بیوگرافی بهاره افشاری؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی

بیوگرافی بهاره افشاری؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی


منبع: پلازا

3

1402/4/30

21:51


بیوگرافی بهاره افشاری؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی

بهاره افشاری بازیگر مستعد سینما، تئاتر و تلویزیون است که نخستین کارش را در سال 1381 با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در نقشی کوتاه شروع کرد. در این مقاله از وب‌سایت پلازا به بیوگرافی بهاره افشاری؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی این بازیگر می‌پردازیم.

خانم افشاری بعد از فیلم ناف در سریال‌ها و فیلم‌های زیادی به ایفای نقش پرداخت. از شاخص‌ترین کارهایی که در شهرت این بازیگر تاثیر بسزایی داشت، می‌توان به سریال او یک فرشته بود به کارگردانی علیرضا افخمی اشاره کرد. سریال نیو کمپ کاری از منوچهر هادی نیز یکی از جدیدترین عناوین کارنامه هنری این بازیگر است. در ادامه با بیوگرافی بهاره افشاری، این بازیگر پرکار در عرصه رسانه‌های تصویر، همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی بهاره افشاری

  • تاریخ تولد: 14 تیر 1363
  • محل تولد: شاهرود
  • قد بهاره افشاری: 170 سانتی‌متر
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • تحصیلات بهاره افشاری: دیپلم بازیگری- کارشناسی رشته نقاشی
  • صفحه اینستاگرام بهاره افشاری: @baharehafshariofficial

زندگی خصوصی بهاره افشاری

زندگی خصوصی بهاره افشاری

خانم افشاری در چهاردهمین روز از ماه تیر سال 1363 و در شاهرود سمنان به دنیا آمد. پدرش تولیدی لباس داشت و مادرش خانه‌دار بود. به همین خاطر او از کودکی با طراحی لباس و ترکیب رنگ‌ها علاقه‌مند شد. او با توجه به علاقه‌ای که به طراحی لباس داشت، زیر نظر یک استاد طراحی مد را یاد گرفت. افشاری در خانواده چهار نفره بزرگ شده و یک برادر به نام بابک دارد. بابک افشاری با صبا سهیلی دختر سعید سهیلی کارگردان و تهیه کننده سینما ازدواج کرد. بهاره افشاری در رشته نمایش از هنرستان دخترانه سوره دیپلم گرفت و در رشته کارشناسی نقاشی فارغ التحصیل شد.

زندگی شغلی بهاره افشاری

بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن به دلیل علاقه‌اش به طراحی لباس به‌صورت حرفه‌ای وارد دنیای مد شد. همچنین او در آن دوران در کار نقاشی و مونتاژ هم  فعالیت داشت. افشاری در دنیای مد و مزون هم بسیار فعالیت داشت و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران سینما را مشتری خود کرده بود. افشاری در حال حاضر با بابک برادر خود یک شرکت طراحی دارند و او مدیریت بخش طراحی لباس را بر عهده دارد. این شرکت در زمینه کارهای معماری، گرافیک و طراحی صنعتی فعالیت دارد.

بهاره افشاری فعالیت هنری‌اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرد، امّا به‌دلیل تجربه بدی که در آن کار داشت تصمیم گرفت تا برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کند. وی بعدها به دعوت کیانوش عیاری برای ایفای دو نقش در سریال روزگار قریب انتخاب شد. با بازی در این اثر افشاری تصمیم گرفت تا فعالیت بازیگری خود را در این حرفه دوباره از سر گیرد.

در ادامه با عکسی از بهاره افشاری، برادرش بابک و زن برادرش صبا، خواهر ساعد سهیلی و سینا مهراد، به کارنامه هنری این بازیگر می‌پردازیم.

زندگی شغلی بهاره افشاری

سریال های بهاره افشاری

بهاره افشاری در سال 1383 برای بازی در سریال مسافر پردردسر به کارگردانی شاهرخ حمیدی مقدم به ایفای نقش پرداخت. ولی به دلیل تجربه بدی که در این کار داشت بازیگری را مدتی کنار گذاشت. بعدها برای بازی در سریال روزگار قریب کاری از کیانوش عیاری انتخاب شد. او در این اثر نقش جوانی همسر دکتر قریب را برعهده داشت. در سریال روزگار قریب علاوه بر بهاره افشاری، بازیگرانی چون مهدی هاشمی، ناصر هاشمی، آفرین عبیسی، رضا کیانیان، مرحوم پرویز شاهین خو، الناز حبیبی و زنده یاد حسین پناهی حضور داشتند.

اما اتفاق جدی در حرفه بازیگری برای افشاری با ایفای نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود، رقم خورد. این سریال در سال 1384 به کارگردانی علیرضا افخمی ساخته شد. بازی در مجموعه تلویزیونی او یک فرشته بود برای بهاره افشاری شهرت بالایی را به ارمغان آورد. بدون شک بازی در کاراکتر شیطان برای این سریال از شاخص‌ترین  نقش‌ها در کارنامه هنری او محسوب می‌شود. بازی درخشان بهاره افشاری برای این اثر، نقش او را به یکی از ماندگارترین کاراکترهای شیطانی در تلویزیون مبدل کرد.

سریال او یک فرشته بود پس از پخش با استقبال بی نظیر مخاطبان در تلویزیون مواجه گردید، به طوری که تا چندین سال این اثر در ایام ماه رمضان بازپخش می‌شد. در این سریال علاوه بر بهاره افشاری بازیگرانی چون مرحوم حسن جوهرچی، مریم کاویانی، مرتضی ضرابی، امیرمحمد زند و ثریا قاسمی به ایفای نقش پرداختند.

سریال های بهاره افشاری

سالنام سریالنقشکارگردان
1383مسافر پردردسرشاهرخ حمیدی مقدم
1384روزگار قریبجوانی زری مامان همسر دکتر قریبکیانوش عیاری
1384او یک فرشته بودفرشته (شیطان)علیرضا افخمی
1389فاصله‌هابیتا رحیمیحسین سهیلی‌زاده
1390دست بالای دستنوشین زندیمحسن یوسفی
1391مرد نقره‌اینوراکاظم معصومی
1392معراجی‌هاراضیه زمانیمسعود ده‌نمکی
1393آخرین بازینسترن بوستانیحسین سهیلی‌زاده
1394نیازکمندحسین سهیلی‌زاده
1396سر دلبرانسمیرامحمدحسین لطیفی

بهاره افشاری در شبکه نمایش خانگی

این بازیگر در حوزه نمایش خانگی هم در مجموعه تلویزیونی های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است که از کارهای اخیر او می توان به مجموعه تلویزیونی نیو کمپ اشاره کرد. او در این اثر نقش یک دختر رزمی‌کار به نام مریم سرچشمه را برعهده دارد. این سریال توسط منوچهر هادی کارگردانی شد.

بهاره افشاری در شبکه نمایش خانگی

سالنام اثرسمتکارگردان
1397سریال ممنوعهبازیگر نقش ترانه مشایخامیر پورکیان
1397مجموعه مسابقه 13 شمالیشرکت کنندهعلیرضا امینی
1400رئالیتی شو شب‌های مافیاشرکت کنندهسعید ابوطالب
1401رئالیتی شو پدرخواندهشرکت کنندهسعید ابوطالب
1402سریال نیوکمپبازیگر نقش مریم سرچشمهمنوچهر هادی
1402سریال حیثیت گمشدهبازیگر نقش هاجرسجاد پهلوان زاده

فیلم های بهاره افشاری

بهاره افشاری در سال 1381 با ایفای نقش در فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی بازیگری در سینما را تجربه نمود. او بعدها در سال 1386 برای فیلم تسویه‌حساب کاری از تهمینه میلانی نقش آفرینی داشت. در این کار علاوه بر افشاری بازیگری مانند مهناز افشار، لادن مستوفی، السا فیروزآذر، اکبر عبدی، حامد بهداد، احمد مهران‌فر، محمدرضا شریفی‌نیا و رضا عطاران حضور داشتند.

فیلم های بهاره افشاری

افشاری پس از بازی در این فیلم برای آثار زیادی دیگری در حوزه سینما نقش آفرینی کرد. از آثار شاخص او در سینما می‌توان به فیلم‌هایی چون کلبه (جواد افشار)، شیرین (عباس کیارستمی)، معراجی‌ها (مسعود ده نمکی)، گشت ارشاد 2 (سعید سهیلی) و جلبک (کریم امینی) اشاره کرد.

سالنام فیلمکارگردان
1381نافمحمد شیروانی
1386تسویه حسابتهمینه میلانی
1386صد سال به این سال‌هاسامان مقدم
1387شیرینعباس کیارستمی
1387کلبهجواد افشار
1387زندگی شیرینقدرت‌الله صلح‌میرزایی
1387خیابان بیست و چهارمسعید اسدی
1388ازدواج در وقت اضافهسعید سهیلی
1389پایان‌نامهحامد کلاهداری
1389دردسر بزرگمهدی گلستانه
1389سه درجه تبحمیدرضا صلاحمند
1392معراجی‌هامسعود ده‌نمکی
1393تتل و راز صندوقچهوحید گلستان
1394عطر شیرین عطر تلخناصر محمدی
1394عشق و جنونحسن نجفی
1394صداهای خاموشسهی بانو ذوالقدر
1395گشت ارشاد 2سعید سهیلی
1395عشقولانسمحسن ماهینی
1397زندانی‌هامسعود ده‌نمکی
1398آیندهامیر پورکیان
1398موافقت اصولیامیر پورکیان
1399پری‌سامحمدرضا رحمانی
1399روز ششمحجت قاسم‌زاده اصل
1402جلبککریم امینی

بهاره افشاری در سال 1396 نخستین کارگردانی خود را با فیلم سریک تجربه کرد. این فیلم به نویسندگی علی شمس بود و تهیه‌کنندگی آن را خود افشاری برعهده داشت. در فیلم سریک چهره‌ مشهور فوتبال ایران سردار آزمون حضور داشت.

تله‌فیلم های بهاره افشاری

افشاری در زمینه بازی در تله فیلم هم تجربیاتی داشته که در ادامه مقاله بیوگرافی بهاره افشاری به آن‌ها می‌پردازیم.

سالنام تله فیلمکارگردان
1386روابطایرج کریمی
1390برهوتشهرام شاه حسینی
1391شمال شهر جنوب شهرسعید عباسی
1394گروه آلماعباس مرادیان

تئاترهای بهاره افشاری

بهاره افشاری بازی در تئاتر را در سال 1392 با نمایشی به نام شهر تنهایی من کاری از سید علی هاشمی تجربه کرد. در این اثر علاوه بر او بازیگرانی مثل شکوفه ‌هاشمیان، افشین سلیمانپور و نوشین ‌تبریزی حضور داشتند.

تئاترهای بهاره افشاری

سالنام نمایشکارگردانمکان اجرا
1392شهر تنهایی منسید علی هاشمیفرهنگسرای ‌نیاوران ‌- ‌سالن ‌خلیج ‌فارس
1394من آنجا نیستمافشین ‌اخلاقیاَرغنون
1398زیبایی گاهی زن استسهراب ‌حسینیپردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد
1400احتمالاتعلی ‌شمستئاترشهر ‌- ‌سالن ‌چهارسو

جوایز و افتخارات بهاره افشاری

متأسفانه تا کنون بهاره افشاری در زمینه بازیگری موفق به دریافت جایزه‌ای نشده است اما این مسئله چیزی از ارزش‌های این بازیگر مستعد سینما، تلویزیون و تئاتر کم نمی‌کند.

شایعات و حواشی بهاره افشاری

از داغ‌ترین حواشی درباره این هنرمند باید به ابراز پشیمانی برای بازی در فیلم پایان‌نامه به دلیل ضعف کارگردانی و تغییر کلی ماهیت فیلمنامه پس از اکران اشاره کرد.

از شایعات دیگر در بیوگرافی بهاره افشاری این بازیگر تیتر داغ ازدواج بهاره افشاری بود که هر بار در رسانه های زرد و فضای مجازی با افراد مختلفی مطرح شد. این بازیگر حداقل در هنگام نگارش این مقاله در دوران مجردی به سر می‌برد و هنوز ازدواج نکرده است. از نمونه‌های بارز این شایعات می‌توان به خبر ازدواج بهاره افشاری با بنیامین بهادری اشاره کرد که خیلی زود کذب بودن آن مشخص شد. وی در برنامه دید در شب کاری از رضا رشیدپور به عنوان میهمان شرکت داشت و از این شایعات درباره خودش ابراز ناراحتی کرد.

از دیگر حواشی و شایعات تیتر داغ در بیوگرافی بهاره افشاری دریافت هدیه میلیاردی بهاره از شهرداری بود. او در واکنش به این خبر با انتشار نامه‌ای گلایه‌آمیز نسبت به بازتاب‌های رسانه‌ای اهدای بیلبوردهای تبلیغاتی شهرداری تهران برای فیلم سریک، از پذیرش آن انصراف داد.

حقایق پنهان بهاره افشاری

حقایق پنهان بهاره افشاری

در این بخش حقایق پنهان در باره این بازیگر ابتدا به بهاره افشاری و برادرش می پردازیم. برادر این بازیگر با صبا سهیلی دختر سعید سهیلی کارگردان و تهیه کننده سینما ازدواج کرد. او رابطه خوبی با تنها برادرش بابک دارد و باهم یک شرکت طراحی را مدیریت می‌کنند. باو در یک مصاحبه اذعان کرد که: من در عروسی برادرم یک ساعت بیشتر ننشستم، چون نمی‌خواستم دیگران را معذب کنم.

درباره بهاره افشاری و همسرش، همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، او تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

کلام آخر

در این مقاله به زندگی نامه بهاره افشاری، کارنامه هنری و حواشی این بازیگر مستعد سینما، تئاتر و تلویزیون پرداختیم. او از بازیگرانی است که تا کنون کارنامه پرباری در حوزه سینما و تلویزیون داشته و بدون شک می توان آینده درخشانی را برای این بازیگر توانا متصور شد. امید است مقاله بیوگرافی بهاره افشاری برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفاً پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات شخصی خود را درباره این بازیگر مستعد و دوست داشتنی با ما در وب‌سایت پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو