سفر به رامسر | راهنمای کامل سفر به شهر رامسر

سفر به رامسر | راهنمای کامل سفر به شهر رامسر


منبع: پلازا

3

1402/4/29

14:51


سفر به رامسر | راهنمای کامل سفر به شهر رامسر

یکی از گزینه‌های مناسب برای سفر تابستانی در داخل کشور که از اماکن بسیار دیدنی و سرسبز بهره‌مند باشد سفر به رامسر است. رامسر که در استان مازندران واقع شده به خاطر زیبایی بی حد و اندازه‌اش به عروس شهرهای شمالی شهرت پیدا کرده. شهر رامسر به خاطر جاهای دیدنی و مراکز تفریحی متنوعی که دارد در همه ماه‌های سال میزبان تعداد بسیاری از گردشگران است این شهر به ساحل زیبای خزر و به جنگل‌های انبوه مازندران دسترسی دارد. در راهنمای سفر به رامسر برایتان شرح خواهیم داد که چگونه می‌توانید به این شهر زیبا سفر کرده و شما را با جاهای دیدنی رامسر آشنا خواهیم کرد، راهنمای سفر به شهر رامسر مجموعه اطلاعاتی کامل برای یک گردشگری بی‌نقص است.

رامسر از جمله سرسبزترین و زیباترین شهرهای استان مازندران است که از لحاظ جغرافیایی از شرق به تنکابن، از غرب به جلگه رودسرف از جنوب به کوه‌های البرز و از شمال به دریای خزر محدود می‌شود.

این شهر از جاذبه‌های طبیعی بسیار رویایی برخوردار است. کنار جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های تاریخی هم وجود دارند که از دیدن آنها لذت خواهید برد. در ادامه راهنمای سفر یک روزه به رامسر شما را با جاذبه‌های دیدنی این شهر، مراکز تفریحی و مراکز خرید رامسر بیشتر آشنا خواهیم کرد.

برای سفر به رامسر داشتن کمی اطلاعات درباره این شهر لازم و ضروری است. مثلا نیاز است بدانید که برای رسیدن به رامسر بهترین مسیر چه مسیری است؟ چه فصلی مناسب سفر به شهر رامسر می‌باشد؟ وسایل مورد نیاز برای مسافرت به رامسر چه وسایلی هستند؟ علاوه بر اینها شما باید نسبت به هزینه سفر نیز اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید با یک برنامه‌ریزی مدیریت شده از سفر خود لذت ببرید.

تا انتهای این مطلب همراه ما باشیدتا هر آنچه را برای سفر به رامسر نیاز است بدانید در اختیارتان قرار دهیم.

فهرست مطالب

راهنمای کامل سفر به شهر رامسر

از آنجایی که رامسر یکی از شهرهای توریستی ایران و دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است باعث شده تا تبدیل به یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری در داخل ایران شود.

مردم این شهر زیبا عموماً از قوم گیلک هستند و به همین دلیل زبان مردم این شهر گیلکی است.

اقتصاد شهر رامسر عموماً بر پایه گردشگری، باغداری، کشاورزی و ماهیگیری می‌چرخد و مردم این شهر با انجام این فعالیت‌ها سعی می‌کنند تا چرخه اقتصاد منطقه خود را به گردش درآورند.

آب و هوای مطبوع و دلنشین رامسر و موضوعی که باعث شده رامسر عروس شهرهای شمالی نام بگیرد این است که این شهر در میانه کوه، جنگل و دریا واقع شده. بنابراین اگر قصد دارید با راهنمای سفر به رامسر سفری یک روزه یا حتی چند روزه به این شهر زیبا داشته باشید با ما همراه شوید.

درباره رامسر

راهنمای سفر به رامسر/ سفر از تهران به رامسر

معرفی شهر رامسر

رامسر شهری زیبا واقع در غرب استان مازندران و شرق استان گیلان است که جزء مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران به شمار می آید.

رامسر دارای هوایی ییلاقی و خنک است و این هوای خنک را مدیون جنگل‌های کوهستانی وسیعی است که این شهر زیبا را در بر گرفته‌اند.

وقتی به رامسر سفر می‌کنید با زیبایی‌ها و جاذبه‌های متنوعی روبرو هستید، از جنگل گرفته تا آبشارها، کوهستان، روستای تاریخی، دشت‌های سرسبز، مسیرهای جنگلی منتهی به برخی مکان‌های تاریخی.

جمعیت رامسر بالغ بر 67 هزار نفر می‌باشد و این شهر متشکل از سه شهر و 300 آبادی و روستاست.

آب و هوای رامسر

راهنمای سفر به شهر رامسر/ بهترین زمان سفر به رامسر

آب و هوای رامسر

رامسر از جمله شهرهای خوش آب و هوای توریستی ایران است که در فصل‌های مختلف دارای آب و هوای متفاوتی می‌باشد.

در ادامه برایتان شرح خواهیم داد که آب و هوای رامسر در هر یک از چهار فصل سال چگونه است و با اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می‌دهیم به راحتی خواهید توانست وسایل مورد نیاز برای سفر به رامسر را در هر یک از چهار فصل سال همراه خود داشته باشید تا از سفر خود به این شهر زیبای شمالی لذت ببرید.

آب و هوای رامسر در فصل بهار

راهنمای سفر به رامسر/ بهترین زمان سفر به رامسر

رامسر در فصل بهار

در این فصل زیبا می‌توانید عطر گل و باران را با تمام وجود در رامسر احساس کنید.

در واقع بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به رامسر است. فروردین ماه رامسر با مه غلیظش زیبایی و جذابیت بسیاری دارد و در اردیبهشت ماه شاهد عطر شکوفه‌ها خواهید بود خرداد رامسر آفتاب نسبتاً خوبی در این شهر می‌تابد و گرمای زیادی ندارد.

آب و هوای رامسر در فصل تابستان

راهنمای سفر به شهر رامسر/ سفر به رامسر با اتوبوس

رامسر در فصل تابستان

تابستان رامسر هم مانند بسیاری شهرهای شمالی دیگر شرجی است و به همین خاطر افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند در تابستان با سفر به رامسر بیشتر در مناطق جنگلی این شهر اقامت کرده و از دریا دوری کنند.

آب و هوای رامسر در فصل پاییز

راهنمای سفر به رامسر/ وسایل مورد نیاز برای سفر به رامسر

فصل پاییز رامسر

پاییز هزار رنگ رامسر فصل بارش‌های لحظه‌ای، یکی دیگر از مناسب‌ترین فصل‌ها برای سفر به رامسر می‌باشد.

آب و هوای رامسر در فصل زمستان

راهنمای سفر به شهر رامسر/ هزینه سفر به رامسر

زمستان در رامسر

زمستان‌های رامسر هوا سرد و نمدار است و گاهی شاهد بارش برف در شهر خواهید بود بنابراین اگر قصد سفری زمستانی به رامسر داشته باشید حتما وسایل مورد نیاز برای سفر به رامسر در فصل زمستان را همراه خود داشته باشید.

بهترین فصل سفر به رامسر

راهنمای سفر به رامسر/ شهرهای قبل از رامسر

زمان مناسب سفر به رامسر

اگر در راهنمای سفر به شهر رامسر به دنبال این هستید که بدانید بهترین زمان سفر به رامسر کدام یک از چهار فصل سال است باید بگوییم که تمام فصول سال در رامسر زیبایی‌های خاص خود را دارد مثلاً زمانی که در بهار یا تابستان به رامسر سفر می‌کنید هر یک از ناحیه‌ها و روستاهایی که در این شهر به عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌کنید برای مثال شهرهای اطراف رامسر یا شهرهای قبل از رامسر و حتی نزدیک‌ترین شهر گیلان به رامسر در هر یک از فصول سال دارای آب و هواهای متفاوتی هستند.

اما با تمام این اوصاف و به طور کلی در ابتدای بهار و اوایل پاییز مناسب‌ترین زمان برای سفر به رامسر می‌باشد.

چگونه به رامسر سفر کنیم؟

راهنمای سفر به شهر رامسر/ هزینه سفر به رامسر

چگونه به رامسر سفر کنیم؟

یکی از مهمترین مواردی که باید در سفر به رامسر بتوانید به درستی آن را مدیریت کنید هزینه سفر به رامسر می باشد. برای این منظور باید بتوانید یکی از بهترین راه‌ها و روش‌ها را (هواپیما، قطار، اتوبوس یا ماشین شخصی) به عنوان وسیله ای که می خواهید با آن به رامسر سفر کنید را انتخاب نمایید.

هر یک از این راه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و کاملا سلیقه‌ای می باشد. در ادامه این راهنما برایتان خواهیم گفت که با انتخاب هر یک از این روش‌ها برای سفر به رامسر چقدر باید هزینه کرده و هر یک از آنها چقدر زمان می برند تا شما را به مقصد برسانند.

سفر به رامسر با هواپیما

راهنمای سفر به رامسر/ سفر از تهران به رامسر

هزینه سفر به رامسر با هواپیما

خوشبختانه رامسر از آن دسته شهرهای شمالی است که به فرودگاه مجهز است. فرودگاه رامسر در بخش جنوب شرقی این شهر شمالی واقع شده که تمامی پروازها به صورت رفت و برگشت به شهرهایی همچون تهران و مشهد را ارائه می‌دهد.

اگر تصمیم دارید که سفر از تهران به رامسر را به صورت هوایی انجام دهید باید بدانید که مدت زمان پرواز بین این دو شهر  ۴۰ دقیقه طول می‌کشد و به نوعی آسان‌ترین و سریع‌ترین مسیر دسترسی به رامسر می باشد.

سفر به رامسر با قطار( مسیرهای ریلی)

راهنمای سفر به شهر رامسر/ نزدیک ترین شهر گیلان به رامسر

سفر به رامسر با قطار

در رابطه سفر به رامسر با قطار باید بگوییم که متاسفانه رامسر به ایستگاه راه آهن متصل نیست و هیچ راه آهنی در این شهر مستقر نمی‌باشد بنابراین نمی‌توانید از قطار به عنوان یک وسیله حمل و نقل به صورت مستقیم برای رسیدن به رامسر استفاده کنید.

در صورتیکه تمایل دارید با قطار سفر کنید می بایست به شهرهای اطراف رامسر یا شهرهای قبل از رامسر همچون قائمشهر که نزدیک‌ترین ایستگاه به رامسر می‌باشد سفر کرده و از آنجا با اتوبوس یا خودروهای سواری سفر خود را به سمت رامسر ادامه دهید.

سفر به رامسر با اتوبوس یا ماشین شخصی (مسیرهای زمینی)

راهنمای سفر به رامسر/ شهرهای اطراف رامسر

سفر به رامسر با اتوبوس

یکی دیگر از راه‌های سفر از تهران به رامسر یا هر شهر دیگری استفاده از خودرو شخصی می‌باشد که در راهنمای سفر به رامسر با ماشین شخصی برایتان خواهیم گفت بهترین مسیر کدام مسیر است.

اگر تصمیم دارید با خودروی شخصی خود به رامسر سفر کنید نیاز است تا نسبت به مسیرهای راه اطلاعات دقیق داشته باشید تا مسیر مناسبی را انتخاب کنید مثلاً مسیر جاده چالوس به رامسر دارای مسافت ۲۸۵ کیلومتر می‌باشد که زیباترین مسیر رسیدن به رامسر است.

اما اگر هر یک از راه‌های عنوان شده برایتان مقدور نیست می‌توانید سفر خود را با اتوبوس تجربه کنید با انتخاب این روش حدوداً ۵ الی ۶ ساعت زمان می‌برد تا شما به مقصد برسید.

معرفی جاهای دیدنی رامسر در راهنمای سفر به رامسر

راهنمای سفر به شهر رامسر/ راهنمای سفر یک روزه به رامسر

هتل قدیم رامسر

رامسر به خاطر آب و هوای معتدلی که دارد و همچنین به خاطر وجود طبیعت بکر و ییلاق‌های باصفا از جمله گزینه‌ها و مقصدهای ایده آل برای سفر می‌باشد.

در این بخش از راهنمای سفر به شهر رامسر می‌خواهیم شما را با تعدادی از جاذبه‌های دیدنی این شهر آشنا کنیم تا در سفر خود به این شهر زیبا از اقصی نقاط ایران یا حتی نزدیک‌ترین شهر گیلان به رامسر نسبت به این موضوع مطلع باشید که در سفر کوتاه یا بلند خود به این شهر از کدام یک از جاهای دیدنی رامسر می‌بایست دیدن کنید.

جنگل دالخانی

راهنمای سفر به رامسر/ راهنمای سفر به رامسر با ماشین شخصی

جنگل دالخانی جاذبه دیدنی رامسر

این جنگل از جمله زیباترین جنگل‌های شمالی کشور است که در شهر رامسر واقع شده درختان سر به فلک کشیده و در هم تنیده این جنگل آن را به تونلی جنگلی بسیار زیبا تبدیل کرده است که به آن دالان بهشت نیز گفته می‌شود.

جنگل دالخانی در فاصله 30 کیلومتری جنوب شرقی رامسر قرار دارد و به دلیل ارتفاعی که دارد انتخاب مناسبی برای کوهنوردی و طبیعت گردی است.

کاخ مرمر

راهنمای سفر به شهر رامسر/ شهرهای اطراف رامسر

کاخ موزه رامسر

این کاخ زیبا در دوران پهلوی اول یعنی سال ۱۳۱۶ در باغی بسیار زیبا بنا شد کاخ مرمر یک مجموعه موزه متشکل از بخش‌های مختلف است که برای بازدید از آن باید نصف روز خود را به این کار اختصاص دهید.

از زیباترین بخش های کاخ موزه مرمر، باغ آن می باشد که مساحت 60 هزار متر مربعی داشته و انواع مختلفی از گونه های گیاهی زیبا در آن دیده می شوند.

مراکز تفریحی رامسر در راهنمای سفر به رامسر

راهنمای سفر به رامسر/ سفر به رامسر با اتوبوس

مراکز تفریحی رامسر

یکی دیگر از دلایلی که رامسر به عنوان بهترین شهر شمالی جهت گردشگری انتخاب می‌شود این است که تفاوت های زیادی با سایر شهرهای شمالی همچون نزدیک ترین شهر گیلان به رامسر دارد.

تفاوت اصلی شهر رامسر با شهرهای قبل از رامسر یا حتی شهرهای اطراف رامسر این است که از تفریحات آبی و غیر آبی متنوعی برخوردار است.

در واقع شما با هر سلیقه  و بودجه ای که دارید می توانید بهترین تفریجات را در شهر شمالی و زیبای رامسر تجربه کنید.

از بهترین تفریحات و مراکز تفریحی رامسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تله کابین رامسر

راهنمای سفر به شهر رامسر/ بهترین زمان سفر به رامسر

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر، انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. این مجموعه تفریحی در بر گیرنده تفریحات متنوع و بسیار زیادی به غیر از تله کابین می باشد که عبارتند از: باشگاه پینت بال، پل معلق، زیپ لاین، شهر بازی و کارتینگ

سوغات رامسر

راهنمای سفر به شهر رامسر/ وسایل مورد نیاز برای سفر به رامسر

بهترین سوغات رامسر

همه ما این موضوع را به خوبی می‌دانیم که شهرهای شمالی کشور بهترین سوغاتی های ایران را دارند. بنابراین، این مسئله درباره شهر زیبای رامسر هم کاملا صدق می کند.

از جمله بهترین و معروف ترین سوغاتی های رامسر که می توانید با سفر از تهران به رامسر برای دوستان و اقوام خود سوغات ببرید می‌توان به مواردی همچون: زیتون پرورده، ماهی، انواع ترشی، کلوچه و کوکی، نان قتلمه، قماق، رشته به رشته، پشت زیک، آغوزنون اشاره کرد.

اما سوغات رامسر تنها به خوراکی هایی که نام برده ایم محدود نمی شوند. تنوع سوغات این شهر بسیار زیاد می باشد.

چنانچه تصمیم دارید یک سوغات خاص و غیر خوراکی از رامسر تهیه کنید پیشنهاد ما صنایع چوبی این شهر مانند: حصیر بافی، نمد بافی، چادر شب بافی، مروار بافی می‌باشد.

غذاهای محلی رامسر

راهنمای سفر به رامسر/ راهنمای سفر یک روزه به رامسر

لیست غذاهای محلی رامسر

در راهنمای سفر یک روزه به رامسر می خواهیم لیست بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی رامسر را در اختیارتان قرار دهیم و شما را بیشتر با این غذاهای خوشمزه آشنا کنیم.

تمامی شهرهای ایران دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود می باشند که داشتن غذای محلی و مخصوص هم یکی از همان ویژگی‌ها به شمار می‌آید.

از آنجایی که شهرهای شمالی ایران هم بسیار زیاد می‌باشند طبیعی است که تعداد غذاهای محلی در شمال کشور هم بسیار زیاد و متنوع باشند.

رامسر هم از جمله شهرهای زیبای شمالی ایران می‌باشد که دارای یک سری غذاهای محلی خوشمزه و خاص است که در ادامه به چند مورد از خوش طعم ترین غذاهای محلی رامسر اشاره کرده ایم.

  • بادمجان شکم پر

  • آغوز مسما

  • بیج بیج

  • مالابیج یا مالاتا

اقامت در رامسر

راهنمای سفر به شهر رامسر/ هزینه سفر به رامسر

هزینه اقامت در رامسر

با توجه به این موضوع که رامسر شهری به شدت گردش پذیر می‌باشد طبیعی است که دارای گزینه‌های اقامتی متفاوتی باشد برای اقامت در رامسر می‌توان از خانه‌های محلی، خانه‌های ویلایی، هتل آپارتمان‌ها، کلبه‌های چوبی محلی، هتل‌های لوکس و خانه معلم استفاده کنید.

رستوران های رامسر

راهنمای سفر به رامسر/ بهترین زمان سفر به رامسر

معرفی رستوران های رامسر

از جمله بهترین و توریستی ترین شهرهای شمالی کشور می توان به شهر رامسر اشاره کرد که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی می باشد.

بدون شک برای همه شما دوستان عزیز در میان گردش و تفریح لذت بخش‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید خوردن غذاهای خوشمزه و خوش طعم در بهترین رستوران‌های شهری است که به آنجا سفر کرده اید.

در راهنمای سفر به رامسر پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده غذای خود را در بهترین رستوران های این شهر میل کنید تا طعم واقعی غذای ایرانی را با تمام وجود حس کنید.

از جمله بهترین رستوران‌های رامسر می‌توان به رستوران‌های زیر اشاره کرد.

رستوران برادران

آدرس: رامسر، میدان بسیج، رمک، مقابل بانک صادرات

رستوران سنتی آبشار

آدرس: رامسر، شهرک شهر آسر، بلوار امام خمینی، مابین کوچه پنجم و بلوار معلم

کافه رستوران روماک

آدرس: رامسر، بلوار امام

راهنمای سفر به رامسر برای آشنایی با آداب و رسوم رامسر

راهنمای سفر به شهر رامسر

آشنایی با آداب و رسوم رامسر

مردم رامسر هم همچون سایر شهرهای ایران دارای فرهنگ و رسوم و آداب خاص خود می باشند. از مهمترین آداب و رسوم و فرهنگ‌های هر شهری می‌توان به سبک برگزاری مراسم های جشن و سوگواری آنها اشاره کرد.

از جمله آداب و رسوم مردمان رامسر برگزاری جشن نوروزماه است. آنها این جشن را در اواسط مرداد ماه و زمانی که اولین محصول برنج خود را جمع آوری می‌کنند، برپا می‌کنند و در این مراسم با همان برنجی که برداشت کرده اند، غذا تهیه می‌کنند.

برگزاری مراسم چهارشنبه سوری هم در رامسر تفاوت های خاص خود را دارد. مردمان رامسر چهارشنبه سوری را بدین گونه برگزار می کنند که آش مخصوص خود که هفت ترشی نام دارد را تهیه کرده و در میان آشنایان و همسایه های خود توزیع می کنند.

مراکز خرید و بازارهای رامسر

راهنمای سفر به رامسر

معرفی مراکز خرید و بازارهای رامسر

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که لذت سفر را به خرید و گشت و گذار در مراکز خرید می‌دانید و می‌خواهید روزهای پایانی سفر خود به رامسر را به این کار اختصاص دهید باید بگوییم که در رامسر مراکز خرید بسیار متنوعی وجود دارد.

مثلا:

بازار سنتی رامسر که در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته در نزدیکی های میدان امام برگزار می‌شود و در آن انواع خوراکی های شمالی فروخته می شوند. 

یا

مرکز تجاری بین المللی آرامش که علاوه بر آن که تنها یک مرکز خرید باشد، مرکزی تفریحی و گردشگری نیز به شمار می‌آید. واحدهای واحدهای تجاری این مرکز خرید در زمینه‌های فروش انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه، انواع کیف و کفش برای تمام سلیقه، لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند.

مراکز درمانی

راهنمای سفر به شهر رامسر/ بهترین زمان سفر به رامسر

لیست مراکز درمانی

از آنجایی که بیماری و حادثه‌های غیر قابل پیش بینی از قبل خبر نمی‌دهند، نیاز است که برای سفر به هر شهری به خوبی اطلاعات کاملی درباره مراکز درمانی آن شهر در اختیار داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه اتفاقی بدانید باید به کدام یک از مراکز مراجعه کرده و کدام یک از آن ها به محل اقامت شما نزدیکتر می‌باشند.

شهر رامسر یکی از پر جمعیت ترین شهرهای شمالی ایران می‌باشد که افراد زیادی در آن سکونت دارند و سالانه گردشگران زیادی را میزبانی می کند. به همین خاطر علاوه بر مراکز تفریحی و گردشگری دارای مراکز درمانی بسیاری هم می باشد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره کرده‌ایم.

درمانگاه تامین اجتماعی رامسر

آدرس: رامسر، نور بخش، بلوار رزاقی

تلفن: 01155226988

درمانگاه دندان پزشکی لبخند

آدرس: رامسر، نور بخش، خیابان شهید مطهری

تلفن: 01155229080

درمانگاه امام خمینی

آدرس: رامسر، نور بخش، میدان انقلاب اسلامی

تلفن: 01155222031

مرکز بهداشت

آدرس: رامسر، نور بخش، بلوار رزاقی

شماره تلفن های ضروری (پلیس، اورژانس، تاکسی بیسیم و…)

آتش نشانی: ۵۲۲۴۴۴۴

پاسگاه انتظامی شماره ۱: ۵۲۲۲۰۸۸

نیروی انتظامی شماره 2: ۵۲۲۴۸۱۲

سوالات متداول

رامسر چگونه آب و هوایی دارد؟

رامسر دارای آب و هوایی جلگه‌ای و معتدل است که تابستان‌هایی گرم و شرجی داشته و زمستان‌های آن نیز سرد و کوهستانی می باشد.

بهترین فصل سفر به رامسر چه فصلی است؟

فصل‌های بهار و پاییز است که خبری از گرما و شرجی بودن و سرمای شدید نیست.

مهمترین جاهای دیدنی رامسر کدامند؟

دریاچه قو جواهرده، آبشار سیاسرت، آبشارهای جواهرده، رودخانه دالخانی، جنگل دالخانی، ییلاق گرسماسر، بلوار کازینو و کاخ مرمر رامسر (کاخ سلطنتی)

سخن پایانی

در راهنمای سفر یک روزه به رامسر شما را با ویژگی های مختلف این شهر آشنا کردیم و برایتان از جاهای دیدنی و مراکز تفریحی که می توانید در سفر خود به این شهر از آن ها دیدن کرده و لذت ببرید صحبت کردیم.

 

برای سفر به رامسر می بایست بهترین زمان سفر به رامسر را انتخاب کرده و با مدیریت کردن هزینه سفر به رامسر کاری کنید تا هر چند روزی که در این شهر هستید زمان کافی برای گشت و گذار در این شهر را داشته باشید.

سعی ما این بود تا با کمک راهنمای سفر به شهر رامسر هر آنچه را که نیاز است به عنوان اطلاعات قبلی درباره این شهر بدانید را در اختیارتان قرار دهیم و کمی کار شما را برای سفر به رامسر آسان کنیم.

امید است که با موارد و مطالب عنوان شده توانسته باشیم راهنمای خوبی باشیم برای شما دوستانی که تا به حال به رامسر عروس شهرهای شمالی ایران سفر نکرده اید.

اگر تا به الآن به رامسر سفر کرده اید یا از این شهر گذر کرده اید چه چیزی رامسر را بیشتر دوست داشتید؟ آب و هوای یا غذاهای محلی؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو