گزارش: Arkane Studios در حال کار بر روی یک عنوان ARPG تک‌نفره است

منبع: گیمفا

4

1402/4/29

15:03


گفته می‌شود که تیم توسعه آرکین استودیوز (Arkane Studios) در آستین تگزاس، در حال کار بر روی یک عنوان ARPG تک‌نفره و جدید است.

گزارش: Arkane Studios در حال کار بر روی یک عنوان ARPG تک‌نفره است

گفته می‌شود که تیم توسعه آرکین استودیوز (Arkane Studios) در آستین تگزاس، در حال کار بر روی یک عنوان ARPG تک‌نفره و جدید است.

با توجه به آگهی استخدام برای موقعیت مهندس فنی ارشد در آرکین آستین، به نظر می‌رسد که تیم توسعه با کار بر روی یک ARPG تک‌نفره دارای عناصر امیرسیو سیم، به ریشه‌های خود باز می‌گردد.

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، در میان مهارت‌های ترجیحی برای موقعیت مهندس فنی ارشد در آرکین آستین، ذکر شده که نامزدها باید با ARPG‌های تک‌نفره دارای عناصر ایمرسیو سیم آشنایی داشته باشند.

این موضوع نشان می‌دهد که استودیوی مذکور، کار بر روی پروژه بعدی خود را آغاز کرده. البته این بدان معنا نیست که بازی فاقد هرگونه عملکرد آنلاین خواهد بود. یکی از مهارت‌های ترجیحی دیگر که توسط استودیو فهرست شده، بیان می‌کند که کاندیداها باید به طور ایده‌آل، تجربه‌ای با شبکه و ویژگی‌های آنلاین داشته باشند.

دیگر مهارت‌های مورد نظر برای این فرصت شغلی شامل آشنایی با مهندسی گرافیک، روش‌های نورپردازی جهانی، نورپردازی پویا، رندر سایه و تجربه با سیستم‌های همزمان بلادرنگ است.

بازی قبلی آرکین آستین، یعنی Redfall، در کم‌تر از یک ماه توانست به سرعت از لیست ۵۰ بازی برتر ایکس باکس خارج شود. فهرست پردانلودترین بازی‌های عرضه شده در فروشگاه ایکس باکس، دیگر شامل Redfall نمی‌شود و این موضوع نشان می‌دهد که تعداد بازیکنان این بازی از زمان عرضه، با کاهشی مداوم مواجه بوده.

رای نامطلوب منتقدان، باگ‌ها، مشکلات عملکردی و تبلیغات منفی دهان به دهان بازیکنان از دلایل احتمالی این استقبال ضعیف هستند.

کاهش این چنینی بازیکنان یک عنوان فرست‌پارتی، برای مایکروسافت (Microsoft) بی‌سابقه بوده. اگرچه لازم به ذکر است که Redfall، قبل از خرید بتسدا (Bethesda) توسط مایکروسافت در دست توسعه بود و نسخه‌ای از PS5 نیز در مقطعی وجود داشت.

کارگردان خلاق بازی، هاروی اسمیت (Harvey Smith)، در جلسه پیش نمایش Redfall، فاش کرد که یکی از پیامدهای قابل توجه خرید بتسدا توسط مایکروسافت در سال ۲۰۲۱، لغو فوری نسخه PS5، درست در اواسط توسعه بازی بود.

منبع: Twisted Voxel

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو