمه اضافه است که می‌توان از آن برای کنترل کردن حساسیت ماوس، تغییر پروفایل ماوس و اسنایپر مود استفاده کرد. داشتن کابل بلند (در صورت سیمی بودن) و امکان تغییر وزن ماوس، می‌تواند به شما کمک کند تا از بازی لذت بیشتری ببرید.

یک ماوس گیمینگ خوب در هنگام اجرای بازی، تاثیر زیادی دارد. راحتی موس در دست باعث می‌شود که دقت بیشتری در حرکات سریع داشته باشید. این تفاوت زمانی بیشتر به چشم شما می‌آید که بازی‌های سبک شوتر را با یک ماوس مناسب امتحان کنید. همچنین داشتن یک ماوس‌پد با کیفیت، تجربه گیمینگ مناسب‌تری را در اختیار شما می‌گذارد.

دسته بازی

بهترین گجت های گیمینگ

گجت مخصوص بازی

دسته بازی یکی از بهترین گجت های گیمینگ است. شاید هنگام انجام بازی‌ بر روی گوشی، دسترسی به تمامی دکمه‌های موجود روی صفحه لمسی کار سختی باشد، در چنین شرایطی می‌توان به سراغ دسته بازی رفت و از این گجت‌ استفاده کرد. در واقع دسته بازی باعث می‌شود هنگام تجربه بازی‌های مختلف، حس و حال مشابه با کنسول را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

پایه نگهدارنده موبایل

یکی از بهترین گجت ها برای بازی که باعث می‌شود شما تجربه بسیار لذت بخشی هنگام بازی داشته باشید، پایه نگهدارنده موبایل است. این وسیله بسیار ساده، اما کاربردی است و به کسانی که با گوشی خود زیاد بازی می‌کنند توصیه می‌شود که حتما آن را داشته باشند.

اینکه به مدت طولانی گوشی خود را در دست داشته باشید و بازی کنید، کمی سخت است. در عوض، استفاده از پایه نگهدارنده گوشی هوشمند کار را برای شما آسان می‌کند. شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را روی این پایه‌ها قرار داده و با دسته بازی/کنترلر، شروع به بازی کنید.

از طریق پایه نگه‌دارنده موبایل که یکی از بهترین گجت ها برای بازی است، می‌توانید گوشی ‌را ثابت و بدون حرکت نگه دارید و به‌راحتی سایر لوازم جانبی را نیز به آن متصل کنید.

خنک کننده گوشی

بهترین گجت های گیمینگ

بهترین گجت های گیمینگ موبایلی

خنک کننده گوشی موبایل یکی دیگر از بهترین گجت های گیمینگ است که خرید آن به‌منظور سالم ماندن گوشی در دراز مدت توصیه می‌شود. وقتی که با گوشی خود مشغول بازی کردن هستید بدون شک گوشی شما داغ می‌شود؛ پس باید به فکر خنک کردن آن باشید تا مشکلی برای آن ایجاد نشود. زیرا گرما می‌تواند به قسمت‌های مختلف موبایل آسیب وارد کند.

پس بهتر است هنگام بازی از طریق یک خنک کننده گوشی موبایل دمای گوشی خود را کنترل کنید تا بخش‌هایی چون باتری، تراشه و حتی نمایشگر خراب نشوند. وجود خنک کننده زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که شما زیاد با گوشی خود بازی کنید.

خنک کننده با به جریان انداختن هوا و ایجاد باد خنک باعث می‌شود دمای گوشی کاهش یابد. این گجت علاوه‌بر اینکه از خراب شدن گوشی جلوگیری می‌کند،‌ می‌تواند با تنظیم دما، به اجرای بهتر بازی نیز کمک کند. خنک کننده گوشی موبایل در اندازه استاندارد تولید می‌شود و به‌راحتی بر روی گوشی قرار می‌گیرد. خنک کننده‌ها معمولا با گوشی‌های مختلف در اندازه‌های مختلف نیز سازگار هستند.

کابل‌های آداپتور

این کابل‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید بسته به نیاز خود از آنها استفاده کنید. اگر تلویزیون یا مانیتور غیرهوشمندی دارید و می‌خواهید بازی‌های موبایلی را روی آن انجام دهید، به یک کابل HDMI نیاز دارید. یافتن این کابل آسان بوده و یک راه آسان برای بهبود پخش صدا و تصاویر بازی از طریق یک نمایشگر بزرگ‌تر است.

کابل‌های آداپتور اترنت بسیار مهم‌تر از آداپتورهای HDMI هستند، پس اگر در حال انجام بازی‌های موبایل تک نفره هستید، ممکن است کابل آداپتور اترنت برای شما اهمیتی نداشته باشد. در حالت تک نفره، کمی تاخیر باعث ایجاد مشکلات اساسی نمی‌شود، اما در بازی‌های چند نفره آنلاین، اتصال سریع‌تر می‌تواند تعیین کننده شکست یا پیروزی شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون

پاوربانک

گوشی‌های هوشمند همیشه مشکل باتری دارند. اجرای بازی‌ها می‌تواند به‌سرعت شارژ گوشی را خالی کند. البته کاربران از گوشی هوشمند خود، تنها برای بازی استفاده نمی‌کنند و نیاز دارند تا همواره گوشی آنها شارژ باشد.

پاور بانک‌ها مشکل مصرف باتری را در هنگام بازی حل می‌کنند و دیگر لازم نیست نگران اتمام شارژ باتری گوشی خود در حین بازی باشید. به کمک پاوربانک در هرجایی و حتی در حال حرکت نیز می‌توانید گوشی خود را همواره شارژ نگه دارید.

پاوربانک‌های با ظرفیت بالا می‌توانند به قدرت یک باتری ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برسند و بسیاری از آن‌ها بیش از ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارند. پاوربانک یک ابزار ضروری برای همه کاربران گوشی هوشمند و به‌ویژه گیمرهای موبایل است و هر کاربری قطعا به آن نیاز خواهد داشت.

سوالات متداول

بهترین گجت ها برای بازی کدام‌ها هستند؟

با توجه به اینکه شما به چه سبکی از بازی علاقه دارید، گجت گیمینگ مورد نیاز شما می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی استفاده از خنک کننده گوشی، پایه نگهدارنده موبایل، کاور انگشتی و هدفون گیمینگ می‌تواند تجربه بهتری را ایجاد کند.

آیا استفاده از بهترین گجت های گیمینگ تجربه بازی بهتری را به همراه دارد؟

بله؛ گیمرها و افرادی که زمان زیادی را به بازی اختصاص می‌دهند، به‌خوبی می‌دانند که استفاده از گجت های مخصوص بازی تا چه اندازه می‌تواند تجربه گیمینگ را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین گجت های گیمینگ برای بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو